Boolia "parempiin" juhliin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Andy
  • Aloitettu Aloitettu
helppoa ja hyvää, ilman turhia kikkailuja:
- vodkaa tai vastaavaa kirkasta
- karpalomehua
- sitruunamehua, jos haluaa

that's it. Jos haluaa kuplia mukaan, niin sitten vissyä lisäksi.

Tuosta ovat pitäneet niin miehet, kuin naisetkin. Ei todellakaan ällömakeaa. Juhlavaa tuosta saa sitten koristeilla.

Suosittelen, peittoaa nuo "perusboolit" 6-0.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
helppoa ja hyvää, ilman turhia kikkailuja:
- vodkaa tai vastaavaa kirkasta
- karpalomehua
- sitruunamehua, jos haluaa

that's it.
Heh, hyvää on varmasti mutta onhan sillä nimikin. Karpalokossu.

Paras booli, jota olen itse koskaan juonut sisälsi ainakin ihka-aitoa shampanjaa. Juoma oli sen verran liukasta, että en ole varma tulinko kysyneeksi ohjetta... Luultavasti en. Joka tapauksessa kyseinen booli olisi varmasti kelvannut vaikka linnan juhliin. Ilmeisesti laadukkaista aineista on vaikea tehdä huonoa juomaa.

Itse asiassa meillä näkyikin olevan karpaloita pakkasessa. Eli niitähän voisi tuonne myös heitellä.

No, katsellaan, onneksi on viikko aikaa päättää. Just roudasin cittarista lavan kaljaa ja piilotin sen sängyn alle :D

Onko siis ihan oikeasti kellään tullut kokemuksia HYVÄSTÄ boolista? Vai vedetäänkö pelkällä bisse/sidukka/viinilinjalla..

Todella harvoin, jos koskaan, on tullut juotua sellaista boolia josta en ole tykännyt. Suurin osa juhlavieraista tykkää ihan perusboolistakin, kunhan ei ole törkeän ällömakeaa. Täällä saa väärän käsityksen näitä lukemalla ettei mikään booli olisi hyvää.

Juntti tai ei, niin vodka-sprite-likööri-valkkari-vischy-marja-perusbooli uppoaa meikäläiseen, ja lähes kaikki muutkin variaatiot. Ja uskon että näin on valtaväestöllä. Toki propseja tulee aina jos on mielikuvitusta käytetty. Kyllä sitä aina on vähän pettynyt jos pelkkää olutta/sidua/lonkeroa on tarjolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom