Broileri

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen tässä miettinyt mihin hinta/laaturakoon broiskun potsku asettuu.

Halvimmalla saa tarjouksesta koipireisiä (1€/kg), mutta kun marinointimoskat, nahat ja luut on heitetty mäjelle, ei sitä tavaraa paljoa jää nieltäväksi.
Ostin juuri about 8 kiloa niitä jalkoja, tarkoitus on valmistaa ja siivota ne pakastinta varten kerta-annoksiksi.
Pahus kun ei ole vaakaa, mutta epäilen että hyvä jos pari kiloa syötävää tavaraa saan kokoon. Olisikohan joku rintafilee-hässäkkä sittenkin halvempi ja helpompi :kuola:

Ja paljonko siinä itse lihassa mahtaa proteiinia olla?

Hintaeroa siihen ei ainakaan hirveesti kerry, jos ostat jotaan halpis kanaa mistä on reilusti yli ½ syötäväksi kelpaamatonta kamaa, kun jos ostat jotaan filettä, mistä voit kaiken popsia.

Jep, tuo linkki oli hyvä, mutta vaikea vertailla kun siinä on ne kanat erilailla valmistettuja ym..

Heitin juuri uuniin 12 jalkaa ja pelkät marinaadikastikkeet roskapussissa painaa enemmän kuin jaksan nostaa :evil:

Endomorfi sanoi:
Olen tässä miettinyt mihin hinta/laaturakoon broiskun potsku asettuu.

Halvimmalla saa tarjouksesta koipireisiä (1€/kg), mutta kun marinointimoskat, nahat ja luut on heitetty mäjelle, ei sitä tavaraa paljoa jää nieltäväksi.

Mä ostan aina rintapaloja. En tiedä mikä tuo hinnan suhde lihakiloon on, mutta tuskin ainakaan paljoa huonompi. Mulla tulee vaan vitutus, kun niitä koipireisipaloja syö.

Oli muuten tuossa muutama vikko sitten Euromarketissa tarjouksessa rintapalat 2€/kg. Otin heti seitsämän kiloa. Tuohon päälle vielä tarjouksessa olleet paistijauhelihat 2,4kg ja kassantäti vähän katseli :D.

Edit. Oon laskenut siten, että kun ottaa luut, nahat ja marinadit pois niin 1,3 kilosta jää vajaa kilo syötävää.

Niissä rasioissa lukee että lihapitoisuus on joku esim. 80%
pitääkö tuo edes missään määrin paikkaansa, kun tuntuu että ei siinä niin paljoa ole?

Jakob sanoi:
Oli muuten tuossa muutama vikko sitten Euromarketissa tarjouksessa rintapalat 2€/kg. Otin heti seitsämän kiloa. Tuohon päälle vielä tarjouksessa olleet paistijauhelihat 2,4kg ja kassantäti vähän katseli :D.

No hiivatti, jos tuohon hintaan rintoja löydän, ostan taatusti 100 kiloa :hyper:

Edit. Oon laskenut siten, että kun ottaa luut, nahat ja marinadit pois niin 1,3 kilosta jää vajaa kilo syötävää.

Jees, hyvä juttu, ettei tartte itse alkaa laskemaan ;)
Tuo ilmeisesti koskee niitä rintapaloja. Koivista ei taatusti jää puoliakaan nautittavaksi...

Porkkanaraastin sanoi:
Niissä rasioissa lukee että lihapitoisuus on joku esim. 80%
pitääkö tuo edes missään määrin paikkaansa, kun tuntuu että ei siinä niin paljoa ole?

Kariniemen rintaleikkeissä näyttäis olevan 72% lihapitoisuus. Aika kohdalleen on mennyt mun laskelmat. Ääliö kun ei osaa kannesta katsoa, vaan pähkäilee vaikeemman kautta :david:.

Ne marinaadit voi kaataa esim. currykastikkeeseen riisin kanssa. Tulee pirun hyvää:kuola:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom