Boosman Grand prix preview. Kuvat kilpailijakokouksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Kyllä oli ukot kovassa tikissä. Sune Larsen oli ihan järkyttävän iso kaveri.

Kim Kold painoi puntarissa hurjat 138 kiloa ja Mika Nyyssölä 71kg. Miehet vetäsivät most muscularin kameralle ja kokoero on kauhea, mutta eipä Newsmaister häviä mallissa laisinkaan vaan vie Koldia.

Mika tulee olemaan lineupissa Kimin vieressä, joten kontrastia on luvassa. Kisassa kaikki tulevat vetämään vaparit ja hienona lisänä on pakolliset asennot yksin joka kisaajasta sekä pakollisissa on mukana viimeisenä posena most muscular. Tulemme siis näkemään kovan ja herkullisen kisan huomenna Kulttuuritalolla. Vilponen saapuu kisapaikalle vasta lauantaina.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

Eipä oo kaverit kovin huonossa kunnossa :rolleyes:
Kokoero Koldin ja Nyyssölän välillä on ihan hillitön, mutta vain kokoero.

Ihan helvetin kovassa kunnossa on kyllä ukot. Toi Kold vs. Nyyssölä -kuva on kyl hyvä:D Ensin katoin, että seisooko Mika jossain taaempana mut vierekkäinhän äijät on.

Oli siellä kokouksessa jo sellainen positiivinen ja mukava show-meininki, että mitähän itse kisassa tapahtuu? Meikä ainakin antaa kaikkensa teille suomalaiset!! ***kele!

Kim on niin iso ja mä oon niin pieni...*nyyh* noh mulle riittää, että mut on ylipäätään kelpuutettu tuohon superkovaan joukkoon!!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Bisley sanoi:
Oli siellä kokouksessa jo sellainen positiivinen ja mukava show-meininki, että mitähän itse kisassa tapahtuu? Meikä ainakin antaa kaikkensa teille suomalaiset!! ***kele!

Kim on niin iso ja mä oon niin pieni...*nyyh* noh mulle riittää, että mut on ylipäätään kelpuutettu tuohon superkovaan joukkoon!!

Kuules ny mr. Tuisku lookalike ;) , säähän viet ton posen Kimiä vastaan. Ei muutakun lippua korkealle ja kovimpana suomalaisena lavalle!

ps. saa kyllä Kivikas tehdä jotain maagisia toimenpiteitä jos tuosta meinaa selkeästi parantaa huomiseksi, näyttää jotenkin tosi pehmeältä ja pieneltä (ainakin tuossa kuvassa siis).

voi jumalauta että tuo jerry ossi on kunnossa. aivan järkyttävä kehitys kun vertaa miehen kuvia body lehdestä(2/2006) tähän päivään:eek:

Se toinen virolainen oli tosi kohtelias ja tuli oikein toivottamaan onnea mulle. Upea meininki! Ja Jerry Ossi oli kans tosi sympaattisen oloinen kaveri! Kyllä sillä Jerryllä on aivan järkyttävän isot rintalihakset ja jalat ja kaikki! Nyt vaan siis fanit kannustamaan kaikkia tasapuolisesti niin että tuomarit ei tiedä mitä tekis!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom