Branch Warren - Unchained / Raw-Reality DVD

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tulee oleen ehkä HCein pätkä ikinä. Painot pannaan liikkumaan no matter what, kiroilua ja tuimia ilmeitä, voiko meno mennä enään paremmaksi :D

PS. Kaikkien aikojen hardcore-liike täytyy olla: dippejä helvetin isot rautaketjut niskassa, hohhoh :P

Hehe, saapa nähdä mitä toi video oikeasti on. Noi trailerin paiskomisethan voi olla vaan sitä ns. bonusmateriaalia poikien kisoista: "Mutka tangon työntö salin poikki" ja "Levypainokiekon heitto"? Anyways, sai kiinnostumaan kuitenkin sen verran että tää pitää tsekata :)

Ite en kyl tykänny tosta trailerista... miks noita painojen heittelyä, ketjujen/levypainojen pudottelua piti oikeen selkeesti korostaa kuvaamalla...uuh...noh, filmihän voi silti olla hyvä...

Hohhoo, olipa paska traileri.
Kyllähän tota ehkä huumorimielessä kattelisi, mutta empä usko, että toi mikään antoista leffa tulee olemaan.

mun mieltä kyllä lämmitti, ei ainakaan kylmäks jättäny. Vaikuttaa myös vähän erilaisemmalta, kun muiden videotuotokset. Kyllä tosta ainakin hyvää inspiraatiota saa. Ei nyt ehkä inspiä painojen heittelyyn, mutta noin muuten oli tiukkaa menoa :D

Kyllä jos ton trailerin näkee tavan tallaaja, lajin arvostus kasvaa varmasti. :joulu3:

Kauankohan äijä jatkaa tuolla tyylillä treenaamista ,kun kertaalleen on hauis ja ojentaja -lihas katkennut.Ja Arnoldissa toinen latsi näytti huomattavasti pienemmältä kuin toinen ,mitä en ole aiemmin ainakaan huomannut..
NR0M0032.jpg

http://www.flexonline.com/07contests/07arnold/02/images/NR0M0032.jpg

Mä vähän luulen että Warren ja kaverit vain pelleili kuvauksissa. Tuskin Dobson muuten suvaitsisi tuollaista tolloilua salillansa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite en kyl tykänny tosta trailerista... miks noita painojen heittelyä, ketjujen/levypainojen pudottelua piti oikeen selkeesti korostaa kuvaamalla...uuh...noh, filmihän voi silti olla hyvä...

mitä noita pätkiä oon nähny niin aika vähän ne loppupeleissä niitä painoja nakkelee. tohon traileriin vaan jostain syystä oli tota menoa laitettu enemmälti mukaan..

Itsekin tossa kattelin, että aika rauhassa ukot kyllä on siellä. Ei paljon huutoja kuulu muuta kuin pakolliset ja itse pääjehu on aika hiljaisuudessaan sivusta tuijottelemassa välillä. Taitaa vissiin muuten noin olla aika hiljaisempi kaveri? Ihan viihdyttävää silti. Aika koomisia kun ukot huutaa ronskan käyttämiä huutoja treenin välissä.:D

kiitti näistä

ei ollu 220kilon vinopenkkejä, mutta hyvää settiähän tossa oli. vinopenkki,penkki ja olkapäissä(pystäri) kovilla romuilla teki. eikä tosiaan ollu mitään spedeilyä mitä siitä trailerista oli odotettavissa. hc-settiä. nauratti vain se sen kaveri joka ei tahtonut millään saada painoja välillä liikkeelle, mutta silti piti väkisin tehä samoilla painoilla kuin branch :D.

ei ollu 220kilon vinopenkkejä, mutta hyvää settiähän tossa oli. vinopenkki,penkki ja olkapäissä(pystäri) kovilla romuilla teki. eikä tosiaan ollu mitään spedeilyä mitä siitä trailerista oli odotettavissa. hc-settiä.
Oli tosiaan ihan asiallista meininkiä traileriin verrattuna. :) Treeniä eikä turhaa selittelyä.

Naurettavaa painojen viskelyää, no huvimielessä pitää pätkä tsekata. Toivottavasti kukaan ylä-aste ikäinen porukka ei tutota videota nää ennen ensimmäistä salitreeniä :D
- Kato Jake, tällee ne painot tangosta poistetaan

disturbedin musiikki oli ainakin edustettuna :D

kiitos Tepelle linkistä,hyvännäköstä menoa.eikä munkaan mielestä ollut sitä painojen heittelyä mitenkään häiritsevässä määrin,ihan siististihän nuo pääasiassa teki,mitä nyt välillä innoistuivat vähän liikaa :)

Toivottavasti kukaan ylä-aste ikäinen porukka ei tutota videota nää ennen ensimmäistä salitreeniä :D
- Kato Jake, tällee ne painot tangosta poistetaan
:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom