Bodypump

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pera X
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tylerd sanoi:
Kaks kertaa olen ite käyny, eka kerralla uteliaisuuttani ja toisella kertaa tyhmyyttäni, ei vienyt mukanaan sitten yhtään eli enää en ikinä mene.
Mutta kannattaa kyllä käydä, siellä tuntee ainakin maitohapon jos ei muuten.

siks tiedän siitä sen mitä oon kertonu kun oon salilla töissä jossa on mm. Bodypump tunti. Ohjaajat kyllä kehuu, että siihen tottuu eikä niillä tule edes hiki sen kummemmin enää...

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pera X sanoi:
:rock: Oikein! Kyllä mullakin tuntui hetkittäin todella huonolta varsinkin kyykätessä, mut kiekkoja ei kehdannu vähentää! :nolo:

Tylerd, oot ilmeisesti käyny useamminkin pumpissa? Onko paikat ollut joka kerta täynnä maitohappoa pari seuraavaa päivää vai tottuuko tohon?

Jos käyt tyyliin kerran kuukaudessa tai harvemmin, kuten esim. minä, niin et varamsti totu. Mutta on siellä niitä kävijöitä jotka käyvät 2-3 kertaakin viikossa ja ei niillä sen kummempia lihaskipuja kuulemma ole mitä kellään muullakaan salilla treenaajalla. Eli säännöllisesti käydessä tuskin mitään suurempia kipuja enää tulee. Sama se on kaikessa treenaamisessa.

Juu kyllä on joskus hupaa katsella kun pojat tulevat bodypumpiin "tyttojumpalle" naureskellen, lataavat sitten tangon täyteen ja vasta sitten tajuavat että toistoja pitäisikin tehdä enemmän kuin 5... :) monilla ei kyllä sisu näytä antavan periksi sitten karsia painoja..

Itse käyn säännöllisesti, 1-2 kertaa viikossa, lihakset kipeytyivät parilla ensimmäisellä kerralla mutta koska tunti pysyy aina samanlaisena n. 3 kk, kroppa tottuu ja oppii laittamaan oikean kokoiset painot. Ja kehitystäkin tapahtuu, meinaan ihan siinä omassa vaatimattomassa mittapuussani...

Ja kyllähän siellä paljon miehiä käy, tosin en kyllä mitään kunnon bodareita ole nähnyt.

Niin, kaikkeen tottuu. Harmillisen nopeasti. Onneks ne sentään muuttelee sitä tuntia tasaisin väliajoin, muuten olis koko konsepti sanonko mistä ja poikittain. Mutta; kyllähän ne uus-seelantilaiset on hyvän bisneksen keksiny. Kolmen kuukauden välein uus kurssi ohjaajille, muuten ei saa ohjata tuntia. Rahnaa tulee tasasesti... :D

maxmussel sanoi:
Niin, kaikkeen tottuu. Harmillisen nopeasti. Onneks ne sentään muuttelee sitä tuntia tasaisin väliajoin, muuten olis koko konsepti sanonko mistä ja poikittain. Mutta; kyllähän ne uus-seelantilaiset on hyvän bisneksen keksiny. Kolmen kuukauden välein uus kurssi ohjaajille, muuten ei saa ohjata tuntia. Rahnaa tulee tasasesti... :D
Kyllä, eikä ole mitään ihan halpoja kursseja :D Eikä tässä vielä kaikki nimittäin täydennyskoulutuksiakin järjestetään silloin tällöin ja niistä luonnollisesti peritään hyvät hillot. Ja vielä tohon konseptiin, että mitä isompi jumppasali (enempi jengiä) sen enempi joutuu maksamaan kuukausittaista lisenssimaksua Les Milssille..... Pirun hyvä maailmanlaajuinen busines :kippis1:

...kele! Miksen mää keksiny eka?!? :D
Juu hei, tehdään joku Pakkis-versio siitä. Semmonen BYOB-treenilisenssi... (=Bring Your Own Bucket) :hyper:

Mäkin kokeilin sitten tuota. Ihan jees, ja paikat sai kipeiksi.

Varoituksistanne viisastuneena laitoin painoiksi vain just ja just enemmän kuin isopainoisimmalla naisella. Alkoi hiki valua silti.

Aika hyvä koko kroppa-(aerobiseksi)kuntoiluksi. Vedin tuon session jälkeen normaalin punttitreenin, joten en ollut ihan kuollut kumminkaan.

Vois kokeilla vielä uudestaan kunnon egopainoilla. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom