Breaking bad

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja billye
  • Aloitettu Aloitettu
tumblr_m8krp8GZ6B1rnqgp6o1_250.gif

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jokainen jakso on kyllä loppunut sillä tavalla, että tekisi mieli katsoa samantien seuraava jakso.

Oma teoriani siitä mitä tapahtuu.
Tämä kauden puolikas loppuu siihen, että Walt tappaa Skylerin joka murtuu ja päättää kertoa Hankille Waltin bisneksistä, mutta ei kerkeä sitä tehdä. Hank pääsee Waltin jäljille. Jesse tajuaa sen miten Walt on häntä aina manipuloinut ja haluaa Waltin hengiltä. Walt ei onnistu pyörittämään bisnestä yksin, vaan se Arizonan jengi kaappaa Waltin bisnekset. Hank saa selville, että Walt on Heisenberg. Walt menettää kaiken ja pakenee koska on pelkuri. Kuitenkin hän sitten huomaa kaiken olevan ohi, koska hänellä ei ole perhettä, rahaa ja hän on etsintäkuulutettu. Walt palaa takaisin ja ostaa sen konekiväärin kuten siinä kauden ekassa jaksossa näkyi ja tekee kamikazehyökkäyksen jonnekin Arizonan jengin huumelabraan.

Ihan loistava sarja ja todella koukuttava juoni. Katsoin viikossa kaikki neljä tuotantokautta. Todella seksikäs kohtaus tuossa viidennen tuotantokauden toisen jakson (muistaakseni) lopussa, kun Walt menee sänkyyn ja alkaa panna Skyleria ja Skyler vähän pelkää sitä.

Se oli ahdistava kohtaus missä Skyler koetti sanoa Waltille vastaan sen jälkeen kun oli kävellyt sinne uima-altaaseen niillä synttäreillä ja Walt mursi Skylerin henkisesti.

Siis tämä.

Petite onko sinusta muuten nykyään Bryan Cranston seksikäs?

edit.

Tämä on minun suosikki kohtaus.

ja tämä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Petite onko sinusta muuten nykyään Bryan Cranston seksikäs?

Ei minulla edelleenkään mitään seksuaalisia himoja ole häntä kohtaan, mutta hyvä näyttelijä kyllä ja mielenkiintoinen hahmo tuo Walter. Enemmänkin olen ihastunut Pinkmaniin.

Olen nyt puoliväkisin katsonut 1. kauden, enkä erityisesti tykännyt. Haluaisinkin tiedustella onko jollakulla teistä sellaista kokemusta, että 1. kausi oli vähän -meh-, mutta olisitte lämmennyt myöhemmille kausille? Pitäis päättää yritänkö katsoa vielä...

Ja miksi en ole kauheasti tykännyt: alakuloista, lohdutonta, synkkää. Mustaa huumoria saisi olla enemmän keventämässä tunnelmaa.

Mä tykkäsin kyllä alusta asti, mutta olen samaa mieltä siinä, että paranee edetessään. Sinällään aika harvinainen sarja, ainakin omasta näkökulmasta. Mulla on kasapäin sarjoja joista olen alussa pitänyt, mutta sitten on vaan tullut kyllästyminen. Tääkin oli vähän aikaa paussilla, mutta nelonen meni suupalana ja nyt taistelen, että jaksaisin pitää vitosessa aina muutaman viikon tauon ja sitten katsoa pari jaksoa putkeen. Ei ole vielä onnistunut :jahas:

Minua vituttaa jo valmiiksi, että ensi maanantaina tuleva kauden vika jakso päättyy samanlaiseen cliffhangeriin kuin kolmoskausi. Sitä saa sitten vuoden kärsiä vieroitusoireista.

Semmosta. Huh. Ensi vuotta odotellessa... se on pitkä aika se.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom