Britney alasti!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Odu
  • Aloitettu Aloitettu
Bricktop sanoi:
Kyllä Britneystä on hyvännäköisyys kaukana. Ihan perus naapurin tytön näköinen ja silmät normaalia kauempana toisistaan. Makunsa kullakin mutta en voi ymmärtää miten Britney voisi olla paremman näköinen kuin esim luonnonkaunis Irina.

Irinalla on leveä "synnyttäjälantio" eikä rintoja. Naama on ainoa asia joka pelastaa tilanteen...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hannibal sanoi:
Ei sieltä pleipoin/hustlerin/jallun/hevoshullun sivujen alta mitään kuoriudu, ellei sulla ole todella likainen mielikuvitus, ruiskit sitten sivujen väliin tai pyyhkeeseen tai votevör, got it?

Herra Hannibalilla taitaa olla jotain pienenpieniä ongelmia itsensä kanssa kun aina löytää muiden posteista kaikkea kivaa mitä niissä ei tarkoiteta. :jahas:

Makunsa kullakin mutta en voi ymmärtää miten Britney voisi olla paremman näköinen kuin esim luonnonkaunis Irina.

Mäntykin voi olla luonnon kaunis...

No ei vaan onhan Irina ihan söpö kasvoista ei siinä mitään. Kyllä Britney mun asteikolla hakkaa vielä seksikkyydessä Irinan. Ehkä tilanne muuttuu sitten kun Irina tanssii seksikkäästi kirkkaanpunaisessa PVC-asussa kai koulutytön puvussa :nolo: Niinkauan, kun Irinan materiaali sisältää joko läski-Edelmanin polkemassa sitä lahnana kohtauksissa, jotka eivät sisällä yhtään eroottista latausta tai Turkulaisten ristiinnussimiskertomuksia niin Irina ei mulle toimi ihan Britneyn tavoin.

:offtopic: Kuinka ollakaan Irinastakin tuli varteenotettava näyttelijä vasta, kun löysähkö pylly vilahti Suomifilmissä. Jos takapuoli olisi ollut kiinteä, niin hän olisi ilmeisesti lokeroitunut aivottomien vilauttelijoiden joukkoon. Alastomuus ja seksikohtaukset suomifilmeissä saavat minut haluamaan pukea mahdollisimman paljon vaatteita päälle ja ryhtymään lähes selibaattiin :curs: :urjo:

ironchef sanoi:
Irinalla on leveä "synnyttäjälantio" eikä rintoja. Naama on ainoa asia joka pelastaa tilanteen...

Eli tarkoitat, että seksikkyys = isot rinnat? Varmaankin Lollo Ferrari on/oli sitten mielestäsi suorastaan über-hot :rolleyes:

Gillyanne sanoi:
Eli tarkoitat, että seksikkyys = isot rinnat? Varmaankin Lollo Ferrari on/oli sitten mielestäsi suorastaan über-hot :rolleyes:

OOO lollo :kuola:
No kun puhe oli mielipiteestä jossa sinä sanoit ettei britney oo minkään näköinen kun taas minun mielipiteeni oli että britney on parempi ja toi osa syytä oli juuri toi kroppa.
alkaa kuulostaa hiekkalaatikkokeskustelulta :D

Irina :kuola: , sitä vois yrittää pitää oikeesti hyvänäkin ja koittaa päästä pukille uudelleenkin. Jotain arvoituksellista seksikkyyttä hänessä on.

Britney on taas on sen näkönen muovihuora että sitä panis omaks ilokseen ja siltä vois kysyä aamulla otatko puuroo vai lähetkö heti menee.

Bricktop sanoi:
Kyllä Britneystä on hyvännäköisyys kaukana. Ihan perus naapurin tytön näköinen ja silmät normaalia kauempana toisistaan. Makunsa kullakin mutta en voi ymmärtää miten Britney voisi olla paremman näköinen kuin esim luonnonkaunis Irina.

mikäs naapurin tytöissä on vikana?Varsinki jos sattuu asumaan hyvällä seudulla...
Ovatpahan ainaki aidompia ku pritneyt sun muut meikkipeikot.

Odu sanoi:
Kyl jengi luulee oikeesti olevansa aikamoisia teräsmiehiä täällä. Jos nää "kieltäytyjät" laittais Britneyn kanssa samaan huoneeeseen, ni ei montaa minuuttia menis ni siel laitettais lapsia alulle.

