Bruksismi- mikä auttaisi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kuki
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
48
Eli löytyykö täältä kohtalotovereita ja hyviä vinkkejä kyseiseen vaivaan?
Olen tässä edellisen duunin stressistä ja uuden duunin aloituksesta stressaantuneena jyystänyt kohta takahampaat olemattomiin. Pään kaikki lihakset ovat kipeät, hartiat alkavat pikkuhiljaa oireilemaan myös ja yksi takahammas on vaarassa haljeta.

Pitäisikö tässä hakea jotain rentouttavia lääkäristä vai auttaisiko asiaa kisko? Itse luulen, että tuon kiskon kanssa nukkumisesta ei tule mulla mitään.

Eli apuva!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kisko ei toiminut ainakaan vaimolla, se puri sitä koko yön kuin koira luuta ja aamulla ihan hirvee jysäri kun masseter ja temporalis kirrasivat.

Eli löytyykö täältä kohtalotovereita ja hyviä vinkkejä kyseiseen vaivaan?
Olen tässä edellisen duunin stressistä ja uuden duunin aloituksesta stressaantuneena jyystänyt kohta takahampaat olemattomiin. Pään kaikki lihakset ovat kipeät, hartiat alkavat pikkuhiljaa oireilemaan myös ja yksi takahammas on vaarassa haljeta.

Pitäisikö tässä hakea jotain rentouttavia lääkäristä vai auttaisiko asiaa kisko? Itse luulen, että tuon kiskon kanssa nukkumisesta ei tule mulla mitään.

Eli apuva!!

Mulla on se kisko, ja on se skulannut.
Nyt sitä ei edes huomaa että se on suussa.
Alussa kyllä tuntui suoraan sanoen siltä,
kun olis nukkunut tennispallo suussa,
mikä on sinänsä naurettavaa kun aika pienihän se on.

Mutta ekana yönä jouduin ottamaan sen muutaman tunnin jälkeen pois,
tokana yönä sain jo nukuttua jonkin aikaa,
kolmantena yönä melkein koko yön ja se sisäänajovaihe olikin siinä.
Se tuntemus että suussa on jotain ylimääräistä väheni todella nopeasti sen sisäänajovaiheen jälkeen, ja melko pian sitä koko kiskoa ei noteerannut enää ensinkään.

Täytynee koittaa noita lihasrelaksantteja ja hierontaa aluksi. Jokin päänhieronta tekis gutaa, en ole aiemmin tiennyt, että ihmisellä voi pään lihakset olla näin kipeät!

Ongelmana on myös se, että olen viimeisen parin kuukauden ajan huomannut purevani hampaita voimalla yhteen myös päivällä, esim. töissä. Eli ilmeisesti tämä on ihan stressiperäinen juttu. Ja kohta on leuat kuin naispuolisella Ridgellä :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom