Bulkki vai dietti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja k0ssu15
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nonnii eli tällästä kyselisin. Eli vähän taustaa eka 16v 183cm ja 90kg painan. Elikkä vuos takaperin ku aloin käymää salilla painoin sen 100kg ja olin oikeesti "läski". Sit se paino tippu ja tippu ku rupesin liikkumaan vaikka silti söin hyvin. Tippui n.88 kiloon ja sit pari kiloo tullu ylöspäin. Kysymys olis että mitä ootte mieltä kanttisko mun nyt vetää bulkilla vaiko dietata? Treenaan arskan kutosella 3x viikkoon ja sit tulee pari juoksulenkkii viikkoon. Rasvat oli alussa varmasti yli 20% varmaan 25%. Nyt mittauksessa käytyäni näytti 15%, mitä tekisitte tässä tilanteessa?

http://imageshack.us/photo/my-images/9/33523196.jpg/

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joku tanita kehonkoostumus jutska, milläs mittailis sit tarkemmin? Ja minkälaista diettii jtn normaalii -500kcal vai sit jtn näitä IF tai Carb-backloading?

Ihan normi -500kcal. Sama tulos tulee kaikilla.

Juu, dieetille vaan. Ei kyllä ole rasva% 15.

Ps. Kunnon testosika kun rintakarvat rehottaa..

Voiskos kukaan tehä mulle semmosta dieetti ruokavalioo, mihin kirjottaa suunnilleen mitä pitäis syödä ja siis noilla mitoilla^
Ja paljonki tekisitte aerobista minun tilanteessani?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mee kalorilaskuriin, kahto kulutukses ja siitä -500kcal. Sitten jos tuntuu ettei paino putoa niin pudota kaloreita. Jos rahaa on niin ota valmentaja.

En tiedä nyt tuleeko oikeeseen paikkaan, mutta mitenkäs kun tavottelee lihaskasvua ja lihaserottuvuutta onko "massakaudet" pakollisia?Kuinka pitkistä jaksoista yleensä puhutaan ja tehdäänkö niiden aikana ollenkaan aerobista?

Lihaskasvu tapahtuu massakaudella. Lihaserottuvuutta haetaan dieetillä. Hyvä sykli on esim 3kk massalla ja 1kk dieetillä, tai niin yleinen talvibulkki ja sitten kesädieetti rantakuntoon. Aerobista voi harrastaa dieetillä (ei pakollista) mutta massalla ei kannata kauheesti harrastaa, ja jos harrastaa niin muistaa syödä ne koulutetut kalorit takas.

Ja massakauden ei tarvitse myöskään tarkoittaa, että syödään överisti ekstrakaloreita. Itse pyrin "massakaudella" noudattamaan leangains-tyyppistä lähestymistapaa, ja se on toiminut omasta mielestäni hyvin.

Ihan aloittelevalla saleilijalla lihaskasvua voi lisäksi tapahtua jopa myös kevyen laihdutuksen aikana. Eikä lihasta tarvitse välttämättä dieetin aikana kadota; ainakin itselläni Inbodyn mukaan (sekä treenitulosten ja oman tuntuman mukaan) pysyi viimeksi lihas tallella kokonaan, kun läskiä lähti reilut 5 kg.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom