Boosman Grand prix preview. Kuvat kilpailijakokouksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hyviä kuvia kaikki. Omat miehet kyllä kovassa tikissä. Kivikas näytti kyllä pehmeältä, mutta huomennahan sen sitten näkee miten yö on nukuttu ;)
Huomista odotellessa.

Pitääpä oikein postata... Hienoa Nyyssölä!!
Harva pystyy poseeraamaan uskottavasti noin isolla kokoerolla viereiseen kaveriin, mutta tossa Miken kuvassa ei ole mitään epäuskottavaa. Kaksi kisaavaa bodaria vetää mallikkaasti moustia vierekkäin, kokoero ei haittaa yhtään!
Kyllä on sulla kova työ taas kannattanut, jatka samaan malliin ja hyvä tulee :rock:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Noi mustavalkokuvat ei anna oikein mitään kuvaa siitä missä kunnossa ukot oikeesti on, vaikka en hienoilta näyttääkin.

Tossa Kold-Nyyssölä kuvassa on kyllä aika raju meno. Mun mielestä kyllä Koldin muskulari näytää ihan bodimielessäkin paremmalta, kokoeroa tai ei, olkapäät tulee paremmin esiin pyöreinä, mutta kokonaismallia ei voi päätellä tosta kuvasta.

Onnea vaan koitokseen kaikille ja kuvia odotellaan innolla!

Mentulaki tikis, hukkuu tuonne pipoonsa :) Nyyssis painaa puolet vähemmän kuin toi karju :eek: 138kiloa tiukkaa massaa, huh huh. On se iso.

Kyllä se vaan Jerry tekee suurimman vaikutuksen meikäläiseen niin massan, mallin kuin kireydenkin puolesta. Suomalaisille voimia taistoon tasapuolisesti! Tarkat värikuvat olisi kyllä poikaa mv:iin verrattuna.

Noi mustavalkoset on paljon raaempia muokatun kontrastinsa takia. Antaa normaalia kivisemmän kuvan.

Tulee mieleen Sin City tosta Jerryn lärvistä ja se Marv aka Mickey Rourke.
"Is that the best you can do, you pansies?"

Hienoa Mike että jaksat heitellä näitä kuvia tänne.

Illalla käväsen kyllä tsekkaas hotellin koneella miten kisat edistyvät. Oma veikkaukseni on että Jerry Ossi on kärjessä ja perustelen sitä sillä kun olen katsellut vanhoja kuvia joista selviää kavereiden malli ja näitä tämän hetken kuvia joista selviää kunto. Nyyssölä tulee varmasti oleen kanssa korkealla. Jerryllä lihat ovat täyteläiset. Poseeraus tulee toki vielä näytteleen paljon. Kim Kold kyllä näytti isolle ja painoa tuntui olevan. Pitkäksi mieheksi kohtuullisen hyvä rakenne mutta etenkin reidet ei aikasemmin ole olleet ihan täyteläiset...kuinka tänään niin jää nähtäväksi. Ukko on muuten aika samoissa mitoissa Lou Ferrignon kanssa joten ihan pituus ja paino vertailun vuoksi katselkaa kuvia. Mies varmasti tarjoaa melkoisen elämyksen jonka kaltaista ei ehkä toiste lavalla nähdä Suomessa. Tuon kokoisella korstolla on varmasti Hollywoodissa hommia.
Valkoiset jätit ovat rapakon tuollakin puolen harvinaisia.
Eilinen ilta oli todella vaikea kun olin tehnyt päätökseni jättää kisat väliin ja seurata niitä täältä sivuilta. Tuli yllätäviä kuluja ja vieläpä peruuntui yksi tärkeä ulkomaan keikka joten näin tällä kertaa...

Väkisinkin taas kerran tuli pakottava tunne että josko vielä kerran ..on stage...

:kuvia: odottelemaan:thumbs:

Kaikista kamalin tapa seurata kisoja on kotona koneen äärellä! Veri vetää niin hirmuisesti kisapaikalle, että mieluummin sitten ens kerralla vaikka lavalle tai katsomoon, muttei ENÄÄ KOSKAAN kotona!!...seuraavan kerran kun arvon että lähteäkkö vai eikö, muistuttakaa mua tästä!

Olen kerran nähnyt Kim Koldin lavalla, eikä sitä kyllä unohda kukaan! Ihan tajuton show mies, jota yleisö R A K A S T A A!

Lalli1:lle

Hanssi kisakuntoon 2008 skaboihin niin On Koldillakin kokoisensa vastus:rock:

Älä oikeesti enää arvo, ei se maailmaa kaada jos kerran vielä toteutat itteäsi ja vedät ittes hirmukuntoon:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom