Breaking bad

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja billye
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Breaking+Bad_341b34_4878932.jpg

:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Twat hammer :lol2:

Katsoin sarjan teosta tehdyn kaksituntisen dokkarin No Half Measures. Oli hyvä.

Breaking Badille parhaimman sarjan Golden Globe. Palkinto tuli myös parhaasta miespääosasta.

"Yeah bitch!"

Kerrankin hyvin tehty remix! :hyvä:

edit: Laitetaas toinen vielä perään:

Just olin tulossa kertoon kuinka tää on yksi parhaimpia sarjoja ikinä ja postaamaan juurikin tuota 3-5 seasons remixiä :D

Nyt 2 ekaa kautta katottu, tulee jotenki lisäboostii arkeen täst sarjast. Ainaku tekee mieli nössöillä ni ajattelee Waltii :rock:

Fani ilmoittautuu. Tuli katsottua kuukauden sisään kokosarja läpi. Ei voi kuin ihmetellä kuinka olikin hyvä sarja. Saa aikaan paljon pohdiskelua, ja sehän on hyvän sarjan merkki se.
Toki, liikaa liian pienen ajan sisään kun katsoin noin pienessä ajassa jakso jaksolta putkeen. Ei oikein ehtinyt sulatella ja pohtia tapahtumia. Pieni tauko jaksojen välissä auttaisi sulattelemaan sarjaa paremmin.

Aluksi pidin Waltista ja symppasin ihan viimeiseen jaksoon asti, mutta vasta päivien päästä sitä hiffasi että mieshän oli itse saatana ja manipuoloivakusipää. Jesse taas oli kokosarjan, paria pientä poikkeusta huolimatta ärsyttävä, vasikka ja narkkari. Sarjan päätyttä vasta tajusi että ei Jesse tehnyt pahaa ja hän kärsi jatkuvasti ja sai niin paljon paskaa niskaansa, että iloinen kun hän sai vapautensa kaikesta pahasta mihin joutui.

Ehkä tylsä sarja, ymmärrän jos joku on sitä mieltä mutta mun mielestä ei ollut. Tosi hyvä ja koukuttava ja äärinmäisen hyvät näyttelijät, käsikirjoitus, hahmokehitys plaa plaa plaa kyllä te tiedätte.

Mutta, nyt mä puutun epäkohtiin.

1. Miksi Walterin piti olla Tucon toimistossa joku Rambo ja räjäytteli paikkoja, ei istunut mun mielestä siinä vaiheessa sarjaan, vaikka oli kuinka Heisenberg.

2. Tucon serkukset. Toimi ja ei toiminut. Miksi tyypit ei puhuneet mitään ja olivat muutenkin liian Hollywoodpahiksia. Yksi suurin epäuskottavuus tässä sarjassa oli nämä tyypit. Pukuun pukeutuvat tappajat on liian iso klisee.

3. Gusin kuolema. Kaikki meni kuin rasvattu ja toimi siihen asti kunnes tyyppi astuu huoneesta pihalle ja korjaa solmiotaan ja avot meillä on Terminaattori. Ei hitto. Tarpeeton maskeerauskohtaus tollanen.

Aluksi pidin Waltista ja symppasin ihan viimeiseen jaksoon asti, mutta vasta päivien päästä sitä hiffasi että mieshän oli itse saatana ja manipuoloivakusipää. Jesse taas oli kokosarjan, paria pientä poikkeusta huolimatta ärsyttävä, vasikka ja narkkari. Sarjan päätyttä vasta tajusi että ei Jesse tehnyt pahaa ja hän kärsi jatkuvasti ja sai niin paljon paskaa niskaansa, että iloinen kun hän sai vapautensa kaikesta pahasta mihin joutui.

Sepä se hienous tuossa onkin, että kaikki lähtee ihan viattomasta yrityksestä taata perheelle hyvä tulevaisuus oman kuoleman jälkeen, mutta välien kiristyttyä kotona tuo mafiahomma alkaa olla ainut, joka enää kiinnostaa ja sen edessä ei huomaa satuttavansa perhettään, vaikka heitä vielä rakastaakin. Koko elämänsä tossukkana elänyt mies pääsi vihdoin huipulle. Jessen kohdalla näin toisella katselukerralla, että alussa hän oli täysin arvaamaton koheltaja ja idiootti, mutta jossain sarjan keskivaiheilla hahmosta paistoi tietty rauhallisuus ja itsevarmuus, kun homma alkoi Waltin kanssa rullata ja vastuuta annettiin. Sehän sitten vaihtui siihen hajoamispisteessä olevaan jumitukseen ja kauhnsekaiseen katseeseen joka käänteessä.

Hahmokehityspä hyvinkin.

Sain katsottua koko sarjan loppuun. Törkeän hyvä, kirkkaasti menee parhaiden katsomieni sarjojen joukkoon. Ja vaikka ärsyttikin se, miten sarja loppui, niin on mielestäni hyvä, että ei pitkitetä hyvää sarjaa niin kauan kunnes siitä tulee paska ja itseään toistava. Vähän niin kuin Dexter alkoi olemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom