Bull´s tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NaS
  • Aloitettu Aloitettu

NaS

Onko kellään oma kohtaista tietoa bull´s protskuista ja palautusjuomasta?
Itte käytin tota palautusjuomaa vuosi sitten peli kaudella en huomannu eroa.
Nyt käytän fastin muscle+ joka on toiminu salin ja muun treenin jälkeen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mielestäni laadukas ja toimiva tuotesarja, mutta se on vain oma mielipiteeni.

Mulla ei taas toi Muscle+ toimi kovin hyvin, maitoproteiini on liian hidasta imeytymään eikä palautuminen ole yhtä nopeaa kun esim. Bull`s Recoveryllä jonka proteiinit on nopeasti imeytyvä ionisuodatettuheraproteiini-isolaatti sekä hitaampi ultrasuodatettu herakonsentraatti. Myös kreatiinia siinä on 3g enemmän/100g ja palautumisen kannalta helvetin tärkeää Glutamiinia on lisätty 8g/100g, Muscle+:ssa sitä ei ole lainkaan. Bull`s Basic Proteinin perustana on ultrasuodatettu herakonsentraatti, lisäksi se sisältää myös maitoproteiini-isolaattia ja soijaisolaattia. Basic Proteiinia en ole koittanut, mutta lisäproteiinina varmaan tosi hyvä..... Recovery on hyvä, mutta helvetin kallistahan se on.... niinkun tuo Basic proteiinikin.......

eiköhän muscle+n herassa ja maitoproteiinissa kuitenkin glutaa jonkin verran ole.

Basicissa kuulema on 60% heraa, 20% soijaa ja 20% maitoa. Millasia ajatuksia tämä herättää
jos vertaa pakkiksen proslowhon 30% heraa ja 70% maitoa?

Hullu inkkari sanoi:
eiköhän muscle+n herassa ja maitoproteiinissa kuitenkin glutaa jonkin verran ole.
No kun ei ole Muscle+:ssa L-Glutamiinia vaan Glutamiinihappoa ja ne ei kuulemma ole sama asia......tästä joskus chatissä puhuttiin ja joku viisaampi saa selittää :rolleyes:

Hullu inkkari sanoi:
Basicissa kuulema on 60% heraa, 20% soijaa ja 20% maitoa. Millasia ajatuksia tämä herättää
Mitähän tolla nyt oikein ajat takaa :jahas:

Hullu inkkari sanoi:

itseänikin ihmetyttää tämä... kumpikaan ei näyttäisi olevan erityisen hyvä palautusjuomaan (eikä varsinkaan pakkiksen heraa siihen ole tarkoitettukkaan ollenkaan) ja pakkiksen hera on parempi perus/yö protskuksi.

edit: joskus ostin recovery mansikkaa ja ei hemmetti mitä paskaa oli :urjo:

kaverille meni se pussi.

ZeiZei sanoi:
itseänikin ihmetyttää tämä... kumpikaan ei näyttäisi olevan erityisen hyvä palautusjuomaan (eikä varsinkaan pakkiksen heraa siihen ole tarkoitettukkaan ollenkaan) ja pakkiksen hera on parempi perus/yö protskuksi.

[NUSNUS]Sehän on maitoproteiinia, eikä heraprotskua[/NUSNUS]

;)

Itselläni on tällähetkellä käytössä Bulls recovery ja Bulls basic. Mun mielestä ne maistuu ihan yhtä hyvältä ku muut tähän asti käyttämäni roteiinit (fastia pääasiassa, jokunen pussi jotain muitakin). Recoveryssä maku on siis suklaa, kuten myös basicissa. Tuola on vielä toinen pussi basiccia, maultaan banaani-vanilja. Sitä en oo vielä maistanu joten paha sano mitään.

Siitä on sitte vaikea mennä sanomaan mikä "toimii" paremmin ku joku toinen. Recovery on ainaki mun mielestä tosi hyvä valmispalari, jossa mukana 8g kreaa, 8g glutaa ja gramma c-vitskua /100g.Otan tuota yleensä 2 desiä, mahtaako olla just toi 100g.

Beisikkiä oon kiskonu välipaloilla. En tiedä sitten onko toi iltapalaksi liian nopeeta, jos kuitenkin 60% on heraa, mutta voihan sitä vetää iltapalaksi muuta.

Omien kokemuksien pohjalta ihan hyvä tuotesarja.

Hullu inkkari sanoi:
suklaa on ainakin minun suussani pahaa :(

joo ei todellakaan. :urjo: mansikka ja banaani-vanilijia ovat hyvänmakuisia..
itse olen kokenut tämän bull´s tuote sarjan laadukkaaksi.. :kippis1:

Basicissa kuulema on 60% heraa, 20% soijaa ja 20% maitoa.

Mitä ihmettä soija tekee tuossa kokoonpanossa? Pakkotoiston Verkkokaupassa mm. todetaan että miesten ei pitäisi käyttää soijaa ollenkaan koska se laskee testosteronitasoja!

Käytän tällä hetkellä bulls basic protein mansikkaa.
Maku on "niin ja näin", eli ei erityisen hyvää, mutta ei pahaakaan.
Ja juon sen maidon kanssa. Veden kanssa arvelen maun olevan :urjo:

Olin juuri kirjoittamassa, että göögletä hyvä miäs, ei täällä kukaan mainosta. En halua Miken kouluttamia tappaja hillereitä kimppuuni.......

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom