Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
libelinhahan bongailee ahkerasti oululaisia pakkislaisia. Itse en ole bongannut kuin yhden...

Itsekin olen ihan hämmästynyt tästä tahdista :D. Ensiksi saattaa käydä sillä lailla, ettei näy yhtään bongausta lähes vuoteen, ja sitten saattaakin tulla kertarysäyksenä montakin :D.

meikä on nähny 4vuoden aikana tasan 2paitaa oulussa:dance:edit
Ja toinen on sun oma :D
kolmas on oma jota en oo pitäny ku kotona. oon niin sosiopaatti ettei kehtaa julkisesti pitää ku joutuu vielä nimmareita kirjoitteleen :hyper:;). no joo.......

Vappupäivänä Kaivarissa ihmismassojen seassa kulki korsto ohi pakkishuppari (kaiketi) nahkarotsin alla, ei varmaan ainakaan kylmä päässyt yllättämään..

Klo 17 tiksissä Pakkispaita päällä (Vantaan kuntosali ja liikuntakeskus). Meinasin näyttää mun pakkissheikkeriä salaisena tervehtimisenä.

Töölö gymillä bongattu official member t-paitainen jannu maastorepun kera iltapäivällä.
t. hikinen mustiin pukeutunut kaljupää pitkähihainen paita päällä.

Onneton, yksinäinen, tyhjä ja likainen Pakkis-sheikkeri nähty tapanilan erän malmin salin pukkarissa kaapin päällä. Joku ilmeisesti raukan oli sinne unohtanut. Hae se äkkiä takaisin! oli niin surkea näky :(

Onneton, yksinäinen, tyhjä ja likainen Pakkis-sheikkeri nähty tapanilan erän malmin salin pukkarissa kaapin päällä. Joku ilmeisesti raukan oli sinne unohtanut. Hae se äkkiä takaisin! oli niin surkea näky :(
Joo, mä näin sen jo maanantaina siellä. :( Sillon se tosin oli vielä siinä penkillä suht tuoreen näköset palkkarinjämät pohjalla jonka jälkeen joku on sen nostanu sinne. Mua kans meinaa vähän itkettää tää traaginen tapahtuma. :(

Eilen Maken salilla Lahdessa klo15.30 maissa vaaleatukkainen nuori mies pakkiksen t-paita päällään :)

Eka bongaus ikinä, eilen keskiviikkona klo (noin) 19.15 Hesan Tennispalatsin kulmilla (Mäkkärin vieressä) bongattu 1 Pakkis-huppari ;)

Tänään leso pakkiksen t-paidalla varustettu äijä nähty jättijaossa Vantaalla vähän ennen klo 15. Perheen se oli raahannu mukaan.

Eilen Ravintola Pingviinissä pakkishuppariin sonnustautunut mies. Ei suostunut paljastamaan nickiä, saatanan sika ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom