Bostonin maratonilla pommi-isku

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja huumor
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt kuulustellaan saudimiestä tästä asiasta. Kertokaahan monta terrori iskua kristityt on tehnyt viimeisen 10v aikana, tai yrittänyt? OKC ja Oslo, montahan yritystä ja onnistunutta iskua ählämeillä on? Riittääkö 10 tuhatta?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt kuulustellaan saudimiestä tästä asiasta. Kertokaahan monta terrori iskua kristityt on tehnyt viimeisen 10v aikana, tai yrittänyt? OKC ja Oslo, montahan yritystä ja onnistunutta iskua ählämeillä on? Riittääkö 10 tuhatta?
Pelkästään jo Britanniassa yli kymmenen kristittyjen tekemää terroristi-iskua kymmeneen vuoteen. Jugoslaviassa sitten moninkertainen määrä ortodoksien tekemiä terroritekoja.
 
Nyt kuulustellaan saudimiestä tästä asiasta.

Tätäkö:
Also, a Saudi national with a leg wound was under guard at a Boston hospital in connection with the bombings, but investigators cannot say he is involved at this time and he is not in custody, a law enforcement official said Monday evening.
 
Ihme ettei mikään terojärjestö ole ottanut iskua niskoilleen. Normaalisti, kun joku ees pierasee jossain päin maailmaa, niin heti 5 terroristijärjestöä sanoo olleensa sen takana.
 
Nyt kuulustellaan saudimiestä tästä asiasta. Kertokaahan monta terrori iskua kristityt on tehnyt viimeisen 10v aikana, tai yrittänyt? OKC ja Oslo, montahan yritystä ja onnistunutta iskua ählämeillä on? Riittääkö 10 tuhatta?

Mitäs veikkaat irlantilaisten ja espanjalaisten olevan? Baskien separatistit, IRA, Italian ja Kreikan kommunistit... onhan noita sekopäitä riittämiin täälläkin ja pommeja nekin osaa rakentaa.
 
Mitäs veikkaat irlantilaisten ja espanjalaisten olevan? Baskien separatistit, IRA, Italian ja Kreikan kommunistit... onhan noita sekopäitä riittämiin täälläkin ja pommeja nekin osaa rakentaa.

Jos mennään vielä syvemmälle, niin näiden tällaisten keskusteluiden ongelma itseni kannalta on ihmisten tarve valita puolensa. Jos muslimiterroristi tekee pommi-iskun USAssa, sun pitää olla joko jenkkifani, al qaida-fani, USA-vastainen kommari tai kukkahattutäti. Itse en mihinkään muottiin mahdu tai halua. Pääsin jo vuosia sitten yli siitä, että mun pitäisi valita puoleni. Elämä on ollut henkisellä tasolla paljon helpompaa sen jälkeen.
 
Jos mennään vielä syvemmälle, niin näiden tällaisten keskusteluiden ongelma itseni kannalta on ihmisten tarve valita puolensa. Jos muslimiterroristi tekee pommi-iskun USAssa, sun pitää olla joko jenkkifani, al qaida-fani, USA-vastainen kommari tai kukkahattutäti. Itse en mihinkään muottiin mahdu tai halua. Pääsin jo vuosia sitten yli siitä, että mun pitäisi valita puoleni. Elämä on ollut henkisellä tasolla paljon helpompaa sen jälkeen.

Helpoimmalla pääsee kun päättää olla kaikkia eri ääriaatteita ja niiden fanittajia vastaan. Tapahtui missä vain mitä vain niin aina voi huudella vieraisiin pöytiin! :D
 
Helpoimmalla pääsee kun päättää olla kaikkia eri ääriaatteita ja niiden fanittajia vastaan. Tapahtui missä vain mitä vain niin aina voi huudella vieraisiin pöytiin! :D

Pointtini oli se, että tuo ei aina riitä... minun tulisi kuulemma silti myöntää, että Hitler oli vähemmän paha kuin Stalin ja USA on ihan ok verrattuna vaikkapa diktatuuri-Kiinaan. Miksi? Mikään diktatuuri tai ääriaines ei aiheuta minkäänlaista sympatian tunnetta. Vain vihaa.
 
Pointtini oli se, että tuo ei aina riitä... minun tulisi kuulemma silti myöntää, että Hitler oli vähemmän paha kuin Stalin ja USA on ihan ok verrattuna vaikkapa diktatuuri-Kiinaan. Miksi? Mikään diktatuuri tai ääriaines ei aiheuta minkäänlaista sympatian tunnetta. Vain vihaa.

Mikä vika diktatuureissa on? Brunein itsevaltiaan alamaisilla on ilmainen terveydenhoito ja koulutus samalla kun henkilöverotus ja yritysverotus puuttuvat kokonaan. BKT asukasta kohti on sijalle 5-7 lähteestä riippuen. Varsin hyvin siis diktatuurilta.
 
Päätin juuri että tämän tapauksen johdosta osallistun johonkin kestävyysurheilutapahtumaan tänä vuonna.
 
Päätin juuri että tämän tapauksen johdosta osallistun johonkin kestävyysurheilutapahtumaan tänä vuonna.
Syksyllä olis Vaarojen Maraton tosimiehille ;)
 
Onneksi oli vaan pikku paukut vaikka uhreja tulikin. Petri Gerd jos olisi ollut asialla niin bodycount vähintää 10 kertainen.

edit. No ei noi kyllä mitään leikkipommejakaan ollut

"Viimeisimpien tietojen mukaan sairaaloissa on hoidettavina 140 ihmistä. Boston Heraldin mukaan ainakin noin 30 heistä olisi kriittisessä tilassa. Uutiskanava CNN kertoo, että haavoittuneita olisi 152". Raajoja jouduttu amputoimaan:curs:
 
Historiallisten kirjojen harrastajana sanoisin, että elämässä pärjää parhaiten välttelemällä ihmismassoja ja poliittisia mielipiteitä. Muuten joko räjähdät pommin mukana tai sinut lynkataan väärämielisenä. Paree muuttaa omaan mökkiin omalla perunamaalla eikä olla mistään mitään mieltä.
 
Mikä vika diktatuureissa on? Brunein itsevaltiaan alamaisilla on ilmainen terveydenhoito ja koulutus samalla kun henkilöverotus ja yritysverotus puuttuvat kokonaan. BKT asukasta kohti on sijalle 5-7 lähteestä riippuen. Varsin hyvin siis diktatuurilta.

Demokratian kannattajalle diktatuuri ei luonnollisesti ole mikään fanituksen kohde.
 
En halua vähätellä demokratiaa tai mitään muutakaan aatetta.. sen vain sanon että heikkoutena tuppaa olemaan tässä demokratiassa se keskustelun paljous.. siinä kärsii itse päätöksen teko.. sit kun se sanontaki tuppaa pitämään paikkansa: joukossa tyhmyys tiivistyy. Nytkin tulemme näkemään jotain lakimuutoksia ja lisää kansan vainoamista viranomaistahoilta jenkkilässä. Näitä ihmisoikeuksien kaventamisia tehdään aina kun jossain tapahtuu tälläistä.. siksi on pakko välillä miettiä että onko asioilla syy-yhteys. Siellä oli ylläri ylläri harjoiteltu taas pommi-iskun varalta ja samassa sellainen tapahtuu.. kulostaako yhtään lontoon ja 9/11 tapauksien kaltaiselta toimintaketjulta? Niinpä niin.. siellä missä "harjoitellaan" niin siellä se aina paukkuu.
Lähden ostamaan sitkasta foliota...
 
Voin vaan kuvitella kuinka hommafoorumilaiset ja meidän maahanmuuttokeskustelun aktiivit ovat menneet tyytyväisinä sekä onnellisina unille kuultuaan tuosta eilen illalla juuri ennen nukkumaanmenoa. "Ahh... huomenna saa oikeen luvan kanssa paasata muslimien pahuudesta ja huutaa heil Hitleriä". Mutta aamulla on pettymys iskeny oikeen kunnolla vyön alle, kun on joutunut toteamaan, ettei merkkiäkään muslimeista tämän pommi-iskun kohdalla. Mahtaa syödä miestä.


Ei syö.
 
Nytkin tulemme näkemään jotain lakimuutoksia ja lisää kansan vainoamista viranomaistahoilta jenkkilässä. Näitä ihmisoikeuksien kaventamisia tehdään aina kun jossain tapahtuu tälläistä.. siksi on pakko välillä miettiä että onko asioilla syy-yhteys. Siellä oli ylläri ylläri harjoiteltu taas pommi-iskun varalta ja samassa sellainen tapahtuu.. kulostaako yhtään lontoon ja 9/11 tapauksien kaltaiselta toimintaketjulta? Niinpä niin.. siellä missä "harjoitellaan" niin siellä se aina paukkuu.
Lähden ostamaan sitkasta foliota...

Ei kannata myöntää Pakkiksella ääneen tuollaisia ajatuksia. Vaikka mikä olisi, niin salaliitot on 100% out tällä foorumilla. Olosuhteissa kuin olosuhteissa.
 
. Itse en mihinkään muottiin mahdu tai halua. Pääsin jo vuosia sitten yli siitä, että mun pitäisi valita puoleni. Elämä on ollut henkisellä tasolla paljon helpompaa sen jälkeen.

Edit. ei sittenkään, luin aloituksesi "Ryhdin palauttaminen nuoriin - onko se edes mahdollista? "

Pyörrän pahat puheeni
 
no anna sen asian näkyä kirjoituksissasi edes joskus.

Tähänastisten tekstiesi yhteenvetona aatemaailmasi näyttäisi olevan jonkinlainen Johan Bäckman/Putin/Erkki Tuomioja -fan club.

Kannattaako demari-Tuomioja mm. tukien poistamista mamuilta ja työttömien tukien rajuja leikkaamisia kuten minä talousliberaalina? Sun ajatuksenjuoksu on aika lapsellinen; jos en kannata jotain tiettyä ideologiaa, niin kuulun automaattisesti siihen toiseen ääripäähän. Vitun yksinkertasta.
 
Kannattaako demari-Tuomioja mm. tukien poistamista mamuilta ja työttömien tukien rajuja leikkaamisia kuten minä talousliberaalina? Sun ajatuksenjuoksu on aika lapsellinen; jos en kannata jotain tiettyä ideologiaa, niin kuulun automaattisesti siihen toiseen ääripäähän. Vitun yksinkertasta.

Oikeasti pyydän anteeksi, sekoitin sut johonkin toiseen kirjoittajaan. editoin pois edellisen kirjoitukseni, kun vielä ehdin.
 
Back
Ylös Bottom