Bostonin maratonilla pommi-isku

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja huumor
  • Aloitettu Aloitettu
Missäs ne pomminkestävät roskikset nyt on mitä piti vuosia sitten asentaa joka paikkaan. Salaliitto?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
minulla on vain mielessäni kysymys, kumpi on vuorossa iran vai pohjois-korea? toki suurin todennäköisyys on että kyseessä on paikallinen sekopää mutta koska olen salateoreetikko niin uskon vakaasti että kohta on taas sodan tynkää maailmalla.
 
minulla on vain mielessäni kysymys, kumpi on vuorossa iran vai pohjois-korea? toki suurin todennäköisyys on että kyseessä on paikallinen sekopää mutta koska olen salateoreetikko niin uskon vakaasti että kohta on taas sodan tynkää maailmalla.

Ei kumpikaan. Mikäli kyseessä olisi ollut jompi kumpi valtio niin heidän ei olisi tarvinnut turvautua kotikutoisee sirpalepommiin kun on pääsy sotilasräjähteisiin. Ian jo salaliittoteoreetikkona sun täytyy pitää tollasta lavastamistaki helvetin heikkona.
 
minulla on vain mielessäni kysymys, kumpi on vuorossa iran vai pohjois-korea? toki suurin todennäköisyys on että kyseessä on paikallinen sekopää mutta koska olen salateoreetikko niin uskon vakaasti että kohta on taas sodan tynkää maailmalla.

Miten musta tuntuu, että Pohjois-Koreaan ei ole toistaiseksi syytä mennä, ja jos olisi niin oikeutus olisi varmaan saatu jo viimeaikaisista uhitteluista? Ja olen siinä uskossa, että Iraniin USA lähtee joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin. Jännä nähdä, mitä tapahtuu.
 
Kyllä kostoiskun kostoisku pitää kostaa kostoiskulla. Nyt on pakko pommitta joku lastensairaala kasaan. Ja sieltä vastataan samalla mitalla takaisin. USAssa tapahtuvista iskuista tulee kuitenkin isommat lööpit. Muuten olisi kai ollut 5. sivulla "lähi-idässä muutama kuollut".

Tuli tuossa taannoin luettua FBIn historiikki. En ollut koskaan aikaisemmin tajunnut, kuinka yleisiä pommi-iskut ovat olleet Jenkkilässä. 80-90-luvuilla taisi olla vain vähän hiljaisempaa. Mutta tosiaan siellä on kommarit, kukluxilaiset ym. aktiivit aina räjäytelleet kuka ketäkin. Tapauksia ovat sitten tutkineet FBI ja CIA ilman varsinaista yhteistyötä. Tästä olin myös aika yllättynyt, koska kuvittelin kaikkien viranomaisten "puhaltavan yhteen hiileen".
 
Tuskinpa on rättipäät tai p-korea asialla, sen verran vähällä ainakin toistaiseksi päästy. Harmi taas ettei Massachusettsissa ole kuolemantuomiota, kun äpärä jää kiinni.
 
No suomessa Helsingin maratonilla jos tapahtuisi ei kostettaisi eikä riehaannuttaisi.

Savu vielä nousisi ja ihan kaikkia irtokäsiä ei olisi saatu vielä kerättyäkään kun jo marssittaisiin lujaa rauhan ja suvaitsevaisuuden puolesta vaikka tekijöistä ei olisi mitään hajua.

Samalla aikataululla Paatero osaisi jo kertoa että oli ihan yksittäistapaus.
 
Voin vaan kuvitella kuinka hommafoorumilaiset ja meidän maahanmuuttokeskustelun aktiivit ovat menneet tyytyväisinä sekä onnellisina unille kuultuaan tuosta eilen illalla juuri ennen nukkumaanmenoa. "Ahh... huomenna saa oikeen luvan kanssa paasata muslimien pahuudesta ja huutaa heil Hitleriä". Mutta aamulla on pettymys iskeny oikeen kunnolla vyön alle, kun on joutunut toteamaan, ettei merkkiäkään muslimeista tämän pommi-iskun kohdalla. Mahtaa syödä miestä.
 
Voin vaan kuvitella kuinka hommafoorumilaiset ja meidän maahanmuuttokeskustelun aktiivit ovat menneet tyytyväisinä sekä onnellisina unille kuultuaan tuosta eilen illalla juuri ennen nukkumaanmenoa. "Ahh... huomenna saa oikeen luvan kanssa paasata muslimien pahuudesta ja huutaa heil Hitleriä". Mutta aamulla on pettymys iskeny oikeen kunnolla vyön alle, kun on joutunut toteamaan, ettei merkkiäkään muslimeista tämän pommi-iskun kohdalla. Mahtaa syödä miestä.

Teki mieli kirjoittaa, että kuka riemuaa viattomien ihmisten kuolemisesta ja kuka tekee siitä heti politiikkaa, mutta tyydynpa vain: vitun idiootti.
 
CNN sanottiiin että kaksi pommi iskua 12 sekunnin viiveellä kahdessa eri kohdassa, ja lisäksi tummaa miestä etsitään kenellä on vieras aksentti. Oot vissii Ray Lewis vähän tyhmä!
 
Oot vissii Ray Lewis vähän tyhmä!

Tyhmä tai sitten vaan puhun asioista, jotka satuttaa tai osuu arkaan paikkaan. Kyllä olis kahvipöydät ollu täynnä "vitun ählämit"-uhoa, jos tekijä olis paljastunu muslimiterroristiksi. Sitä on lapsellista kieltää. Huomenna tää ilmiö voi toki sitten toteutua, jos tekijä on Ahmed, Mehmet tai Muhammed nimeltään.

Muistuu mieleen mm. Hommafoorumin keskustelut Oslon ammuskelun juuri satuttua. Kunnon pirskeet käynnissä alkuun, kun mediassakin oltiin puolivarmoja, että kyseessä olisi muslimiterroristi, mutta sitten alkoi se synkkä pettymys, kun tekijä olikin "heikäläisiä" aatemaailmaltaan. Se pettymys oli suorastaan käsinkosketeltava. Ja sitten alkoi ne salaliittoteoriaspekuloinnit :)
 
Tyhmä tai sitten vaan puhun asioista, jotka satuttaa tai osuu arkaan paikkaan. Kyllä olis kahvipöydät ollu täynnä "vitun ählämit"-uhoa, jos tekijä olis paljastunu muslimiterroristiksi. Sitä on lapsellista kieltää. Huomenna tää ilmiö voi toki sitten toteutua, jos tekijä on Ahmed, Mehmet tai Muhammed nimeltään.

"...kahvipöydät ollu täynnä "vitun ählämit"-uhoa" eli nyt kun kahvipöydät ei ole teillä ollut täynnä tuota uhoa, niin silti olet parempi ihminen koska tiedät että sitä uhoa olisi kuitenkin voinnut olla?

Lisäksi jos tekijäksi osottautuisi Ahmed, Mehmet tai Muhammed niin se uho ei ole mielestäsi oikeutettu?
 
"...kahvipöydät ollu täynnä "vitun ählämit"-uhoa" eli nyt kun kahvipöydät ei ole teillä ollut täynnä tuota uhoa, niin silti olet parempi ihminen koska tiedät että sitä uhoa olisi kuitenkin voinnut olla?

Missä kohtaa olen puhunut paremmuudestani?

Lisäksi jos tekijäksi osottautuisi Ahmed, Mehmet tai Muhammed niin se uho ei ole mielestäsi oikeutettu?

Yhtä oikeutettua kuin se, että jos tekijäksi paljastuu valkoinen äärikristitty, niin alan uhoamaan, että "vitun valkoiset!"
 
CNN sanottiiin että kaksi pommi iskua 12 sekunnin viiveellä kahdessa eri kohdassa, ja lisäksi tummaa miestä etsitään kenellä on vieras aksentti. Oot vissii Ray Lewis vähän tyhmä!

Duh. Aina kun rikos tapahtuu, ensin etsitään tummaa miestä :D Ja varmasti löytyykin monta tummaa miestä vieraalla aksentilla, jotka saavat tuta kansan vihan.
 
Joo'o. Kyllä on taas valaisevaa lukea kommentteja, joissa jo valmiiksi puolustellaan kokonaisen kansanryhmän leimaamista yhden teon perusteella, jonka tekijästä ei tiedetä mitään.
 
Joo'o. Kyllä on taas valaisevaa lukea kommentteja, joissa jo valmiiksi puolustellaan kokonaisen kansanryhmän leimaamista yhden teon perusteella, jonka tekijästä ei tiedetä mitään.

Lukeeko sun osoitepalkissa joku suvaitsevaisuus.com, vai mikä nyt ihmetyttää ;)
 
Back
Ylös Bottom