Bulkki+dieetti->Huhtikuu 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaki_
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen nyt 67kg syön 3000-4000kaloria(kulutan 2800) päivässä 3krt viikossa salilla.
3krt viikossa lenkillä.
Kuinka paljon tuolla menolla painaisin juuri ennen dieettiä ja sen jälkeen?
Koska kannattaisi aloittaa dieetti, jos huhtikuussa pitäisi olla kunnossa?

Kukaan ei pysty sanomaan paljonko tuolloin painat, todennäkösesti enemmän kuin nyt... ;)

Mutta dietti kannattaa varmaan alotella heti vuodenvaihteesta, tosin riippuu pitkälti siitä, mikä on silloin rasvojen määrä.

Timba79 sanoi:
Mutta dietti kannattaa varmaan alotella heti vuodenvaihteesta, tosin riippuu pitkälti siitä, mikä on silloin rasvojen määrä.

Ite taas uskon että ainakaan kovin pitkää diettiä ei tarvi kun paino näytti tällä hetkellä olevan huimat 67kg. Itse en diettaisi ollenkaan. Riippuu tietysti reenitaustasta sun muista mutta uskon ettei tällä hetkellä voi olla kovin paljon fläsää.

Nostasit vaan painoa n.1kg/kk ja kattelisit sitten helmi- maaliskuussa tarvitko diettiä.

Meinaatko siis, että saisit otettua 8 kiloa lihasta puolessa vuodessa? Pistäs tänne vähän tarkempia tietoja itestäs, niin osaa kokeneemmat neuvoo sua paremmin (siis en minä.) Mm. pituus, rasva%, ikä, treenitausta, paljonko meinaat treenata jne...

En sitä tarkoittanut, mutta:
176,5cm
67kg
16v.
Rasvaprosentti n.10-20 edit:15%
2kk kunnon treeniä

Sovitaanko että olen kireä 70 kiloinen dieetin jälkeen.
Kuinka kauan 5-10kg dieetti kestää?

jaki_ sanoi:
En sitä tarkoittanut, mutta:
176,5cm
67kg
16v.
Rasvaprosentti n.10-20 edit:15%
2kk kunnon treeniä

Sovitaanko että olen kireä 70 kiloinen dieetin jälkeen.
Kuinka kauan 5-10kg dieetti kestää?
0,5 - 1Kg / viikko

6point sanoi:
Ite taas uskon että ainakaan kovin pitkää diettiä ei tarvi kun paino näytti tällä hetkellä olevan huimat 67kg. Itse en diettaisi ollenkaan. Riippuu tietysti reenitaustasta sun muista mutta uskon ettei tällä hetkellä voi olla kovin paljon fläsää.

Nostasit vaan painoa n.1kg/kk ja kattelisit sitten helmi- maaliskuussa tarvitko diettiä.

Ympäripyöreä oli sekä kysymys että mun vastaus. Eil fläsän määrää vuodenvaihteessa ei voi tietää mitenkään ja taas toisaalta ei voi tietää miten toinen "osaa" dietata ja miten hänen kehonsa sitä rasvaa polttelee. Parempi alottaa se dietti aikaisemmin ja päättää sitten vastaavasti aikaisemmin, kun että alottaa turhan myöhään ja sitten tuskailee kun ei välttämättä saakkaan sitä rasvaprosenttia haluamakseen.

Mutta en minäkään välttämättä mitään diettejä suosittelisi noilla painoilla, mutta kaikilla on erilaiset tavoitteet.

jaki_ sanoi:
Olen nyt 67kg syön 3000-4000kaloria(kulutan 2800) päivässä 3krt viikossa salilla.
3krt viikossa lenkillä.
Kuinka paljon tuolla menolla painaisin juuri ennen dieettiä ja sen jälkeen?
Koska kannattaisi aloittaa dieetti, jos huhtikuussa pitäisi olla kunnossa?

Jos syöt 1000 kCal päivässä yli kulutuksen ---> viikossa noin 1 kg painoa lisää hieman riippuen siitä mistä nuo kalorit kerätty vastaavasti jos diettivaiheessa miinuksella 500 per päivä ---> noin 0.5 kg per viikko

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Painoa nyt 70-71kg. Aiempiin viesteihin verrattuna vähän tullut painoa lisää.
Mutta viime kesällä painoin 59kg.
Itse asiaan.Toukokuun 22. päivä mahasta pitäisi olla fläsät pois, Kuinka kauan pitäisi varata aikaa n.1-2 kg laihdutukseen?

Meinaat, että 1-2 kilon pudotuksella saat läskit pois mahasta? Jos asia tosiaan on näin, niin vajaan kuukauden verran kannattaa varata aikaa.

Back
Ylös Bottom