bulkvauhti?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
syöttösika sanoi:
jrfintess storen sivuilta löytyy pihdit. Muistaakseni mysö 2uncles ja *******ti noita myyvät

Oonkohan mä sokee vai mitä, mut en kyl löydä noilta sivuilta pihtei... :confused:

Cockton sanoi:
Ei. Mittaa tulos, juo pari litraa vettä, mittaa uudestaan. Hämmästy.

Ihmettelin ku se näytti mulle rasva % 11,7 vaikka vatsalihakset ei erotu kunnol ja istualtee tulee makkaroita :D

En oikee tiiä noist mut luulisin et vähän yli 15 ?

Naruranne, jos jatkat tuota vauhtia, niin melkoinen joulukumpu on odotettavissa. Älä noilla määrillä ainakaan protskusta vähennä, mutta pudota kaloreita muuten hieman. Äläkä aloita dieettiä ihan vielä... Rauhoitat hieman sitä syömistahtia ja sitten dieettaat kunnes olet tyytyväinen.

Ja Hummerivirta. Tuossa sun dieetissäs ei oo mitään järkeä. Sulta putoaa melko varmasti paino tuohon tavoitteeseen lähes pelkistä nesteistä. Eli sama ohje kuin edelläkin, dieettaa kunnes peilissä näyttää paremmalta, ei kunnes tietty paino saavutetaan.

Joona sanoi:
Eli sama ohje kuin edelläkin, dieettaa kunnes peilissä näyttää paremmalta, ei kunnes tietty paino saavutetaan.

Olen tässä vähitellen alkanut herätellä toiveita että diettaus olis vuodenvaihteeseen mennessä ohi, ja samalla pohtinut että mitenhän pitkälle sitä yleensäkään tarvii jatkaa ennen bulkille ryhtymistä, jos kuitenkin ens kesäksi on tarkoitus sitten kiristellä kunnolla... Mutta ehkä se vastaus tuli tässä... :whip:

:D No tota... marraskuusta -04 :) Kesällä pidin vähän taukoa. Sigussa oleva lukema syntyi puolen vuoden vähähiilarisen/ketodieetin aikana. Kesällä tuli vähän takas, mut tästä se taas. Tässä olen pari viikkoa totutellu ketoosiin ja ens maanantaina pistän taas Lylen PSMF:n päälle. Kesällä siitä selvisi se että se toimii. Nyt kun ei tarvi enää terassilla istua niin ei ole noita dieetiä pilaavia tekijöitä niin paljon liikenteessä joten vois tuolla hakea vähän vauhtia.

Cockton sanoi:
Tässä olen pari viikkoa totutellu ketoosiin ja ens maanantaina pistän taas Lylen PSMF:n päälle. Kesällä siitä selvisi se että se toimii.

Toimii kyllä ja potkii aika hyvin persuksille kaikenlaisia säästöliekkiteorioita. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom