Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Bongattu vaaleanpunaisella pakkipipolla varustettu punttimimmi Seinäjoen framilla SeAmkin tiloissa. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Musta pakkis pipoinen korsto havaittu konalan s-marketissa pari päivää sitten

Voisin olla minä, korsto en tosin ole mutta iso kaljamaha on voinut aiheuttaa optisen harhan nopeasti vilkaistuna.
Pari kertaa päivässä tuolla asioin enkä ole vuosien varrella toiseen pakkis-pipoon törmännyt.

Pakkipipolla tosiaan... :hyvä:

Voisin olla minä, korsto en tosin ole mutta iso kaljamaha on voinut aiheuttaa optisen harhan nopeasti vilkaistuna.
Pari kertaa päivässä tuolla asioin enkä ole vuosien varrella toiseen pakkis-pipoon törmännyt.

Siehän se sitten olet, ite oon kymmenen vuotta päivittäin käyny enkä koskaan toiseen ole myöskään törmännyt. Kaljamahaa ei ollut, elä liioittele!

Pakkishuppari fillarin päällä @ Hyvinkään ABC.

Naisten pakkisteepaita v-aukolla musta, vasemmassa eturintamuksessa P ja takana pakkotoisto.com. SilverGymillä viime viikolla. En muistanut vaan raportoida aikaisemmin.

Helsinki-Vantaan lentokentän kahvilassa 2 päivää sitten, noin klo 5:20 istui mies sumpilla pakkis huppari päällä. Suhteellisen isoraaminen kaveri. Kuka tunnustaa?

Kuulostaa mikeltä. :D

Itellä oli ykspäivä salilla päällä "Just vape" t-paita, niin joku köriläs sieltä ylätaljalta katto kieroon minua. En vieläkään tiiä miksi :D

20.6. Vantaalla Ikean nurkilla joku talutteli fillaria ja pullotelineessä jöpötti pakkissheikkeri. Itse ajoin ohi mustalla cc:llä sininen hihaton päällä.

bongattu noin 11:30 8 sporassa soturi valkonen just vaping paita päällä matkalla lintsille perheensä kanssa. itse oltiin omien muksujen kanssa samalla asialla :-D

Myyrmäen kuntokeskuksessa bongattu pakkispaita (hiukan pieneks jääneen näkönen btw :)) ilmeisesti selkä, rinta päivää työstävävällä miehellä. Joku ketjuki oli kaulassa.

Tampereen Steelbodylla joku mimmi käytti Pakkiksen t-paitaa. Punertavat hiukset ja silmälasit.

Pakkishuppari bongattu muuttopuuhissa viikko pari takaperin Oulussa.

Myyrmäen kuntokeskuksessa bongattu pakkispaita (hiukan pieneks jääneen näkönen btw :)) ilmeisesti selkä, rinta päivää työstävävällä miehellä. Joku ketjuki oli kaulassa.

Joko sitä ollaan L-listäki lihottu yli. :)

Viime torstaina kaivokselan s-marketista bongattu pakkishuppari jonkun hyväkuntoisen blondin päältä. Tuplapottia näytti hakkaavan joskus viiden aikoihin :D

Mamma ei oo es pakkislainen, perinyt vain noita mun vanhoja paitoja työrytkyiksi. Nämä oli siltä M aikakaudelta :)

Musta pakkispipo spotattu Raholan liikuntakeskuksen salilla 10 min sit lyhyehkön ja riskin kaverin päällä. Teki ainakin pystysoutua taljassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom