Boottaavan windows-cd:n luominen?

En ole ihan varma onko thredin otsikko oikein kirjoitettu mutta kokeillaan :)

Elikkäs onglemani on se että Nvidian pojjaat ei ole osannut koodata ajureitaan oikein ja tästä syystä kone ei buuttaa kovalevyltä ollenkaan ja tulee error: "BOOT DISK FAILURE" Tähän ongelmaan on olemassa ratkaisuja jotka googlettamalla löytyivät mutta minulla kyseiset ratkaisut eivät toimi.

Nykyään käynnistän koneeni windowsin cd:llä mutta pitäisi tehdä toinen levy backupiksi jolla voi käynnistää koneen jos tämä sattuu hajoamaan tjsp. Kestää niin perkuleen konffata koneen asetukset uudestaan windowsin asennuksen jälkeen. Siis miten poltan käynnistävän ceedeen? Olen Nerolla kokeillut Burn Image mutta levy ei käynnistänyt konetta. Joudun ilmeisesti käyttämään "laittomia" keinoja koska tuskin mikkisofta haluaa että wintoosaa kopioidaan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fighter1157 sanoi:
Joudun ilmeisesti käyttämään "laittomia" keinoja koska tuskin mikkisofta haluaa että wintoosaa kopioidaan?
Saa siitä ottaa varmuuskopion (ja kannattaa ehdottomasti ottaakin).

Eikö kuitenkin kannattaisi fiksata tuo ongelma niin ettei tarvitse bootata CD:ltä?

Valittet "bootable data disc" sieltä "burn" valikosta. polttoa varten tarttet myös buuttidisketin. Seuraat sitten vaan niitä ohjeita mitä se iskee siihen näytölle.

Ookkei, dängjuu!

Juu olisi kiva korjata ongelma muttakun ratkaisua ei ole vielä löytynyt! Joillakin on toiminut se että control panelin kautta jostain laittaa "disable command queuing" mutta en ole itse löytänyt tota mistään. Uusimmat ajuritkin on tällä hetkellä.

sellanen softa kun ultra iso, sillä on helppo tehdä image tiedostoja ja myös itse tuon winukan tein tollain, sit voi nerolla poltaa imagen.

www.smurf.fi tuolla on sellanen foorumi et nörttejäkin hirvittää :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom