syöttösika sanoi:jrfintess storen sivuilta löytyy pihdit. Muistaakseni mysö 2uncles ja *******ti noita myyvät
Oonkohan mä sokee vai mitä, mut en kyl löydä noilta sivuilta pihtei...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
syöttösika sanoi:jrfintess storen sivuilta löytyy pihdit. Muistaakseni mysö 2uncles ja *******ti noita myyvät

Cockton sanoi:Ei. Mittaa tulos, juo pari litraa vettä, mittaa uudestaan. Hämmästy.
Joona sanoi:Eli sama ohje kuin edelläkin, dieettaa kunnes peilissä näyttää paremmalta, ei kunnes tietty paino saavutetaan.
Kesällä pidin vähän taukoa. Sigussa oleva lukema syntyi puolen vuoden vähähiilarisen/ketodieetin aikana. Kesällä tuli vähän takas, mut tästä se taas. Tässä olen pari viikkoa totutellu ketoosiin ja ens maanantaina pistän taas Lylen PSMF:n päälle. Kesällä siitä selvisi se että se toimii. Nyt kun ei tarvi enää terassilla istua niin ei ole noita dieetiä pilaavia tekijöitä niin paljon liikenteessä joten vois tuolla hakea vähän vauhtia.Cockton sanoi:Tässä olen pari viikkoa totutellu ketoosiin ja ens maanantaina pistän taas Lylen PSMF:n päälle. Kesällä siitä selvisi se että se toimii.