Bulkata vai ei??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Broke
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by lepex
Massa tuossa bulkkauksessa on läskiä, bulkkaushan on ylensyömistä, jota ei natun kannata harrastaa. Dieetillä häviää sitten kaikki vähätkin lihat, mitä on saatu "bulkki"aikana. Aivan turhaa ruaan ja oman ajan tuhlausta.

Monet tosin ovat sitä mieltä että bulkkaamisen aikana lihasmassa kasvaa nopeammin mitä normaalilla, mutta toki riittävällä, kalorien syömisellä. Itse ainakin olen kasvanut vallan mainiosti bulkkaamisella nykyisin mittoihin. Nykyisin tosin pidän itseni kohtalisessa kunnossa rasvojen suhteen. Viime vuonna enimmillään oli painoa 134kg :D Vähän pidemmän maltillisen dieetin jälkeen painoa oli 110kg kohtalaisessa kunnossa, eli vatsapalikat havaittavissa ilman mielikuvitustakin, mistään sikakireästä kunnosta toki ei voinut puhua...Nyt on painoa kreatiinin avustuksella 117kg, eli pari kolmea kiloa rasvaakin tullut taas...

Keväällä sitten muutama kuukausi kiristelyä...

Mutta treenaako kukaan isompi sälli ilman bulkkausta.

Esim. Arska treenasi aina timmissä kunnossa, kuten kaikki sen ajan kehonrakentajat.

-no höpö höpö. Arskastakin on kuvia vaikka miten bulkissa...

Haluaisin tietää onko kehitys tällöin pidemmällä aikavälillä hitaampaa kuin perinteisesti bulkkaamalla ja dieettaamalla.

Ei, on luultavasti nopeampaa.

IMO nopeampaa jos puhutaan edes jotenkin järkevästä bulkista, eli rasvat kuitenkin alle 20%..

Bulk

Bulk = tilava muttei tiheä, tätä lähinnä tavoitellaan paperin valmistuksessa. Ite tavoittelen tilavan kautta tiheää ruumista luitteni ympärille.

:kippis1: :kippis1: ja tilavuutta tulee kuten :david: :lle

Re: Re: Re: Re: Bulkata vai ei??

Originally posted by lepex
Palaamme siis peruspersereikään, eli ohjeet kannattaa antaa yleensä henkilölle henk.koht. ja yksilöllisesti, tai ainakin tarkentaa mitä on tarkoittanut. Oikeassa olet.

Jees, katsottiin asiaa vaan eri päistä. Samaa mieltä olen, yksilöllistä on se että vetääkö 500 vai 2000kcal yli kulutuksen "bulkissaan".

Originally posted by Rice
-no höpö höpö. Arskastakin on kuvia vaikka miten bulkissa...

joo, olisi kiva nähdä joitain :kuvia:

Originally posted by trebla
:offtopic:
Lopettaisitte tän jo.. tää oli ikivanha juttu kun sen näin ekan kerran Pakkiksella.
Eikö olla tarpeeksi nettitrendikkäitä sulle? :)
Tosin en itse tuota ole käyttänyt...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom