Mikähän tuossa ihmeellistä/uutta? Itse tuli kakarana leikittyä pamelaandersoninnäköisella barbienukella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Stripparinukke:D sen on pakko olla vitsi... onhan? Kuka helvetti ostaisi tyttärelleen stripparisetin joululahjaksi?
Mikähän tuossa ihmeellistä/uutta? Itse tuli kakarana leikittyä pamelaandersoninnäköisella barbienukella
Omasta mielestäni ainot nykyajan hyvät lelut ovat legot!
Oih leegot :haart: Lelujen kuningas. Tosin nuo uudet Lego-paketit näyttäisivät olevan vähän turhan valmiiksirakennettuja. Tosin taisin kaupassa nähdä sellaisen "Lego-tornin", josta sai muovikauhalla valita erivärisiä ja -muotoisia legopalikoita pussiin ja joista maksettiin kilohintaa.Tekkenit on hyviä. :D
Omasta mielestäni ainot nykyajan hyvät lelut ovat legot! Kiva aina silloin tällöin kun sisko tulee perheensä kanssa käymään, niin saan heidän 7-vuotiaan poikansa kanssa leikkiä legoilla. Voi niitä aikoja... Mä oisin pentele rakentanu vaikka kaupungin jos ois rakennusosat riittäny.
Tekkenit on hyviä. :D
Omasta mielestäni ainoat nykyajan hyvät lelut ovat legot!
Toista oli silloin 80-luvulla kun jaksettiin innostua legoista ja My Little Ponyistä .
Taidan olla ketjun aloittajan kanssa näitä käpylehmä-miehiä, sillä olen jo pilannut poikani tulevan maineen kavereiden keskuudessa päättämällä, että meidän talouteemme ei exbokseja tai muita Hi-Tech-leluja koskaan hankita. Nytkin on joululahjaksi palikat suunnitteilla. Olen nähnyt riittämiin skidejä, joiden pääasiallinen kasvatusvastuu on ollut Tekkenillä ja South Parkilla.
Tytöillä vastaava ongelma on nimenomaan tämä meikkaus/ laihdutus/ OC:n kauneusihanteet -osasto, jota vanhemmat useimmiten eivät ota tarpeeksi vakavasti. Internet mahdollisuuksineen (Irc-galleria jne.) vain korostaa tätä skeidaa lasten keskuudessa..
Barbiellakin on oma huoramallinsa vesirajahameineen ym. tilpehööreineen nykyään.
Saanko esitellä: Bling Bling Barbie
Taidan olla ketjun aloittajan kanssa näitä käpylehmä-miehiä, sillä olen jo pilannut poikani tulevan maineen kavereiden keskuudessa päättämällä, että meidän talouteemme ei exbokseja tai muita Hi-Tech-leluja koskaan hankita.