Branch Warren - Unchained / Raw-Reality DVD

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oma quote toisesta tredistä, ihan trailerin perusteella:

"Justiinsa. Aikamoista möykkää ja pelleilyä näytti olevan. eikä ne painotkaan niin kummoisia ollut, 180 rumia vinopenkkejä ja n. 250 vajaita kyykkyjä nyt näkee salilla kun salilla miltein. Paksua lihaa kyllä ukolla, mutta olisi kannattanut vähän eri ote ottaa filmiin kuin äijäily, jos painot on hiluja ja äijäilyn tarvii tarkoittaa painojen heittelyä ja kiroamista."

Olikos siinä nyt kysyisin joltain leffan nähneeltä yhtään liikettä tehty oikeasti isoilla romuilla? Siis aikuisten oikeesti ja pro-bodari oikeesti.

en oo nähnyt ku nuo pätkät(eli koko vilmi vissiin) ja kyllähän jos lähemmäs 185kilolla ottaa kympin vinopenassa(jyrkkä kulma) on jo saatananmoinen rauta, osa vielä stopista. eipä oo itellä koskaan livenä tullu moista nähtyä :). eikä mun mielestä ainakaan tyyli mikään kauhea siinä vinopenassa ollut. punnerrukset kovia, mutta muut liikkeet ihmeenkin "vaisuja" tuon kokoseksi mölliksi. ranskis tangolla oli vähintäänkin erikoinen :), sanoisin että kapea penkki leualta ennemmin. se branchin kaveri yritti vähän sinne päin alussa tehdä, mutta vimppa sarja silläkin oli sitten kapeeta leualta.

http://www.dailymotion.com/Tech9/warren/video/x1itut_branch-warren-chest-part-one

jaa tuonne oli tullut nyt nuo jalka pätkätki. kovasti on rautaa prässissä mutta en tiiää mihin tuo ottaa:). pakko tuossa on olla jo jotain show meininkiä. ei tuo joka kerta voi tuollain tuota prässiä tehdä.

Kovannäkönen meininki trailerissa, mutta vittu toi painojen paiskominen näyttää NAURETTAVALTA :D

Traileri on kyllä aika ovelasti leikattu, kun kaikki "repiminen" on sisällytetty siihen, kun taas tuo pätkä on aika rauhallista katottavaa. Myyntikikka.

Näyttäis sil ainakin lämmin tulevan reeneissä! Hyvä toi reisikoukistus maaten, kun hiki roiskuu penkille! Jenkki tyyliin toi kohta ois pitänyt vielä näyttää uusiksi hidastettuna.. :)

ihme ku ei ollu branchin omalta salilta yhtään treenejä... tosin se ei oo noin hc sali vaan viihtyisä ja näyttää todella porvari salilta:)

Aika normi treenivideotahan toi olikin, vaikka traileri antoi täyspaskasta videota pätkän. Ei oikeastaan kiinnostava, muttei kai paremman puutteessa huonokaan.

Vinopenkki ainoa edes kohtuu isoilla raudoilla tehty liike oikeastaan, eikä siinäkään paljon rumemmin olisi voinut tehdä ja kaverilla kädet tangossa. Kyllä mua ainakin ihmetyttää miten tuon kokoisilla ukoilla ei ole enempää voimaa, varsinkin kun puhutaan että treenataan isoilla romuilla.

Jackson ja Ronnie taitaa olla ne ainoot ketkä oikeesti noista pro-ukoista saa rautaa liikkeelle.

Hauskasti muuten molemmat treenasi just niinkuin ronnie, punnerruksissa vajaa puolikass liikerata ym, ja muutenkin kaikinpuolin samantyyppistä treeniä. Olisi vaan kiva tietää miten oikeasti treenaavat.

Juu ja ostoonhan tuo menee. Kummasti motivoi ennen treeniä katsoa kun isot miehet kiukuttelevat rautojen kanssa. Mistäs noita saa? Showmeiniki ei haittaa, asennetta ja egoilua vaan kehiin! :D

Kyllä mua ainakin ihmetyttää miten tuon kokoisilla ukoilla ei ole enempää voimaa, varsinkin kun puhutaan että treenataan isoilla romuilla.

Täytyy kuitenkin muistaa että dvd on kuvattu neljä viikkoa ennen Mr Olympia skaboja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Todella jännää tuo vajaiden liikkeiden tekeminen. Kyykyt ovat esim. tuskin puolikyykkyjä. Kyllähän tämä oli sekä harjoituspainojen että treeni-intensiteetin osalta varsin kaukana mistään HC-treenistä, jos vertaa vaikkapa Marko Savolaisen treeneihin Helsingin Gold´s Gymillä vuonna 1994. Jo 1980-luvulla Turun M-Clubilla oli kovempi meininki, kun Jussi Kantola ja Jari Leino siellä mellastivat. Sielläkin kiroiltiin ja heiteltiin painoja, mutta treenipainot olivat aivan eri luokkaa.

Se oli hauskan näköistä, kun Branch ja kaverit liikkuivat aina sarjojen välillä samalla tavalla kuin "Markku ja Ilkka".

Todettakoon lopuksi, että Branchilla on valtavat lihakset, joten kehonrakennusmielessä lässytykseni on tietysti aivan turhaa.

Hauskasti muuten molemmat treenasi just niinkuin ronnie, punnerruksissa vajaa puolikass liikerata ym, ja muutenkin kaikinpuolin samantyyppistä treeniä. Olisi vaan kiva tietää miten oikeasti treenaavat.

Minä uskon, että nuo kaverit ihan oikeasti treenaavat noin lyhyillä liikeradoilla, ei pelkästään videoilla. Tuntuu, että melkein kaikki isot ukot treenaavat enemmän tai vähemmän moisella tekniikalla nykyään, ja tulosta tulee. En tiedä onko täysien liikeratojen käyttämiselle edes mitään oikeasti fysiologista perustetta, eli onko se vain myytti, että sillä tavalla lihan pitäisi kasvaa.

Olen myös itse alkanut enenevässä määrin käyttämään "vajaita" liikeratoja muutamien viime vuosien vammojen jälkeen. Ja ne todellakin toimivat!

Kyllähän tämä oli sekä harjoituspainojen että treeni-intensiteetin osalta varsin kaukana mistään HC-treenistä, jos vertaa vaikkapa Marko Savolaisen treeneihin Helsingin Gold´s Gymillä vuonna 1994. Jo 1980-luvulla Turun M-Clubilla oli kovempi meininki, kun Jussi Kantola ja Jari Leino siellä mellastivat. Sielläkin kiroiltiin ja heiteltiin painoja, mutta treenipainot olivat aivan eri luokkaa.

jep, oli ihan pakko kaivella tuolta hanssin threadista miehen treenipainoja:

pystypunnerruksessa istuaaltaan treenipainot ovat olleet parhaimmillaan 180kg. Siinä olisi tehnyt mieli kokeilla ykköstä 200kg.lla. (pysäyttämällä rinnalta punnerrus ylös). Lähdin kuitenkin ulkomaille kesken hyvän nousukauden joten se siitä. ylätaljassa vedin joskus 220kg.lla ja alataljassa 260kg.lla.
Maastavedossa tein sarjaa 300kg.lla.
t-kulmasoutua 220kg.
Ranskalaisia punnerruksia 130kg.lla. Hauikset käsipainoilla vinopenkissä 50kg yli 10 toistoa. Scott hauis istuen 120kglla 10 toistoa kunnes penkki hajosi kesken sarjan.
Kyykyn lopetin jo nuorena mutta hack kyykyissä menin yli 300kg.n (muskelin hack joka oli huomattavasti jyrkemmässä kulmassa kuin esim. David)

branch taisi ottaa pystypunnerrusta 160 kg:lla kasin? toki lähenevät kisat vaikuttavat osaltaan mutta eivät nuo raudat nyt aivan älyttömät olleet.

Minä uskon, että nuo kaverit ihan oikeasti treenaavat noin lyhyillä liikeradoilla, ei pelkästään videoilla. Tuntuu, että melkein kaikki isot ukot treenaavat enemmän tai vähemmän moisella tekniikalla nykyään, ja tulosta tulee. En tiedä onko täysien liikeratojen käyttämiselle edes mitään oikeasti fysiologista perustetta, eli onko se vain myytti, että sillä tavalla lihan pitäisi kasvaa.

Olen myös itse alkanut enenevässä määrin käyttämään "vajaita" liikeratoja muutamien viime vuosien vammojen jälkeen. Ja ne todellakin toimivat!

Tarkoitin myös muuten miten treenaavat oikeasti, varmasti tekevät pikkupumppailua sun muutakin, ei ne varmaan aina joka sarjaa reenaa vitun rumasti. En epäile etteikö bodytyyliin tollaset vajaat liikeradat voisi ihan hyvin sopiakin, voimaa niillä ei saa kyllä samalla lailla, kun ei opi käyttämään sitä kroppaansa. Mutta bodareitahan ukot ovatkin, ei voimailijoita.

Varmaan sekin vaikuttaa että on vain 4 viikkoa Olympiaan, mutta ei se nyt vielä hirveästi ole voimia syönyt, koska suurimmat myrkyt on kumminkin kehissä ja nesteitä ei ole vielä vedetty pois kropasta eikä muuta.

Lihastahan ei pysty ärsyttämään vain jostain kohtaa, sen ärsyyntymättä kokonaan, joten miksei tollaisella treenityylillä voisi kasvaa?
Itse uskon, että vaikutuksia liikkuvuuteen on, mutta niitä voi minimoida lihashuollolla.

Branch :n videon jälkeen kun katsoi perään Ronnien uusimman, niin onhan siinä eroa kuin yöllä ja päivällä.
Ronnie naureskelee ja heittää juttua, sekä nostaa aina välillä hirveitä leegoja, kun taas Branch tuijottelee tuimana ja on valmis ennemmin syömään ne raudat, kuin nostamaan niitä. Isohan hänkin on, mutta mutta...

vaikka vajaita kyykyjä olivatkin niin katsokaapa sitä branchin kaveria kun se kyykkää. viimenen toisto sillä n225kg on syvä muttei sekään kyllä mitään paina vaikka syvälle meneekin. liekkö tarkoituksella vajaita kyykkyjä tekevät ja maksimoivat sillä etureisien rasituksen, tiedä häntä. branchilla kyllä saattaa olla polvi ongelmiakin kun pitää lämppäreiden päälle vielä siteet laittaa.

kyllä vajaa liikerata toimii erinomaisesti, varsinkin punnerruksissa, tuo loppuosa tuntuu minulla yleensä vain ojentajissa.. + tällä voi välttää esim niskantakaa ojentajalla punnertaessa kyynärkipuja, ei laske niin alas, ojentaja saa silti mukavasti palloa.

Lihastahan ei pysty ärsyttämään vain jostain kohtaa, sen ärsyyntymättä kokonaan

lihasSOLU ei voi supistua kun vain kokonaan, lihasta on mahdollista kyllä rasittaa jostain tietystä osasta käyttämällä tiettyjä kulmia.. :)

lihasSOLU ei voi supistua kun vain kokonaan, lihasta on mahdollista kyllä rasittaa jostain tietystä osasta käyttämällä tiettyjä kulmia.. :)

Täytyy :whip: itteään olemaan tarkempi kirjoituksissaan.
Yleensä esim. hauistreeni silti sattuu koko hauikseen, teki sitten hammeria, tangolla, tukea vasten, ilman tukea, seisten, istuen... (sori, nyt menee jo vähän liian offtopic)

:)

Sorry :offtopic:

Asiallista treenimusaa tuntu olevan trailerissa ja pätkissä, mutta osaisko joku sanoa mitä? En ole asiantuntija..

Jos tulee mieleen, niin rankemmanpuoleisesta treenimusasta saa heittää vinkkiä mielellään muutenkin.

ps. Tuli mieleen: jos käytte salilla jossa taustalla soi radio mutta omaa musaa(cd:itä) ei pysty kuuntelemaan, niin ostakaa nykyään laillinen radiolähetin(Belkin tms.), jonka voi liittää mihin tahansa kuullokeliitännälliseen laitteeseen(vaikkapa omaan kannettavaan cd- tai mp3-soittimeen), paikantakaa radiolähetin ja antakaa oman musan soida koko putiikissa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom