Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pistetään nyt tänne, eli Vantaan kuntosali & liikuntakeskuksessa joku bongas meikäläisen pakkis t-paitaan sonnustautuneena. Juteltiin siinä treenaamisesta ja pakkiksesta mm. eli jos satut lukemaan niin paljasta nyt nimimerkkisi :D

Eilen, eli 4.6.2008 bongattu Savonlinnan 3F salilla pakkispaitainen ihminen. Noin klo. 19.30 ja kyseisellä hepulla tais olla rintatreeni meneillään. Siilitukka ja melko nuori, mutta iästä en uskalla sanoa enempää.
edit. Ja house of pain college-housut

Tänään klo 17 maissa bongattu P-paita jonkun kauluspaidan alla Jämsän keskustassa, Filmtownin edessä. Käveli Jämsän ainoalla yksisuuntaisella tiellä vastakravaan kuin omistais sen.... meinasin paikata etukulmalla, muttei tuo auto oo vielä ihan siinä kondiksessa ;)

Mun täytyy kanssa hommata jotain pakkisrelettä että mutki joku huomais(ehkä)
Tai onhan mulla pakkissheikkeri. Jos mä teippaan sen reiteen, lasketaanko se?

Mun täytyy kanssa hommata jotain pakkisrelettä että mutki joku huomais(ehkä)
Tai onhan mulla pakkissheikkeri. Jos mä teippaan sen reiteen, lasketaanko se?

Mulle ei istu oikeen noi pakkiskledjut :(

Mulle ei istu oikeen noi pakkiskledjut :(

En tiedä miten pakkiskamat sua pukee, mutta ainakin toi kotsa pukee sua helvetin hyvin tossa avassa! Näytät aika söpöltä.

jatkakaa...:D

Jaahas, huomenna taas pärähtää! Jos numero 12 vilahtaa ohi (tai pyörii pajukossa) niin saatan olla rattia pyörittämässä :)
Iteltä jäi kisa välistä kokonaan niin sai muut tiimiläiset ajaa... Eiköhän sitä ens kerralla olla paikalla ja ratin takana.

"Koti Keski-Uudellamaalla"-nimisessä Keski-Uusimaan lisälehdykässä paikallinen kuvaajasuuruus (sukunimi taisi olla Jääskeläinen tai jotain...) mainitsi pitävänsä erityisesti Mike Sirénin otoksista...bongaus kai tämäkin.

Kaunis nainen bongattu pakkispipo päässä Helsingissä Ruskeasuon Voimailusalilla :)

13.6. Tampereen Plevnassa pakkishupparinen mieshenkilö naisseurassa katsomassa Hulkkia:)

jaa että 13. päivä?
Muuten sopis kuvaus mutta kun olin eilen (eli 14. päivä) plevnassa pakkishupparissa vaimon kanssa kattomassa hulkkia =)

Ja tein muuten itekkin bongauksen eilen! Tampereen kävelykadun rosson paikkeilla istu penkillä sälli, jonka farkkutakin alta pilkotti pakkotoisto t-paita! Puhu puhelimeen ja istu leveesti =)

"Koti Keski-Uudellamaalla"-nimisessä Keski-Uusimaan lisälehdykässä paikallinen kuvaajasuuruus (sukunimi taisi olla Jääskeläinen tai jotain...) mainitsi pitävänsä erityisesti Mike Sirénin otoksista...bongaus kai tämäkin.
Ihan siistiä jos diggailee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom