Breaking bad

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja billye
  • Aloitettu Aloitettu
Olis ny pistäneet jonkun kunnon vinksahtaneen koukun tuohon loppuun. Meni vähän turhan onnellisesti pakettiin koko homma.

Päähenkilöt kuolee ja natsit/Todd selviää. Flynn lähtee metabisnekseen tms.
Ei mielestäni olisi sopinut, koska pohjimmiltaan Walt oli kuitenkin hyvä ihminen, ja siten "ansaitsi" onnellisen lopun ainakin perheelle ja jopa Pinkmänille.

Plus, eikö oikeesti onnellinen loppu olisi ollut että Walt asuisi jossain Argentiinassa ainakin hetken ja sen perhe ei vihaisi sitä?

Aika täydellinen loppu oli, koska kaikki sai päätöksen. Esim. Natsit elossa olisi jättänyt asiat auki.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä lopetettiin niin kuin sarjan pitääkin. Loistavuutta. Haikeus tuli. Kaunis loppu. Nuo alkujaksojen Flasbackit oli hienosti toteutettu. KIITOS!

Nyt voisikin sitten maratoonin vetää.
Olet auttamatta myöhässä.

Terv. kolmas tuotantokausi jo menossa.

Yhdyn edellisten kommentteihin. Mahtava sarja oli! Tosi haikea mieli nyt ku se loppu. Enemmän olisin päätösjaksos kans odottanu et olis vähä valotettu et miten Jesselle ja muille loppupeleis käy, mut menee se näinkin. 5/5

Ehkä "onnellisin" hetki koko sarjassa pitkään aikaan oli kun Jesse kaahasi autolla karkuun ja nauroi hysteerisesti. Oikeasti kaikki mitä mä tolta sarjalta toivoin oli että Jesse selviäis, kuitenki sympaattisin kaveri koko sarjasta ja saanut niin paljon paskaa niskaan kaikilta osapuolilta. Toi Baby Blue -kappale oli ehkä parhaita valintoja ikinä. Silti paras jakso taitaa olla toi Ozymandias, niinkuin tekijöiden itsensäkin mielestä. Siinä jotenkin eskaloitui kaikki ja alkoi näyttää siltä ettei tästä ole kuin yksi ulospääsy, lähtötapa vain vaihteli.

Tossa on muuten hauskoja pikku easter eggejä. Koko sarjassa oli 62 jaksoa. 62 alkuaine on Samarium, jota käytetään keuhkosyövän hoidossa.

Ei hirveästi lisättävää muiden kommentteihin. Mielestäni erittäin hyvä ja tyylikäs lopetus parhaalle tv-sarjalle evör. Kyllä oli haikea fiilis, kun Baby Blue pärähti soimaan lopussa. Näin pitäisi muidenkin sarjojen kohdalla tehdä, lopetetaan huipulla, eikä rahankiilto silmissä väkisin väännetä lisää tuotantokausia.

Kiitos Walter White 2008-2013, all hail the king!

537777_10151927495312722_1049954534_n.jpg

Tuli luettua automaattisesti Huellin äänellä :D

Eilen sitten päästin Hankin wc-pöntöltä ylös ja katsoin loput jaksot. Loppuratkaisu oli ihan ok, ei mikään legendaarinen kuitenkaan. Aavikon ammunta episodista tuli vahva facepalm reaktio.

Mun mielestä sarjan ensimmäinen ja toinen season oli parhaat ja sen jälkeen taso laski reilusti. Sarja toisti itseeään koko ajan. 1. Waltilla ja Jessellä menee hyvin, rahaa tulee ja kaikki on onnellisia 2. Joku menee vituiks ja rupee kuumottaa 3. Walt on ihan paiseessa ja päätetään jättää henkiin 4. Walt pääsee tuurilla tilanteesta. Kierto alkaa uusiksi.
Sarjassa oli myös muutama aivan helvetin ärsyttävä hahmo: Skyler, Walt jr ja Pinkman.
Paras hahmo sarjassa oli Hank ehdottomasti.

Parhaat hahmot: Goodman, Walt, Badger ja Huell.
Rasittavimmat hahmot: Skyler, Hank, Marie.
Pinkman oli sarjan alussa hyvä hahmo, mutta tää Waltista vasikoiminen yms. kyllä teki siitä ajoittain rasittavan. Eikä se mikään välkyin kaveri ollut muutenkaan. Hank ei ollut läheskään niin rasittava kuin Skyler ja Marie, mutta juuri tuollainen "olen huumekyttä ja luulen pelastavani maailman" tyylinen idiootti.

Pinkman oli Goodmanin jälkeen parasta koko sarjassa.

Parhaat hahmot: Goodman, Walt, Badger ja Huell.
Rasittavimmat hahmot: Skyler, Hank, Marie.
Pinkman oli sarjan alussa hyvä hahmo, mutta tää Waltista vasikoiminen yms. kyllä teki siitä ajoittain rasittavan. Eikä se mikään välkyin kaveri ollut muutenkaan. Hank ei ollut läheskään niin rasittava kuin Skyler ja Marie, mutta juuri tuollainen "olen huumekyttä ja luulen pelastavani maailman" tyylinen idiootti.
Parhaiden hahmojen listaan lisäisin vielä Miken ja Kubyn (Kubyn tosin vain koska häntä sattuu näyttelemään Bill Burr).

Tuo Hankin huumekyttäpelleily sai kyllä ajoittain aikaan melko koomisia tilanteita. Mieleen jäi varsinkin se, kun Hankilla menee vagina täysin solmuun, kun hän luulee Walter Juniorin polttavan marijuanaa mutta ei jaksa kiinnostua tippaakaan, kun tämä jää pari jaksoa myöhemmin kiinni alkoholin varastamisesta.,

Kylläpäs meni häijyksi loppua kohti, muutaman viimeisen jakson aikana oli oikein epämukavaa katsoa joitain kohtauksia. Vahva suoritus kokonaisuudessaan koko sarja.

Juurikin näin. Sarja parani heti, kun Goodman tuli mukaan kuvioihin, kun juuri tuollaista hahmoa sarja kaipasi. Unohtamatta tietysti Pinkmanin filosofiaa "Yo, Gatorade me, bitch!"

Oli todella hyvä loppu sarjalle, eikä jäänyt mitään hampaankoloon. Juuri noin tuo sarja kuuluikin lopettaa.

Jaa, oon vissiin niitä ainoita, joiden mielestä vika jako oli tehty vähän sinnepäin..
Sen verta tätä spoilattu, joten ei varmaan tarvii spoiler-tageihin laittaa..
Loppukohtauksessa Heisenbergin huippuaivoja käytettiin tekemään pieni liikkuva mekaanin laite.. jolla kummasti kaikki pääse hengenstään paitsi "pääpahis", petyin, kun ei parempaa oltu tehty.

Sarja kokonaisuutena kyllä timanttia, Neljänteen siisoniin kun olisivat lopettaneet, niin olisin itse ollut tyytyväisempi, vaikka ois jääny "ihan ok 5. siison näkemättä".

Palautti mieleen vanhoja jaksoja ja sen, miten loistavasta sarjasta oli kyse.

Päivitystä. Tuossa siis koko sarjan kattava versio.

En olisi kyllä ikinä uskonut, että joku onnistuu tekemään The Sopranos -sarjaakin paremman televisiosarjan. Varsinkin, kun ottaa huomioon, ettei AMC:n rahoituskyky ole aivan samaa luokkaa kuin HBO:n. Muutamaa jaksoa vaille kahteen kertaan olen nyt ehtinyt tämän katsomaan. Aivan mahtava sarja.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Iteltä on jäänyt tämä sarja katsomatta ja nyt meinasin alkaa seuraamaan tätä kun joka paikassa monet hehkuttaa kuinka hyvä sarja on :) .
No nyt oon 2 ensimmäistä jaksoa katsonut ja fiilis on että viitsisikö enään jatkaa katsomista,ei ainakaan vielä koukuttanut että olisi pakko jatkaa katsomista kuten joidenkin toisten sarjojen kohdalla on käynyt .

No katsotaan taas illalla pari jaksoa .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom