Broileri

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minkähänlaiset on broirelin(koiven) ravintoarvot? Onkos sellanen hyvä iltapalaksi vaikka, siis pelkästään sellanen reisikoipi/koipireisi?

Miten noilla voi olla noin suuri ero? Mistä siihen koipeen oikein tulee niin paljon rasvaa? Rasvan määrä tippuu luultavasti aika paljon jos ottaa sen nahan siitä pois, vai?

Kerääntyyhän miehilläkin ylimääräinen rasva tavallisesti vatsan seudulle ja naisilla monesti persauksiin, miksei kanoilla se voisi kerääntyä koipiin ;)

Se nahka on aika rasvainen siinä ja tuolla on ravinto-arvot merkitty nahkoineen. En minä ainakaan niitä nahkoja koskaan syö. Eli kyllä ne jonkin verran paremmat arvot todellisuudessa on.

Joo.. En usko että ne kanat saa niin paljo ruokaa että ehtis läskiäki tulla :D Rasva varmaan tulee siinä paistamises tai jossain käsittelyssä siihen nahkaan, ainaki suurimmalta osalta.

Kalkkunan paistijauheliha, tuossa finelin linkki

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kala on myös ihan hyvää. Tonnikala esimerkiksi jos siitä sattuu tykkäämään. Sit just tietysti nämä kaikki kanat ja kalkkunat. Pääsiäisenä tuli syötyä semmosia minuuttipihvi nimisiä broilerin hunajamarinoituja rintapaloja (en muista minkä valmistajan). Jopa oli hyvän makusia ja laadukasta lihaa. Niitä kun sais joka ilta. :kuola: Yks semmonen iltapala on kans kalkkunaleike. Vanhaks meneviä myyvät tosi halvalla ja ainakin itse oon monesti bongannu että leikkeleenä oleva kalkkuna on paljon halvempaa kun jos ostais jonku lihaköntin. Kannattaa myös katsoa ne leikkeleen ravintoarvot että ei mitään :kakka: osta.

Back
Ylös Bottom