Heh. :)

Kyllä mä ihmettelen miksi joku sen sijaan tekis jotain muijan kanssa joka ei sytytä millään tavalla, johon kastiin minun mielestäni britney - en mä tähänkään asti ole tehnyt mitään muijien kanssa jotka olis suostuvaisia mutta ei vaan sytytä - miksi tekisin jonkun britneynkään kanssa, varsinkaan kun mun mielestä julkisuuden tuomat mielikuvat tostakin neitosesta laskee sen pisteitä entisestään, tavallista baarineitokaista alemmalle tasolle. :rolleyes:

Kyllä nyt jotain rotia tähänkin trediin, huh. :david:

Tämähän on tätä tuttua ja hauskaa pakkiksen laatukeskustelua.

Jotenkin on ollut huvittavaa seurata Britneyn uraa. Mitä pidemmälle se on edennyt, sitä enemmän on häntä markkinoitu seksin avulla. Tuo playboy juttu oli aika odotettavissa.

nuo kuvat ilman meikkejä ja savuke kädessä oli aika :down:

Kyllä Pritni näytti aika hyvältä alkuaikoina. Tiedä sitten onko kova elämä vaatinut veronsa. :rolleyes:

N.O.Kummonen sanoi:
Mäntykin voi olla luonnon kaunis...

No ei vaan onhan Irina ihan söpö kasvoista ei siinä mitään. Kyllä Britney mun asteikolla hakkaa vielä seksikkyydessä Irinan. Ehkä tilanne muuttuu sitten kun Irina tanssii seksikkäästi kirkkaanpunaisessa PVC-asussa kai koulutytön puvussa :nolo: Niinkauan, kun Irinan materiaali sisältää joko läski-Edelmanin polkemassa sitä lahnana kohtauksissa, jotka eivät sisällä yhtään eroottista latausta tai Turkulaisten ristiinnussimiskertomuksia niin Irina ei mulle toimi ihan Britneyn tavoin.

:offtopic: Kuinka ollakaan Irinastakin tuli varteenotettava näyttelijä vasta, kun löysähkö pylly vilahti Suomifilmissä. Jos takapuoli olisi ollut kiinteä, niin hän olisi ilmeisesti lokeroitunut aivottomien vilauttelijoiden joukkoon. Alastomuus ja seksikohtaukset suomifilmeissä saavat minut haluamaan pukea mahdollisimman paljon vaatteita päälle ja ryhtymään lähes selibaattiin :curs: :urjo:

Sekö siitä naisesta tekee hyvännäköisen tai seksikkään mitä se tekee elokuvissa?? En itsekään pidä noista Suomalaisista leffoista joita mainitsit, enkä ole siksi niitä edes katsonut.

ryökäle sanoi:
mikäs naapurin tytöissä on vikana?Varsinki jos sattuu asumaan hyvällä seudulla...
Ovatpahan ainaki aidompia ku pritneyt sun muut meikkipeikot.

Juu, ei naapurintytöissä olekaan mitään vikaa. Tarkoitin tolla sitä että kauniimpia naisia kun Britney mahtuu joka ikiseen kaupunkiin ja kylään.

Bricktop sanoi:
Juu, ei naapurintytöissä olekaan mitään vikaa. Tarkoitin tolla sitä että kauniimpia naisia kun Britney mahtuu joka ikiseen kaupunkiin ja kylään.

...ja myös rumempia ja silti ne kaikki kelpaisi....
:rock:

Tuli katsottua eilen MTV:ltä Britneyn videoita. Parhaimmillaan pritni oli kait siinä MTV:n gaalassa missä sillä oli ne vaatteet esiintyessä, jotka oli ihonväriset. Vatsalihakset erottui hyvin. Seuraavassa gaalassa sillä oli se käärme niskassa ja hyvässä kunnossa myös. Taisi olla pilatesta tai joogaa harrastanut, kun oli naisellisemman näköinen, mutta silti aika tiukassa kunnossa. :kuola:

Ekoissa videoissa pritni oli aika hoikka ja lihaksia alkoi tulla vasta toisen levyn kiertueella.

Spear Britney!

britney21_s.jpg

No, Britneyhän on ihan nätti, ei hän nyt kuitenkaan mikään ylimaallinen ilmestys ole, mutta tuskin moni tämän palstan jannuista voisi puhtaalla omalla tunnolla sanoa "kiitos, mutta ei kiitos" jos Britney ehdottaisi pikaista sukupuoliyhteyttä :D Irina taas on persoonallinen ja kaunis ihan oikeasti.
Sen sijaan Serena Williamsin rantakuvat saivat minut toivomaan, että jonain päivänä minulla olisi niin paljon rahaa, että Serena antaisi vaikka vain säälistä, edes sormella koettaa.. :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom