Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Separate explosion hits JFK library in Boston - police
http://rt.com/usa/library-blast-police-boston-914/
Eli yhteensä kolme räjähdystä Bostonissa
minulla on vain mielessäni kysymys, kumpi on vuorossa iran vai pohjois-korea? toki suurin todennäköisyys on että kyseessä on paikallinen sekopää mutta koska olen salateoreetikko niin uskon vakaasti että kohta on taas sodan tynkää maailmalla.
minulla on vain mielessäni kysymys, kumpi on vuorossa iran vai pohjois-korea? toki suurin todennäköisyys on että kyseessä on paikallinen sekopää mutta koska olen salateoreetikko niin uskon vakaasti että kohta on taas sodan tynkää maailmalla.
Voin vaan kuvitella kuinka hommafoorumilaiset ja meidän maahanmuuttokeskustelun aktiivit ovat menneet tyytyväisinä sekä onnellisina unille kuultuaan tuosta eilen illalla juuri ennen nukkumaanmenoa. "Ahh... huomenna saa oikeen luvan kanssa paasata muslimien pahuudesta ja huutaa heil Hitleriä". Mutta aamulla on pettymys iskeny oikeen kunnolla vyön alle, kun on joutunut toteamaan, ettei merkkiäkään muslimeista tämän pommi-iskun kohdalla. Mahtaa syödä miestä.
"Ahh... huomenna saa oikeen luvan kanssa paasata muslimien pahuudesta...
Oot vissii Ray Lewis vähän tyhmä!
Tyhmä tai sitten vaan puhun asioista, jotka satuttaa tai osuu arkaan paikkaan. Kyllä olis kahvipöydät ollu täynnä "vitun ählämit"-uhoa, jos tekijä olis paljastunu muslimiterroristiksi. Sitä on lapsellista kieltää. Huomenna tää ilmiö voi toki sitten toteutua, jos tekijä on Ahmed, Mehmet tai Muhammed nimeltään.
"...kahvipöydät ollu täynnä "vitun ählämit"-uhoa" eli nyt kun kahvipöydät ei ole teillä ollut täynnä tuota uhoa, niin silti olet parempi ihminen koska tiedät että sitä uhoa olisi kuitenkin voinnut olla?
Lisäksi jos tekijäksi osottautuisi Ahmed, Mehmet tai Muhammed niin se uho ei ole mielestäsi oikeutettu?
CNN sanottiiin että kaksi pommi iskua 12 sekunnin viiveellä kahdessa eri kohdassa, ja lisäksi tummaa miestä etsitään kenellä on vieras aksentti. Oot vissii Ray Lewis vähän tyhmä!
Joo'o. Kyllä on taas valaisevaa lukea kommentteja, joissa jo valmiiksi puolustellaan kokonaisen kansanryhmän leimaamista yhden teon perusteella, jonka tekijästä ei tiedetä mitään.