Bodyvideoita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä vain.

nikke1 sanoi:
Oli aika hyvä video, paljon asiaa ja treeniä vielä enemmän.

Cutlerin kädenpuristus taisi tehdä suuren vaikutuksen siihen pieneen poikaan filmin viimeisillä minuuteilla. Tulevaisuuden kehonrakentaja? :thumbs:

Kannattaa katsoa vaikka hieman kelailisikin treenipätkiä, mm. ruoka suussa puhuva probodari on jotain kuulemisen arvoista :lol2:

Enivei, Cutler :worship:

Joo, mä diggaan tuosta ainakin! Jay on kuitenkin sen verran fiksun oloinen muihin verrattuna...vaikka ruoka suussa puhuiskin välillä!

Löytyykö keneltäkään mitään pätkiä noviiseista?

Lue E-Mulen kotisivuilta vinkit oikeisiin asetuksiin. Tai finreactor.comin help-osiosta.
Sulla tulee olla "edk2-linkkioptio" päällä asetuksissa. Töissä en osaa tarkemmin auttaa...

<a href="ed2k://|file|Shawn.Ray.-.Inside.and.Out.(XviD-VHSrip)-.[RtB].avi|728170496|41914BBE0292C40729CD88C43F2C8A75|/">Shawn Ray - Inside and Out (XviD-VHSrip)- [RtB].avi</a>

RiQ sanoi:
<a href="ed2k://|file|Shawn.Ray.-.Inside.and.Out.(XviD-VHSrip)-.[RtB].avi|728170496|41914BBE0292C40729CD88C43F2C8A75|/">Shawn Ray - Inside and Out (XviD-VHSrip)- [RtB].avi</a>

Huh! Mistä sä aina onnistut kaivaan noi kaikki? Onks noi [RtB]:t sun rippaamia kaikki? Joka tapauksessa kiitti kaikista noista vinkeistä.

jep täytyy itekkin kiittää helvetisti riQ:iä linkkien laittamisesta.

just sain uuden kovon (120 gt) vanhan viereen ja 15 pätkää heti tulee Overnetillä:)

Meitsikin pisti emulen laukkaamaan sieltä tuli 4 kunnon bodyleffaa 3 päivässä takuu varmasti (lowid:n kirous). Ei tarvinu paljoakaan säätää ni alkoi tulee. ohjelma :thumbs:

:offtopic: ostin vähän aikaa pumping ironin juhlaversio dvd:n
taas kun sen pitkästä aikaa näki :kippis1: legenda pätkä+ok eksrat!
hyvä levy ostos pitkästä aikaa.

attitude sanoi:

Tilasitko ruotsista kyseisen dvd:n vai mistä... kiinostais itsellä eksrat.
Arkistoissa on tuo vhs versio.

attitude sanoi:
Näistä extroista ainakin se making of dokkari on katsomisen arvoinen, mutta se Arnoldin "ei kaikki siinä ollu totta" -haastattelu oli imo aika turha, vaikkakin myönsi roinaamisen ja marihuanan polton, mutta silti turhat 16min mun mielestä. Se historiikki Arskasta menee aika pitkälti vain Arskan poliittisen ja yhteiskunnallisen roolin ylistämiseksi ja itse bodyura hypätään aika nopsaan yli. Arskalle ihan ok peeärrää nyt, kun siitäkin on tullu kuvernööri :rolleyes: Itse leffa on ihan hyvin remasteroitu ja mun mielestä ihan ok paketti. Kantsiii hankkia jos vähääkään kiinnostaa. :)

Pumpin Ironin dvd julkaisu rokkaa! Tykkäsin leffasta tietenkin (jälleen) ja extramateriaalit olivat erittäin mielenkiintoisia!

Onx Tituksen videota kenelläkään? Sharereactorin foorumiin ei vaihteex pääse...

pexxi sanoi:
Onx Tituksen videota kenelläkään? Sharereactorin foorumiin ei vaihteex pääse...

Muulin haku palautti ainakin tälläisen linkin:
<a href="ed2k://|file|Bodybuilding Craig Titus TheVideo.mpg|615832116|766911495ff9446b1ca523a2c717d881|/">Bodybuilding Craig Titus TheVideo.mpg</a>

Pitännee imuuttaa ja kattoa mitä sisältää...

Suositut

Back
Ylös Bottom