Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nikke1 sanoi:Oli aika hyvä video, paljon asiaa ja treeniä vielä enemmän.
Cutlerin kädenpuristus taisi tehdä suuren vaikutuksen siihen pieneen poikaan filmin viimeisillä minuuteilla. Tulevaisuuden kehonrakentaja? :thumbs:
Kannattaa katsoa vaikka hieman kelailisikin treenipätkiä, mm. ruoka suussa puhuva probodari on jotain kuulemisen arvoista :lol2:
Enivei, Cutler
Kiitos nopeasta vastauksesta.pexxi sanoi:Kyllä vain.
RiQ sanoi:<a href="ed2k://|file|Shawn.Ray.-.Inside.and.Out.(XviD-VHSrip)-.[RtB].avi|728170496|41914BBE0292C40729CD88C43F2C8A75|/">Shawn Ray - Inside and Out (XviD-VHSrip)- [RtB].avi</a>
attitude sanoi:ostin vähän aikaa pumping ironin juhlaversio dvd:n
taas kun sen pitkästä aikaa näki :kippis1: legenda pätkä+ok eksrat!
hyvä levy ostos pitkästä aikaa.
Näistä extroista ainakin se making of dokkari on katsomisen arvoinen, mutta se Arnoldin "ei kaikki siinä ollu totta" -haastattelu oli imo aika turha, vaikkakin myönsi roinaamisen ja marihuanan polton, mutta silti turhat 16min mun mielestä. Se historiikki Arskasta menee aika pitkälti vain Arskan poliittisen ja yhteiskunnallisen roolin ylistämiseksi ja itse bodyura hypätään aika nopsaan yli. Arskalle ihan ok peeärrää nyt, kun siitäkin on tullu kuvernööri Itse leffa on ihan hyvin remasteroitu ja mun mielestä ihan ok paketti. Kantsiii hankkia jos vähääkään kiinnostaa.attitude sanoi:ostin vähän aikaa pumping ironin juhlaversio dvd:n
taas kun sen pitkästä aikaa näki :kippis1: legenda pätkä+ok eksrat!
hyvä levy ostos pitkästä aikaa.
pexxi sanoi:Onx Tituksen videota kenelläkään? Sharereactorin foorumiin ei vaihteex pääse...