;)Tänään kello 13:00 bongattu Oulussa pakkis t-paita pyöräilevän Kajaantien ja Oulunsuuntien risteyksessä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
;)Tänään kello 13:00 bongattu Oulussa pakkis t-paita pyöräilevän Kajaantien ja Oulunsuuntien risteyksessä.
libelinhahan bongailee ahkerasti oululaisia pakkislaisia. Itse en ole bongannut kuin yhden...
kolmas on oma jota en oo pitäny ku kotona. oon niin sosiopaatti ettei kehtaa julkisesti pitää ku joutuu vielä nimmareita kirjoitteleen ;). no joo.......Ja toinen on sun oma :D
Ja toinen on sun oma :Dmeikä on nähny 4vuoden aikana tasan 2paitaa oulussa.
Tänää n. klo 19.30 Pirkkolan voimailusalilla
Joo, mä näin sen jo maanantaina siellä. :( Sillon se tosin oli vielä siinä penkillä suht tuoreen näköset palkkarinjämät pohjalla jonka jälkeen joku on sen nostanu sinne. Mua kans meinaa vähän itkettää tää traaginen tapahtuma. :(Onneton, yksinäinen, tyhjä ja likainen Pakkis-sheikkeri nähty tapanilan erän malmin salin pukkarissa kaapin päällä. Joku ilmeisesti raukan oli sinne unohtanut. Hae se äkkiä takaisin! oli niin surkea näky :(
Tais olla mä.. en uskalla enää pitää sitä paitaa nyt parin viikon sisään jo kahesti bongattu :DEilen Maken salilla Lahdessa klo15.30 maissa vaaleatukkainen nuori mies pakkiksen t-paita päällään