BB PRO Branch Warren

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Branch on kieltämättä hirveen kokoinen möhkäle!
Guest%20Poser.jpg

On siinä muuten hiukan samaa näköä :). Mun mielestä on myös tän hetken mielenkiintoisimpia hahmoja PRO-piireissä.

Branch on Colin Farrelin ja härän risteytys :D Yksi mielenkiintoisimmista tän hetken Pro kisaajista IMO.

:D :D :D :D
hyvin sanottu. Toi jätkä on muuten mun suosikki mutta harmi kun se ei oo "pärjänny". tai ei noin voi sanoa. saas nähdä saako se käsiinsä miten balanssia. sen kun tekee niin ronniella on kengän kuva perseessä olympiassa....:D

no mitä?:) on sillä ainakin paremmat jalat ku colemanilla:)
ja rinta ja olkapäät:) QUOTE]

Kun Warrenin reisiä ihmettelee kuvista joissa mies patsastelee yksin, voisi hyvinkin luulla, ettei planeetalta löydy isompia kinttuja. Mutta kun Ronnie rahtaa omat nahkasohvansa viereen, totuus valkenee ja Branch alkaa näyttää ripakintulta. :D

Branch rulaa. Äijässä on kokoa ja voimaa kuin pienessä kylässä. Vielä kun saa korjattua ne pienet puutteet niin voila!

Branch Out

How did Branch Warren transform himself into a bodybuilding juggernaut of 270 offseason pounds? By sticking to nutritional basics to fuel his mass-building workouts.

Written by: Shawn Perine.

http://www.flexonline.com/nutr/56

Ei näytä kyllä ainakaan off-kunnossa kovin esteettiseltä, ruma ku ple oikeastaan.
Massaa on mutta linjat ei toimi. Paranee varmasti paljon sitten kisakireyteen, mutta siltikin esim. kädet ei oikein näytä voittajilta.

Helvetin iso äijä,täyttää kyllä määritelmän friikki...Mutta jotain puuttuu että pääsisi aivan terävimpään kärkeen...Ehkä hieman tasapaksu?
Tämä oli sitten mun arvio...Voihan se olla et veikkaan väärinkin:)

Selässä huomattavasti suurimmat puutteet. Muuten kivistä lihaa koko ukko täynnä ja nuo prkleen reidet rokkaa täysillä :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom