Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikka ei immeisiä lukee jo otsikossakin niin urheilugaalassa oli just toni piispanen ja pakkispipo päässä.

Musta pakkispipo nuoren miehen päässä (ruskea mokkanahkatakki+olkalaukku) Voionmaankadun salessa neljän aikaan.

Edit. Jyväskylässä siis :)

Yhen kerran elämässä (viime vuoden puolella) on tullut bongattua pakkispipo jollakin about 190 senttiä pitkällä mieshenkilöllä Mänttä-Vilppulan suunnalla.

Bongattu pakkishuppari venyttelevän naisihmisen päältä Ouluhallilla 10.5. :) T: voimapyöräilijä

Sä taisitkin ähistä siinä mun edessä ikkunoiden ja penkkien edustalla? Oliko sulla tumman siniset verkkarit (?) ja painitossun kaltaiset kengät jalassa? Mä mietinkin, kun bongasin sun kengät, ettet varmaankaan ole mikään sunnuntaipunttailija. Huomannut vain tässä elämän varrella, että siinä vaiheessa, kun ihmiset alkavat panostaman kuntosaliin, niin he hankkivat yleensä silloin juuri painitossut. Sori, kasvot mulla ei jäänyt mieleen, mutta kengät kyllä :D. Ja kyllä mulle saa tulla juttelemaan, en mie pure :). Vähän aikaa saattaa vain lyödä tyhjää, mutta kyllä mä sitten yleensä löydän taas mun sosiaaliset taidot.

Sä taisitkin ähistä siinä mun edessä ikkunoiden ja penkkien edustalla? Oliko sulla tumman siniset verkkarit (?) ja painitossun kaltaiset kengät jalassa? Mä mietinkin, kun bongasin sun kengät, ettet varmaankaan ole mikään sunnuntaipunttailija. Huomannut vain tässä elämän varrella, että siinä vaiheessa, kun ihmiset alkavat panostaman kuntosaliin, niin he hankkivat yleensä silloin juuri painitossut. Sori, kasvot mulla ei jäänyt mieleen, mutta kengät kyllä :D. Ja kyllä mulle saa tulla juttelemaan, en mie pure :). Vähän aikaa saattaa vain lyödä tyhjää, mutta kyllä mä sitten yleensä löydän taas mun sosiaaliset taidot.

Ja näin syntyi vuosisadan rakkaustarina

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom