Britneyn uusi look

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika hirveetä. Kaljut naiset on jotain suhteellisen kauheeta.

Britni ei ole friikki vaan voimakas persoona!!!!

Tarkoitin toki että kaljuiksi:D

Silti kohtuu epäilyttävää.. :rolleyes: En minä ainakaan kyllä pidä yhtään mahdollisena sitä että joku nainen näyttäisi kaljuna hyvältä siis edes kaljuksi hyvältä kun ne vaan näyttää kaikki niin sairailta. Semmosen siilitukkakaan ei ole mitään parhaimpia naisille. Sopii aivan äärimmäisen harvoille ja niillekin ehkä löytyis parempia versioita.

Ei tossa kaljussa mun mielestä ole mitään vikaa, tollahan on ihan sievän muotonen kallo. Paljon kauheempia kaljuja tullu nähtyä.

Minusta tuo on kyllä ihan söde. Me muut vaan ajatellaan sitä kun tulee aina keksittyä loistavia tekosyitä pitää tukka päässä, kuten esim "mitä mun pomo/mutsi/unelmieni prinssi valkoisella ratsulla ajattelisi" jneh :(

Ihan rohkea veto, jos siis tuo uutinen pitää paikkaansa. Haukkujia varmasti riittää kuten voi tästäkin triidistä todeta, mutta niitähän Britneyllä olisi joka tapauksessa. Ei vaan itsellä riittäisi pokka moiseen, vaikka kalju onkin ylivoimaisesti käytännöllisin hiustyyli (tosin ei ehkä kaunein sellainen, ainakaan naisilla).

Ehkä sillä on muuhunkin kun pelkkään ulkonäköön perustuvaa itseluottamusta.Ja muutenkin saahan tyttö tehä tukalleen mitä ite haluaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom