Boris Vallejo - Hienojen taulujen maalaaja

Itse olen aina tykännyt Boris Vallejon fantasia tyylisistä maalauksista. Mites teillä, oletteko itse nähneet näitä?

Jos taas on neitsytmatkanne Vallejon maailmaan, niin mitä pidätte?

Tähän maistiaisiksi tällainen bodaustyyppinen teos...

024.jpg

..ja lisää löytyy täältä:

http://vallejo.ural.net/

:worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Marchi- sanoi:
...Jos taas on neitsytmatkanne Vallejon maailmaan, niin mitä pidätte?..
Ainakin on anatomia hallussa :eek: . Maalaukset on ihan hienoja, mutta välillä niissä ei tunnu olevan mitään ideaa.
Tässä ehdottomasti parhaimmat :D :
http://vallejo.ural.net/1980/show.php?003
Tämä sai mut miettimään, onko centaureilla vehkeet siellä missä hevosilla on vai siellä missä ihmisillä on.
http://vallejo.ural.net/1987/show.php?019
Tästä ei tarvitse sanoa mitään.

Mä olen joskus nuorempana tutustunu noihin Vallejon ja Royon maalauksiin. Todella upeeta jälkehän tuo on, itse ainakin tykkään tuollaisista yksityiskohtaisista ja suht. fotorealistisista maalauksista.
Vallejohan harrastaa itsekin kehonrakennusta ettei mikään ihme että tyypillä on anatomian tuntemus hallussa.. ja malleina hänellä on ollut muistaakseni jotain alan huippujakin aikanaan.

edit:
tossa ainakin on tutunnäköinen heppu ;)
weider_1999.jpg

On tuttu taiteilija. Aivan uskomattoman hienoja öljyväritöitä. Myös hänen vaimonsa ilmeisesti maalailee ja on varsin taitava itsekin.

Tällaisia teoksia minä arvostan... Enkä mitään pelleilyä. Tässä näkee, että taiteilijalla on taitoa, eikä vain viinaa päässä.

Todella hienoa taidetta. Tietääkö kukaan mitään nettikauppaa, josta voi kopioita tilata?

Kyllähän toi teknisesti on vallan mainota jälkeä, mutta ei meikäläisen makuun. En vois kuvitella tollasta ostavani ja seinälle laittavani, mutta jos joku tosta tykkää niin mikä ettei.

amf sanoi:
Kyllähän toi teknisesti on vallan mainota jälkeä, mutta ei meikäläisen makuun. En vois kuvitella tollasta ostavani ja seinälle laittavani, mutta jos joku tosta tykkää niin mikä ettei.

Ei meikäläistäkään noi "hirviökuvat" nappaa. Esimerkiksi tämä oli taas mainio. Herkkää... :nolo:

http://www.vampirevisions.de/Proyo/Bilder/luis_royo_p2_caress_jpg.jpg

Taisi tosin olla luis ryon eikä boriksen teos.

Joskus lukiaikoina, kun luin fantasiakirjallisuutta enemmän, diggailin Vallejoa jonkin aikaa. Ihan hienoa matskua, mutta mun makuun hieman liian kasaria tuo tyyli...

Ostin joskus vuonna miekka ja kivi jotain Boriksen fantasia keräilykortteja.
On kyllä helvetin lahjakas kaveri ja tykkään tyylistä, mahtavia värejä.
Millä se maalaa? ruiskulla? öljyväreillä?
En kyllä tiedä maalauksesta yhtään mitään :lol2:

Edit. Siis öljyväreillä, kaverilla on varmaan pari tuubia ateljeessaan.

-Marchi- sanoi:
Tällaisia teoksia minä arvostan... Enkä mitään pelleilyä. Tässä näkee, että taiteilijalla on taitoa, eikä vain viinaa päässä.
No taiteen tarkoitushan on mm. tuottaa visuaalista ja esteettistä nautintoa tai herättää ajatuksia ja ottaa kantaa asioihin tai ihan mitä vain kunhan se herättää tunteita ja antaa aivoille virikkeitä. En tiedä mitä kännisten taiteilijoiden pelleilyllä tarkoitat, mutta maailmassa on myös paljon ihmisiä (kuten allekirjoittanut) joille esim tämmöinen kama voi tuottaa suunnatonta nautintoa ja nuo fantasiakuvat taas sopivat lähinnä rekkojen kylkeen koristemaalauksiksi niiden kiiltävien kromiputkien viereen. Eli annetaan kukkien kukkia eikä teilata kaikkea mitä ei itse ymmärretä.

unipossu sanoi:
No taiteen tarkoitushan on mm. tuottaa visuaalista ja esteettistä nautintoa tai herättää ajatuksia ja ottaa kantaa asioihin tai ihan mitä vain kunhan se herättää tunteita ja antaa aivoille virikkeitä. En tiedä mitä kännisten taiteilijoiden pelleilyllä tarkoitat, mutta maailmassa on myös paljon ihmisiä (kuten allekirjoittanut) joille esim tämmöinen kama voi tuottaa suunnatonta nautintoa ja nuo fantasiakuvat taas sopivat lähinnä rekkojen kylkeen koristemaalauksiksi niiden kiiltävien kromiputkien viereen. Eli annetaan kukkien kukkia eikä teilata kaikkea mitä ei itse ymmärretä.

Mitä vikaa rekkojen kyljissä on? Minusta ainakin on kiva nähdä taidolla tehtyjä ruiskumaalauksia.

Tomppa85 sanoi:
Mitä vikaa rekkojen kyljissä on? Minusta ainakin on kiva nähdä taidolla tehtyjä ruiskumaalauksia.
Ei mitään vikaa, niin itsestänikin. Pointtihan oli se, ettei ole olemassa mitään universaalia määritelmää sille, mikä on oikeaa taidetta ja mikä ei.

unipossu sanoi:

Marchilla on omat (aina oikeat mielipiteensä kaikkeen). Jos haluat ostaa tuollaista sinun nystyröitäsi kiihottavaa taidetta, niin minä voin myydä, 500e/taulu.
Tai marchi kubismin pyörteissä, 5000e/taulu. Ilmoittele monta tilaat, niin käyn viskomaan väriä tauluun.

joo toi vallejo on mun suosikki kanssa, muita hyvii on kans Julie Bell (naimisissa vallejon kanssa tjms.) ja Luis Royo...

ja tosiaan toi mimmi punttia vääntämässä on mayorilla seinällä ja oli jo ennen muinoin golds gymillä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom