Britannian noloimmat autokuskit tv-sarja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu

Purtsi

Tsemppari/Kouluttaja
JÄRKYTTÄVÄÄ!!!!
Miten tuollaisilla voi olla ajokortteja? :wall: Kaikkein pelottavinta tossa sarjassa on se että mä olen ihan varma että tollaisia töhöjä on myös suomessa liikenteessä.

Onko kukaan katsonut ko. sarjaa yhtä pelon sekaisin tuntein? Se vanha pappakin ajoi vime jaksossa pahvisen äijän päälle ilman että se huomas mitään...

:itku: Ja mun civic ei kestä ottaa kylkeen yhtään tollaista... :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite olen kans seurannut sarjaa niin kauan ku se on tullu. Ja todella sekavin tuntein. Siis ihan käsittämätöntä. Viime jaksossa niitten piti taskuparkeeraus rastia helpottaa ja loppujen lopuksi niiltä tais loppua autot ku kytkimiä meni ku leipää.

Kuulostaa kiinnostavalta :) Mutta laiska kun olen niin kysyn miltä kanavalta tuo tulee ja milloin ?

Sub tv:ltä sunnuntaisin muistaakseni 20:50-21:15.

Jos toi sarja tulee suomeen mä ilmoitan heti 2 mun tuttua tohon sarjaan.

Sunnuntaisin klo 20:50 tv2. Järkyttäviä suorituksia kaikenkaikkiaan. Vanha äijä tosiaan ajoi pahvisen "ihmisen" yli ja parin sekunnin päästä kysyi "mikä se oli?". Hauska höppänähän se äijä on, mutta vaarallinen liikenteessä. Nuori nainen taas pidättää oksennusta ja itkee vollottaa ratissa. Herää kysymys onko se auto tosiaan tarpeellinen, jos se on noin vaikeaa.

Ja jumalauta se suu ammollaan kirkuminen herättää jo pientä raivoa. Yrittäisivät ennemmin keskittyä siihen ajamiseen.

Purtsi sanoi:
JÄRKYTTÄVÄÄ!!!!
Miten tuollaisilla voi olla ajokortteja? :wall: Kaikkein pelottavinta tossa sarjassa on se että mä olen ihan varma että tollaisia töhöjä on myös suomessa liikenteessä.

Onko kukaan katsonut ko. sarjaa yhtä pelon sekaisin tuntein? Se vanha pappakin ajoi vime jaksossa pahvisen äijän päälle ilman että se huomas mitään...

:itku: Ja mun civic ei kestä ottaa kylkeen yhtään tollaista... :itku:

Ihan uskomatonta porukkaa kieltämättä, se raivohullu skotti oli kyllä aika tapaus. Hyvä kysymys on kyllä että miten nuo ovat voineet saada ajokortin? Taitaa inssimiehet olla "hieman" lepposampia englannissa, nuo ajaa hemmettisoikoon huonommin kuin meikäläinen ;)

Tuli naurettua noille jutuille autokoulumaikan kanssa just ennen inssiä, selitti mm. jostain jossa kuskin päälle (tai jonnekkin) oli pistetty vesiämpäri tai joku vastaava ja aina jos ei tullut lähdettyä/ajettua tarpeeksi tasaisesti niin vettä vaan niskaan. Kaiken kruunasi se, että seuraavista valoista tuli lähdettyä vähän epätasaisesti, kyllä oli molemmilla naurussa pitelemistä.

Niinpä! Mä mietin tossa että olemassa lakia mitään pykälää tms. millä noilta sais kortin pois? Siis oikeesti, toi on järkyttävin tv-sarja mitä tiedän. Ei siinä mitään jos ne ajelis noin jossain autiolla saarella, mutta kun mä olen siellä samalla saarella joka päivä pikku kotilollani.

Joo, se raivohullu äijä oli hauska kun se mesoaa koko ajan. Viime jaksossa se tosin oli ihan rauhallinen..

Mutta mä en ole vielä ehtinyt laskea keittiöstä asti (tv on olohuoneessa) sen brassi muijan paikkoja hampaissa, se purukalusto näkyy keittiöön asti. Miten joku voi ajaa silleen suu auki koko ajan?!? :hyper:

Voisin kyllä väittää, että kyseinen ohjelma on yksi parhaimmista. :rock: Saa ainakin nauraa. :hyper: Mut välillä tulee kyllä väkisinkin mieleen, että entä jos tuollainen törttöilijä ajaa vastaan ja vie multa liikuntakyvyn tai hengen.Sit ei enää naurata. Mä kun olen koko ikäni pelännyt halvaantumistakin..

Feikkiä?

Pari jaksoa tota sarjaa kattoneena on käynyt mielessä,että josko tuossakin sarjassa on vähän pantu näytelmää mukaan,kuten monissa reality-sarjoissa on tapana.Ei oikein voi uskoa,että tollaisia voi oikeasti olla olemassa.Ihan kauheita törppöjä on toki olemassa(Suomessakin) ja ajavat vielä liikenteessäkin,mutta ton sarjan tyypit on ihan .......ei ***ttu,siis sairaan HUONOJA!!!!

tribulus sanoi:
Pari jaksoa tota sarjaa kattoneena on käynyt mielessä,että josko tuossakin sarjassa on vähän pantu näytelmää mukaan,kuten monissa reality-sarjoissa on tapana.Ei oikein voi uskoa,että tollaisia voi oikeasti olla olemassa.Ihan kauheita törppöjä on toki olemassa(Suomessakin) ja ajavat vielä liikenteessäkin,mutta ton sarjan tyypit on ihan .......ei ***ttu,siis sairaan HUONOJA!!!!

Nojoo, aina silloin tällöin tulee mieleen että onkohan tuo edellä ajava karannut sieltä sarjasta :D

Joo tää on kyllä loistava sarja.
Lohduttavaa nähdä, että jotkut jopa ajaa huonommin ko mie. :D
Liekkö muuten tosiaan näytelty, vai voiko oikeesti olla noinkin tumpeloita ihmisiä olemassa?

Pistää oikein vihaksi katsoa tuota :curs: Miten kukaan noista henkilöistä on voinut edes saada korttia? Suhteilla? Lahjonnalla? Suihinot.. prkl!

RRKalle sanoi:
Mistä tollaista sarjaa on mahdollista silmiinsä imeä?
Kagoselta sunnuntaisin 20:50-21:15.

Kyllä välillä pistää tosiaan vihaksi ne jotkut ihmiset. Luulisi sen verran älyä löytyvän, että itse ymmärtäisis niillä taidoilla olla ajamtta. Pahimmillaan ne akat huutaa kurkku suorana ja ottaa varmaan kädet pois ratilta, kun jotain "kamalaa" tapahtuu. Ja se halavtun pappa, kun viime jaksossakin siellä motarilla palloili :itku: .

On muuten loistava sarja. Itse en kyllä paljoa liikenteessä oleskele mutta silti tuntuu että minäkin ajaisin paremmin kuin useimmat tuon ohjelman henkilöt.

Ps: Eikös tämä ole Musiikki / Elokuvat osiolle sopivampi?

Hyvä ohjelma, niinkuin saman BBC:n porukan tekemä Top Gearkin.

Ensimmäisenä niiden vain pitäisi heivata kaikki poika/tyttökaverit, vaimot ja aviomiehet pois samasta autosta sen huonoimman kuskin kanssa vittuilemasta ja itseluottamusta nakertamasta. Ei niinkään tympäise ne ite kuskit monestikaan, vaan juurikin läheisensä, jotka kovasti ovat pilaamassa ajosuoritusta vielä entisestään.

Ihme hiihtäjä se tuning-jamppa, kun ei voi ajaa kuin kaasu pohjassa ja ohitella kokoajan. Pienen kruisaamisen silloin tällöin tajuaa mutta kokoajan pitää vaarantaa oma ja muiden henki. EI mitään järkeä pässää silläkään taliaivollan :wall:

Helsingistä löytyy talonyhtiö, jossa talonmies auttaa mummoja ajamaan autonsa autotalliin ja pois sieltä, kun se on niin hankalaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom