Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kovan uran teki Shaw, yksi parhaimmista ellei jopa parhain voimamies.
Tässä pitää nyt ottaa huomioon se että ei nuo ammattiurheilijat ole yleensä ihmisiä jotka haluaa vaan makoilla ja nauttia eläkkeestä, MMA on hyvä laji lähteä mukaan koska voi tiputtaa painoa reippaasti eikä tarvitse myrkyttää ainakaan niin paljon kuin voimamieshommissa.Onko Brian nyt ihan tosissaan?
Videon kommenteissa moni kehuu että näyttää heti paremmalta kuin Tør ja Edi näyttivät kehässä.
Mun mielestä ne näytti niinkin ”hyviltä” kun olivat vastakkain.
Brianin liikkeet on aika hitaita vaikkakin WSM tasolla varmasti ihan ketterä kaveri, ja olikin.
Ehkä tuo treenillä muuttuu ja kehittyy mutta kuinka paljon?
Bob Sapp oli samaa kokoluokkaa mutta liike oli täysin eri planeetalta.
No joo, katsotaan miten menee ja haastaa sit vaikka Eddien jos ei muuta
Onko Brian nyt ihan tosissaan?
Videon kommenteissa moni kehuu että näyttää heti paremmalta kuin Tør ja Edi näyttivät kehässä.
Mun mielestä ne näytti niinkin ”hyviltä” kun olivat vastakkain.
Brianin liikkeet on aika hitaita vaikkakin WSM tasolla varmasti ihan ketterä kaveri, ja olikin.
Ehkä tuo treenillä muuttuu ja kehittyy mutta kuinka paljon?
Bob Sapp oli samaa kokoluokkaa mutta liike oli täysin eri planeetalta.
No joo, katsotaan miten menee ja haastaa sit vaikka Eddien jos ei muuta
En mäkään ihan niin tarkkaan kuunnellu.En jaksanu kattoa enempää että onko sillä jotain kilpailullisia tavotteita MMA:ssa? Sumo matsi Eddie vs Shaw ois kova.
@HashiriyaMMA on hyvä laji lähteä mukaan koska voi tiputtaa painoa reippaasti eikä tarvitse myrkyttää ainakaan niin paljon kuin voimamieshommissa
Ei se niin paha asia ole jos saa vähän turpaansa.En mäkään ihan niin tarkkaan kuunnellu.
@Hashiriya
Paitsi että MMAssa saa turpaansa jos ei pärjää.
Vaikka olis mikä urheilija niin kontaktilajissa on aina se ylimääräinen ulottuvuus.
Ei. Ja mä en pidä mitään lajia väkivaltaisena kun on säännöt ja tuomari.Ei se niin paha asia ole jos saa vähän turpaansa.
Ei. Ja mä en pidä mitään lajia väkivaltaisena kun on säännöt ja tuomari.
Silti ehkä tiedät mitä tarkoitan.
Fyysinen kontakti on täysin eri asia vastustajana kuin kello, mitta tai laskuri.
Tossa videolla tai muutamissa ” kamppailu” videoissa aiemmin Brian ei edes käy päkiöillä kertaakaan.
Juuri aloittanut ja 50kg painoa pois niin voi toki muuttua. Silti. Tähän asti on harjoituksissa painoitettu tukevaa jalustaa, hallittuja liikkeitä, vammojen välttämistä.
En tosiaan dissaa, tykkään katsoa Brianin juttuja jne. Ihmettelen vai tätä lajivalintaa jäähdyttelyyn.
Jep. Shaw näyttää poikkeuksellisen kömpelöltä / hitaalta jopa aloittelijaksi.Harrastaa saa mitä tykkää, mutta eihä tollane +40v hidas köntys kilpailullisesti korkealle tasolle nouse.
Kädenvääntöön ois ollu ehkä 100x enemmän annettavaa.
Se nyt on tiedossa että et dissaa, musta tuntuu että tämä laji tuli valittua sen takia että siinä joutuu ihan uuden eteen ja on oikeasti aloitettava nollista.Ei. Ja mä en pidä mitään lajia väkivaltaisena kun on säännöt ja tuomari.
Silti ehkä tiedät mitä tarkoitan.
Fyysinen kontakti on täysin eri asia vastustajana kuin kello, mitta tai laskuri.
Tossa videolla tai muutamissa ” kamppailu” videoissa aiemmin Brian ei edes käy päkiöillä kertaakaan.
Juuri aloittanut ja 50kg painoa pois niin voi toki muuttua. Silti. Tähän asti on harjoituksissa painoitettu tukevaa jalustaa, hallittuja liikkeitä, vammojen välttämistä.
En tosiaan dissaa, tykkään katsoa Brianin juttuja jne. Ihmettelen vai tätä lajivalintaa jäähdyttelyyn.
Jep.Se nyt on tiedossa että et dissaa, musta tuntuu että tämä laji tuli valittua sen takia että siinä joutuu ihan uuden eteen ja on oikeasti aloitettava nollista.
Puhui kyllä, muistaakseni, videolla jostain sopparista niin siellä voi olla myös rahallinen kannustin taustalla.
Ei ollut Hooper. Hooper matsaa samassa tapahtumassa Eddie Hallia vastaan ja Brianilla oli joku toinen heppu vastassa. Näiden matsien voittajat ottaa viel tosiaan vastaan samassa eventissä.Mulla on vahva epäilys, et ottaa Mitchell Hooperia vastaan vaparimatsin
Ei ollut Hooper. Hooper matsaa samassa tapahtumassa Eddie Hallia vastaan ja Brianilla oli joku toinen heppu vastassa. Näiden matsien voittajat ottaa viel tosiaan vastaan samassa eventissä.