Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletettavasti minä. Gymillä oon bongannu jo neljän treenaajan päällä pakkiksen vermeet.Musta pakkishuppari bongattu kaljun miehen päällä eilen Turun Gym2000:lla siinä kasin pintaan. :D
Toisen kivekseni laitan pantiksi siitä että kyseessä oli CauntesLeher.Musta pakkispipo nuoren miehen päässä (ruskea mokkanahkatakki+olkalaukku) Voionmaankadun salessa neljän aikaan.
Edit. Jyväskylässä siis
Bongattu pakkishuppari venyttelevän naisihmisen päältä Ouluhallilla 10.5. T: voimapyöräilijä
Sä taisitkin ähistä siinä mun edessä ikkunoiden ja penkkien edustalla? Oliko sulla tumman siniset verkkarit (?) ja painitossun kaltaiset kengät jalassa? Mä mietinkin, kun bongasin sun kengät, ettet varmaankaan ole mikään sunnuntaipunttailija. Huomannut vain tässä elämän varrella, että siinä vaiheessa, kun ihmiset alkavat panostaman kuntosaliin, niin he hankkivat yleensä silloin juuri painitossut. Sori, kasvot mulla ei jäänyt mieleen, mutta kengät kyllä :D. Ja kyllä mulle saa tulla juttelemaan, en mie pure . Vähän aikaa saattaa vain lyödä tyhjää, mutta kyllä mä sitten yleensä löydän taas mun sosiaaliset taidot.