BB PRO Branch Warren

mörkö
229988_10151092018152585_1593009614_n.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kumpikin on kovia ja helvetin isoja vaikka ovatkin hobitti kokoa.

Ps.

Tuosta treenamisesta sen verran, että itse olen vetänyt treenit Ränsti & johni tyylillä kropan läpi jo 6kk ajan ja tuntuma on kropassa työstettävässä lihaksessa kova!
Meinaan vetää jatkossa samalla tyylillä sano muut mitä tahansa..ei kiinnosta...tämä tyyli sopii minulle PISTE!

Tykkään kyllä tosta Bräntsin menosta. Internethatersit jauhaa shittiä päivät pitkät tekniikoista, mutta mies turpoaa vuos vuodelta ku pullataikina.

Aika mukavan rapsakka jalkaosasto!

Sanokaa terve tämän vuoden toisiks parhaimmalle kehonrakentajalle. En tosin ole varma, onko tämä recent pic, mutta ei se tuosta muutakuin parane jos kerta. :)

Omituisen näköinen tuo taaempi käsi. Onko warrenilla hauikset vammautuneet jossain vaiheessa?
Olympiaan nähden näyttää hyvältä. Warrenin kannalta harmillista ettei ole menestys ainoastaan itsestä kiinni. Jos Heath ja Greene on kunnossa ei 110% warrenkaan riitä...

Omituisen näköinen tuo taaempi käsi. Onko warrenilla hauikset vammautuneet jossain vaiheessa?
Olympiaan nähden näyttää hyvältä. Warrenin kannalta harmillista ettei ole menestys ainoastaan itsestä kiinni. Jos Heath ja Greene on kunnossa ei 110% warrenkaan riitä...

Ainahan se käsi on tainnut olla tuon näköinen. Ojentajahan sillä on vissiin leikattu joskus, mutta en usko että hauista? Voihan se olla revennyt josta sitten tuommoinen "kuoppa"..

Noi Jacksonin pushdownit on jotain käsittämätöntä. Naurattaisi jos näkisi livenä. :face:

Branch näyttää hyvältä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom