Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hoplaa90 sanoi:Jackie Chan:lol2:
:jahas:hoplaa90 sanoi:jos mä oikein muistan niin eikö toi Lee lyöny monta kertaa kovempaa kuin normaali ihminen?
Örkki sanoi::jahas:
Eiköhän kukatahansa, joka on ikänsä treenannu ammattimaisesti kamppailua ja itsepuolustusta, lyö kovemmin kuin normi jantteri!!
Ei siis tarvitse välttämättä olla Bruce Lee..
Johnny sanoi:Entäs Brucen "lanseeraama" one-inch-punch? Paskaa vai kusetusta?
Miten toi voi muka toimia noin?
Onko kohdehenkilö juonessa mukana vai vaan niin hermona kun itse Ryys Lii puskee nyrkkinsä kanssa kohti että lentää taaksepäin silkasta kunnioituksesta.
hoplaa90 sanoi:tarkotin sitä että se pysty käyttään voimistaan isomman prosentin lyönneissä kuin normaali ihminen
ei leellä varmasti rauta juurikaan liikkunut ja miksi olisi pitänytkään liikkua. omalla kroppalla tehtävissä erilaisissa voimaa vaativissa suorituksissa on varmasti kova ollut kun oli niin hintelä jeppe.mxu sanoi:Kyllä silla varmaan rautakin liikkuis aika hyvin.
esa67 sanoi:noh jooh mita sen brusen paino nyt taas olikaan ?? huoh ton kokoset kaverit saa kylla tulla vatamaan sen tayden lyontinsa mun masuun milloin vaan oli se sitten 10 tuuman tai 1 tuuman lyonti. Leffat on leffoja. Elokuvissa se ottelee kun stallone konsanaan yli 20 kiloa painavampien kanssa. Mitenkan jos se siina sitten jotain suojailis, ja 25 kiloa painavampi nyrkeilija hujauttas ??? siis paahan tai suoraaan suojaukseen...hhmm taitas kaveri loytya lattialta.
Osuvia sanontoja: karpanen, luuranko, luut roikkuu perseesta, kirea nahka naita piisaa. Sitte viela huhutaan etta kaveri olisi roinannut
Miikkah sanoi:Bruce oli legenda kyllä, brucen liikehdintä ja eleet hakee vertaansa!
Ihan uskomaton pikkujätkä!
Mutta me länkkärit ei olla päästy tutustuun vielä tarpeeksi tulevaan legendaan ja oikeutettuun manttelinperijään.
Tämä mies hakkaa bruce leen (melkein), Jackie Changin (helposti), dammen (helposti) sekä kaikki muut aikamme taistelusankarit.
Tämä mies on Tony Jaa. Wintikka laita nimi heti muistiin!
Kyseinen ukkeli on thaimaalainen ja on näyteelyt useassa Thaimaalaisessa taisteluleffassa.
Laittakaa vaikka hakusanaksi kuukleen leffojen ohjaaja Prachya Pinkaew niin alkaa tulee linkkejä.
Suosittelen katsomaan ainakin leffat Tom Yum Goong ja Ong-Bak.
Tämä mies tekee kaikki stuntit itse ja ilman mitään vaijereita/tehosteita!!!
Yksi parhaita akrobatia taitureita mitä tiedän.
Miikkah sanoi:Suosittelen katsomaan ainakin leffat Tom Yum Goong ja Ong-Bak.
Avernian sanoi:Uskomattoman hienoa tappelua tossa! ...vaikkei perheen varastetun elefantin perään lähteminen juonena sytytäkään.
Joo, Brucella oli supervoimia. Pystyi myös hyppäämään voltilla puun latvaan.hoplaa90 sanoi:tarkotin sitä että se pysty käyttään voimistaan isomman prosentin lyönneissä kuin normaali ihminen