Bullworker?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onko kenellekään kokemuksia bullworkerin käytöstä? Ajattelin itse aloittaa 3krt viikossa perustreenin (kotona) jalkakyykky,voimapyörä,hauis,pystypunnerrus,etunojapunnerrus,kulmasoutu jota ajattelin sitten tukea bullworker-treeneillä 3-5 krt viikossa. Eli yksinkertainen kysymys, voisiko tämmöisestä olla hyötyä vai onko bw-osuus ajanhukkaa? Vastatkoon ne joilla on oikeasti tietoa ja/tai kokemusta ja perustelut mukaan. Ei kiinnosta lukea "ei" ja "painu salille reenaamaan"-vastauksia. Kiitos.

Eipä kai siitä mitään haittaa ole, jos katsot että ehdit palautua. Hyöty onkin sitten vähän kyseenalainen. Painelin tollasta jo joskus 12 vuotiaana pohjaan käsien välissä (eli rutistin rintalihaksilla) En sitten tiedä oliko kenties eri malli. On noitakin varmaan erilaisia.

Muutaman harjoituksen olen tehnyt nyt ja palautuminen on ihan jees. Ja veikkaan että ainakaan tätä mallia et olis pystyny puristamaan 12-vuotiaana pohjaan ku tällänen 95kg äijänrötkälekään ei siihen pysty..:)
Antaa ainakin ihan mukavia tuntemuksia mut ei se niin hauskaa oo että jos ei siitä mainittavampaa hyötyä ole niin ei huvita jatkaa. Aattelin (ja oon nyt tän viikon)siis tehdä sillai että ma,ke,pe ensiks noi perussarjat ja sit 20 bw-liikettä siihen perään ja sit vielä su bw-treeni.

Jatka sillä vaan. Ei ne lihakset tiedä mikä siinä vastuksena on, ja kyllä siitä varmasti hyötyä on niin kauan kuin vastusta on riittävästi. Ja sama tohonkin pätee kuin normaali treenin, eli kuten sanoin, kuuntele kroppaa ja sen palautumiskykyä.

Back
Ylös Bottom