Bodyvideoita

Hetken aikaa mietin, että kannattaako asiaa ottaa esille, mutta jos haluaa olla esillä niin myös kritiikkiä saa esittää. Jotenkin sitä odotti, että nyt ei saada paskaa purkissa vaan kerrotaan oma historia ilman sokerikuorutusta. Erehdyin, taas, kiittäkäämme sosiaalisen median nurjaa puolta. Kukaan ei halua mainita epäonnistumisista ja kunhan ulkokuori kiiltää mahdollisimman paljon niin kaikki on hyvin.

Sinulla oli mahdollisuus mainita vuoden 2012 CBB-kilpailun kärähdyksestä. Mainitsithan jo itse CBB kisaamisen ja siirtymisen kehonrakennukseen. Positiivinen näyte sisältänyt norandrosteronia ja noretiokolanolonia eli dianabolin aineenvaihduntatuotteita. Lisäksi hiilen isotooppitutkimus oli osoittanut testosteronin tai sen esiasteiden käyttöä. Ei itsestään tarvitse tehdä mitään kävelevää doping-kylttiä koko loppuelämäksi, mutta kyllähän tässä vähän paska maistuu suussa. Noita päivämääriä kun katseli niin ymmärsi, että kärähdys tapautui kisojen jälkeen ja offseasonilla. Harmittava, mutta todellakin täysin itse ansaittu käry.

Kyllä vain kritiikkiä saa tietenkin antaa. Tarkoitushan tässä ei todellakaan ole salailla mitään ja kuten varmasti ymmärrät niin tuo "meriitti" ei kuulu välttämättä niihin mitä pitäisi lähteä mainostamaan ja alkaa näiden vuosien jälkeen vielä kaivelemaan. Voin kyllä luvata, että olen tästä asiasta saanut kärsiä monella elämän osa-alueella, että tämä kilpailukielto cbb:ssä oli aika pientä.

Ja niinkuin itse tuossa mainitsitkin noista päivämääristä niin varmasti voit päätellä, että tapaukseni ei liittynyt mitenkään cbb:ssä kisaamisen. En ole käyttänyt minkäänlaisia kiellettyjä lääkeaineita valmistautuessani noihin cbb kilpailuihin. Mielestäni lääkkeet eivät kuulu siihen lajiin millään tavalla ja pidän sitä suurena häpeänä, mikäli joku tarvitsee lääkkeitä cbb kilpailuihin mennessään. Arvostan todella paljon naturaaliurheilua ja toivon todellakin, että tuo laji pysyy sellaisena suomessa! Mutta totta puhut - tämä oli täysin ansaittu käry, koska en ottanut selvää silloin, että olen vielä kisojen jälkeenkin vastuussa, koska lisenssini oli voimassa. Ajatukseni olivat vain jo kehonrakennuksessa ja päämäärä muutaman vuoden päässä. Mielestäni olen vaan yksi tapaus, joka siirtyi cbb:stä kehonrakennuksen pariin.

Mielestäni ei ollut soveliasta ottaa videossa esille tätä vuoden 2012 kisojen jälkeistä asiaa. Olen rangaistukseni kärsinyt ja leima pysyy otsassa ikuisesti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakko puuttua, millä logiikalla tää kaveri neuvoo että pystypunneruksessa kädet tulisi viedä mahdollisimman suoraks ylös? Ei todellakaan.

Paremmin kyseinen kaveri treenaa kuitenkin kuin suurinosa salillakävijöistä. Eikähän nuo olkapäät nyt mitkään huonot näyttäisi olevan. Ainut mitä siinä tulee kun sen käden vie suoraksi niin ojentaja tulee vahvemmin mukaan eikä siitä nyt sinänsä haittaa ole jos haluaa reenata kokonaisvaltaisemmin.

Miksi reenata ojentajia olkapäitten kustannuksella, kun niitä ojentajia voi reenata ihan omanaanki.;)

Tikistä luultavasti seuraavat eniten aloittelijat ja kotiäidit Facebookin kautta, joten en nyt näkisi hirveänä syntinä opettaa tekemään koko liikeradalla liikkeitä.Toisaalta noi Barstarzz lämmittelyt ois voinu ehkä jättää tosta pois =D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom