Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^Onkos Heath tuolla kameliterapiassa vielä käynytkään?
No minkä takia käytännössä kaikilla huipuilla on PT myös treeneissä? Esim. joku Charles Glass ei laske toistoja tai huuda pannu punaisena, että no niin vitun kusipää, suutu jo. Olisiko sillä kuitenkin jotain merkitystä? Tai minkä takia Pakulski otti Chris Cormierilta PT-opastusta tässä hiljattain? Tai luuletko että mun Killelle vetämä selkätreeni oli joku maksettu mainos? Eikös Killekin osaa treenata? o_O
Nii just. Mitäs jos nyt katsoisit sen videon ja palaisit sitten uudestaan asiaan?En ole sun ja Killen selkätreenivideoo edes katsonut, joten paha alkaa kommentoimaankaan. Sanotaanko kuitenkin näin, että eiköhän Killellä ole ihan riittävästi tietotaitoa ja käytännön kokemusta omasta takaa viedä fysiikkansa sille tasolle, mikä genetiikan rajoissa on mahdollista. Ei siihen tartteta mitään maatamullistavia ja mitä kummallisimpia liikkeitä tai suoritustekniikoita, kun ei se treenaaminen ole edelläänkään mitään rakettitiedettä, vaikka moni näin yrittääkin uskotella. Pitkäjänteistä ja progressiivista lihaksen kuormittamista riittävää ravitsemusta ja lepoa unohtamatta.
>Treenaa päin persettä
>Syö päin persettä
>Ole saamatta tuloksia
>Tietävänä päde kuinka treeni on turhaa ja lääkkeet on avain kaikkeen
+>Treenaa päin persettä
>Syö päin persettä
>Ole saamatta tuloksia
>Treenaa päin persettä
>Syö päin persettä
>Ole saamatta tuloksia
Ei tarvi olla. Eikä mullakaan ole. :D Oon joskus luvannut sulle ilmaisen selkätreenin. Se on voimassa edelleenkin. Lupaan ettet pety. Seuraava vapaa aika menee tosin tuonne 21. päivä maaliskuuta.Luitko sä mun viestiä edes ollenkaan? Missä kohtaa sanoin, että treeni on turhaa?
Ja mitähän säkään ylipäätään tiedät mun asioista? Niinpä. Et mitään.
Jos nyt palataan vielä tuohon treenipuoleen, niin kerrotko tietämättömälle nyt ihan omin sanoin mitä sellaista uutta sillä rintamalla on tapahtunut sitten Yatesin ja Colemanin valtakausien, mikä ei toimisi enää tänä päivänä. Kiitos.
ps. sori, että unohdin, että täytyy olla PT:n paperit ennen kuin voin kommentoida.
Brandon Curry?Onhan tämä ainakin hyvää viihdettä seurattavaksi, kun sama kaveri tulee esittämään tasaisin väliajoin ylintä auktoriteettia ja saa myös tasaisin väliajoin jauhot suuhunsa oikeiden ammattilaisten toimesta. Viimeisimpänä esimerkkinä case Norton ja kyykkytekniikka.
E: Nyt vain sitten sekuntikello käymään, että missä vaiheessa tarinan päähenkilö ratsastaa paikalle tarttuen lillukanvarsiin, kuten esimerkiksi lauseella että "missä kohtaa minä olen väittänyt olevani joku ylin auktoriteetti?"
No minkä takia käytännössä kaikilla huipuilla on PT myös treeneissä? Esim. joku Charles Glass ei laske toistoja tai huuda pannu punaisena, että no niin vitun kusipää, suutu jo. Olisiko sillä kuitenkin jotain merkitystä? Tai minkä takia Pakulski otti Chris Cormierilta PT-opastusta tässä hiljattain?
No oisko vaikka siitä syystä, että kovinkaan moni pro ei (sori nyt vain kaikille mielensäpahoittajille) tajua treenaamisesta yhtään mitään? Sitten otetaan yhteyttä Charles "The Magician" Glasseihin niin ei tartte miettiä enää edes, että mihin telineeseen nostaa painot sarjan jälkeen :D
Väittäisin että moni tosiaan hommaa treenikoutsin/ravinto (a.k.a lääke-) valmentajan siitä syystä, ettei joudu itse miettimään asioita vaan senkuin vain kuuntelee mitä guru kertoo ja tekee niinkuin käsketään.
Tai luuletko että mun Killelle vetämä selkätreeni oli joku maksettu mainos? Eikös Killekin osaa treenata? o_O
En ole sun ja Killen selkätreenivideoo edes katsonut, joten paha alkaa kommentoimaankaan. Sanotaanko kuitenkin näin, että eiköhän Killellä ole ihan riittävästi tietotaitoa ja käytännön kokemusta omasta takaa viedä fysiikkansa sille tasolle, mikä genetiikan rajoissa on mahdollista. Ei siihen tartteta mitään maatamullistavia ja mitä kummallisimpia liikkeitä tai suoritustekniikoita, kun ei se treenaaminen ole edelläänkään mitään rakettitiedettä, vaikka moni näin yrittääkin uskotella. Pitkäjänteistä ja progressiivista lihaksen kuormittamista riittävää ravitsemusta ja lepoa unohtamatta.
Luitko sä mun viestiä edes ollenkaan? Missä kohtaa sanoin, että treeni on turhaa?
Kyllä se vaakakuppi taitanee kallistua enempi siihen suuntaan, että kemia ja yksilön geenit ovat todellisuudessa siellä tulosten taustalla, ei joku Charles Glassin väsynyt treenisysteemi ja Gasparin lisäravinteet.
Pakko nyt tarttua kun jälleen kerran herra Munakas näyttää puhuvan ristiin minkä kerkeää. Eikä ole ensimmäinen kerta kun ilmeisesti unohdat mitä edellisessä viestissäsi kirjoitit. Kerrataanpas siis. Tomi kommentoi näin:
Johon vastaat:
Sanot siis että pro ukot ei tajua treenaamisesta yhtään mitään mutta Kuwaitin valmennuksella ja esim.Charles Glassin "väsyneellä" treenisysteemillä ei ole mitään merkitystä. Jos pro ukot ei tajua yhtään mitään treenaamisesta, niin eikös silloin juuri kunnon valmennukseen päästyään niiden kehitys suorastaan räjähdä?
Sitten kun on Killestä puhe niin ääni kellossa muuttuu...
Eli siis Killellä on riittävästi tietotaitoa mutta pro ukoilla ei ole?o_O Intredasting. Mä nyt en oikein hahmota tätä yhtälöä. Kyllähän tuostakin saa sen kuvan että lyttäät näkemättä Tomin Killelle vetämän jumpan koska "kyllä Kille osaa". Niin ja onhan Pakulskikin mistään mitään tietämätön pro kun on ottanut PT opastuksia.
Ja tässähän sä suoraan taas kerran lyttäät treenin merkityksen. Siinä on näppärästi vastaus sun omaan kysymykseen.
Loppuun vielä että tottakai pro tasolla lääkkeillä ja genetiikalla on helvetin suuri merkitys mutta turha sitä treenin merkitystäkään on sieltä unohtaa. Vai onko vain sattumaa että tiettyjen valmentajien valmennettavat on kisoissa jatkuvasti finaalipaikoilla ja kisoissa kunnossa? Viittaan tällä esim. Rambodiin, Tuoriin jne.