Minulle on kerrottu että on pakko läskistyä vähän eli syödä liikaa, jos haluaa maksimoida lihasmassan kasvun treenillä. Se mitä mä en ymmärrä, on että laihtumisessahan katabolia tuhoaa lihakset. Mitä järkeä on syödä hirveästi, treenata kovaa, sitten laihduttaa monta kiloa. Kalorivajeisina päivinä tuskin saa kovin kovia treenejä tehtyä kun energia ja jaksaminen ei riitä? Ja katabolia tuhoaa ne vaivalla saadut lihakset. Plus-miinus-nolla -tilanteelta kuulostaa maallikon korvaan. Tuntuu helvetin hankalalta kun olen joskus ollut jäätävä tonnari ja kauhukuvat vieläkin tulee uniin siitä, miten olin läski. Ajatus pienestäkin lihomisesta pelottaa, laihtuminen oli aikanaan kovan tuskan takana. En myöskään katso ihaillen isoja äijiä, vaikka nostaisi mitä, jos näkyy olevan 1/3 massasta läskiä. On vaan niin urpon näköisiä pöhönaamoja.
Saa asiallisesti vastata, vittuilukin on toki mukavaa, mutta kun aloittelija-puolella ollaan niin ei kannata tätä varmaan lukea jos ärsyttää tyhmät kysymykset...
Saa asiallisesti vastata, vittuilukin on toki mukavaa, mutta kun aloittelija-puolella ollaan niin ei kannata tätä varmaan lukea jos ärsyttää tyhmät kysymykset...