BB Boogie Mustonen

Meidän lapsonen on 6kk ikänen syntynyt 1.3
Painoa oli eilen 26,2kg (Lääkärissä punnittiin)

Mikäs teidän ruttunaaman nimi on?

Tainnut möykky olla ruoka-aikaan kotosalla :)

Meidän ruttunaama tottelee (tai siis pitäisi totella) nimeä Samu, oltiin Thaimaan Samuilla kun saatiin viestiä että bulli syntynyt niin tuosta tuo nimi.

Aika veikeitä kavereita, tosin aika itsepäisiä tarpeen tullen....
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tainnut möykky olla ruoka-aikaan kotosalla :)

Meidän ruttunaama tottelee (tai siis pitäisi totella) nimeä Samu, oltiin Thaimaan Samuilla kun saatiin viestiä että bulli syntynyt niin tuosta tuo nimi.

Aika veikeitä kavereita, tosin aika itsepäisiä tarpeen tullen....

Itsepäisiä tässä itse kukin on välillä...
Mulla oli niin vanhat heittokengät että niissä oli nahassa palkeenkieliä ja pohjat repsotti joistain kohdin irti.
Muru vittuili lähtiessäni valmentamaan nuoria kiekonheittäjiä, että "Älä Puuki käänny kovin rivakasti ringissä, ettei jää pohja eri suuntaan ku pelkkä kengänkehikko kiäntyy jalassa...":hyper:

Kuvassa nää ihme-kengät:rock: jotka Muru on koittanu hävittää jo monta kertaa mutta aina mä oon ne jostain löytäny...:hyvä:
 

Liitteet

  • DSCN0906.JPG
    DSCN0906.JPG
    114 KB · Katsottu: 3 111
Istahdin koneelle ja niin oli yksi iso möhkäle taas jaloissa tunkemassa pöydän alle..Möykyllä on joku ihme pakkomielle että sen pitää tunkea aina itsensä lähelle ja mahdollisimman ahtaisiin paikkoihin..
Itselläni on pakkomielle PUSSATA JA RU-TIS-TELLA sitä -tykkäsipä se siitä tai ei! :D (kuva 1)

2.kuvassa tärähtänyt ukko tärähtäneessä kuvassa ;)
 

Liitteet

  • DSCN2367.JPG
    DSCN2367.JPG
    90,4 KB · Katsottu: 1 073
  • DSCN2260.JPG
    DSCN2260.JPG
    185,5 KB · Katsottu: 2 850
Eikös colemanniki ole 43v? Samaa näköä!

Täh!?! Vai samaa näköä NEEKERIN kanssa.... ei kyllä pidä paikkaansa. Mulla sentään on hiukset päässä ja jonkinlaiset pohkeet, eikä mulla ole römppä mahaa, mutta ei kyllä oo lihaksiakaan hähä hähhhh:D
 
Terve Ander.

Ikää on mulle jo siunaantunut mukavasti 43v syntymäpäivä on 16.12.
Treenaamaan aloin 1979!
Eli jumpannu olen hurjat 28vuotta.

Katoha, me ollaan kasvettu saman aikaa, 28 vuotta. Minä tosin 80 kg, hurja kehitys vauvasta "mieheksi".
 
tulee aina hyvä fiilikset kun lukee tätä thredia,kiitokset siitä boogille.

Terve Pantse.
Kiva kuulla että jaksatte lukea näitä mun turinoita, mutta muistakaa ennenkaikkea lukea huumorin pilke silmäkulmassa

Laji on mulle todella rakas ja ilman pientä hilpeyttä ei sitä kyllä 30 vuotta olis jaksanu treenatakkaan.
Vaikka nytten elämä pikkasen potkiikin päähän, niin pikkuhiljaa täältä tullaan takaisin.
Kiitos vaimoni Murun ja Anopin jotka ovat jaksaneet kannustaa minua surkeuden päivinäkin.
 
Terkut Lahdesta Boogielle, oot aiva huippu noitten juttujes kanssa. Ois ollu niin hienoa nähdä sut lavalla...Terveyttä ja iloa syksyyn koko teidän jengille.
Katarina Tunturi
 
Terkut Lahdesta Boogielle, oot aiva huippu noitten juttujes kanssa. Ois ollu niin hienoa nähdä sut lavalla...Terveyttä ja iloa syksyyn koko teidän jengille.
Katarina Tunturi

Hip hei Katarina!

Tulen Murun kanssa Lahteen katsomaan SM-kisoja ja kannustamaan sut voittoon!
Jos en taas joudu Kyssiin viikonlopuksi tutkittavaksi perk...
Et kuule usko miten olisin halunnut voittaa 8 SM-kullan +100kg.
Kai se Isoukko jo päätti mun kohtaloni puolestani, kun en sitä itse osannut päättää heh heh...
Kerro kaikille tutuille Kata kalakukolta terkkuja ennen kaikkea KP:lle, Johnylle ja Pasille.

Ps: pusuja sulle ettei kukaan näe heh hehhe:haart::haart::haart:
 
Terve Pantse.
Kiva kuulla että jaksatte lukea näitä mun turinoita, mutta muistakaa ennenkaikkea lukea huumorin pilke silmäkulmassa

Laji on mulle todella rakas ja ilman pientä hilpeyttä ei sitä kyllä 30 vuotta olis jaksanu treenatakkaan.
Vaikka nytten elämä pikkasen potkiikin päähän, niin pikkuhiljaa täältä tullaan takaisin.
Kiitos vaimoni Murun ja Anopin jotka ovat jaksaneet kannustaa minua surkeuden päivinäkin.

no jaksaa helposti,ja tsemppiä sulle,kyl se siitä.
huumori on suuri voima.
 
Perhana! näyttää siltä että ollaan sukukua!, oletko, Kaavilta kenellekkään sukua?
 
Back
Ylös Bottom