Bodypump kestävyysjaksoksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JHM
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

JHM

Ikä
42
Eli tuossa olen kaverin kanssa miettinyt, jos tuossa syksymmällä vetäisi kuukauden kestävyys/rasvanpoltto -treenin käymällä pumpissa n. 3 kertaa viikossa (ei vähiten niiden maisemien vuoksi ;) ) ja jättäisi salin siksi aikaa kokonaan väliin. Olen tässä viimesen 7kk aikana saanut reilusti lisää lihasta salilla massatreenillä. Eihän pumpilla saa "kadotettua" sitä jo hankittua lihasmassaa/voimaa. Kannattaisiko vetää päälle esim. 1 kerran viikossa salin puolella koko kroppa läpi pienemmillä toistomäärillä. Mielipiteitä ja kokemuksia?

Minä en ainakaan jättäisi salia pois ja ottaisi pumppia tilalle jos haluaa lihat säilyttää. Tuo pumppi kun menee reilusti enemmän aerobisen treenin puolelle. Itse treenaisin normaalisti vaikkapa kolmesti viikossa 2-3 jakoisella ohjelmalla kovaa ja ottaisin tota pumpia ehkä kerran viikkoon ja lisäksi jotain muuta erobista liikuntaa.

Joo en määkään uskois että mikään hyvä idea vaikka en tarkkaan tiedäkkään mitä siellä tehään.

tosin täytyy sanoo että yx tyyppi joka oli kyl ihan hyväs kunnos sano ettei oo kerenny käymää salil kun on vaan joutunu vetään noita bodypump tunteja.

Ei tainnu paljo auttaa :rolleyes:

JHM sanoi:
Eli tuossa olen kaverin kanssa miettinyt, jos tuossa syksymmällä vetäisi kuukauden kestävyys/rasvanpoltto -treenin käymällä pumpissa n. 3 kertaa viikossa (ei vähiten niiden maisemien vuoksi ;) ) ja jättäisi salin siksi aikaa kokonaan väliin. Olen tässä viimesen 7kk aikana saanut reilusti lisää lihasta salilla massatreenillä. Eihän pumpilla saa "kadotettua" sitä jo hankittua lihasmassaa/voimaa. Kannattaisiko vetää päälle esim. 1 kerran viikossa salin puolella koko kroppa läpi pienemmillä toistomäärillä. Mielipiteitä ja kokemuksia?

Kävin vajaa viikko sitte kokeilemassa bodypumppia. Kyllä se minun mielestä pistää punttitreenistä palautumiset ihan sekasin, kun tehdään 100 toiston sarjoja. Jos pumppia meinaa harrastaa, niin olen sitä mieltä, että sitten kannattaa antaa salitouhujen olla.

Vaikka painot ovat pieniä, käy pitkät sarjat kovasti lihakseen. Itse laitoin varsin maltilliset painot ja tuloksena oli, että kyllä pumppaantu lihas hyvin, mutta syke nousi hädin tuskin 90:een. Eli ei oikein käy rasvanpoltostakaan. Isommilla painoilla saisi varmasti sykkeen kohdilleen, mutta sitten on turha miettiä normaalia bodytreeniä sillä viikolla.

Heikki722 sanoi:
Kävin vajaa viikko sitte kokeilemassa bodypumppia. Kyllä se minun mielestä pistää punttitreenistä palautumiset ihan sekasin, kun tehdään 100 toiston sarjoja. Jos pumppia meinaa harrastaa, niin olen sitä mieltä, että sitten kannattaa antaa salitouhujen olla.

Vaikka painot ovat pieniä, käy pitkät sarjat kovasti lihakseen. Itse laitoin varsin maltilliset painot ja tuloksena oli, että kyllä pumppaantu lihas hyvin, mutta syke nousi hädin tuskin 90:een. Eli ei oikein käy rasvanpoltostakaan. Isommilla painoilla saisi varmasti sykkeen kohdilleen, mutta sitten on turha miettiä normaalia bodytreeniä sillä viikolla.

Palautuminen salitreeneistä tuskin tulee onnistumaan raskaan pumppisession jälkeen.. Ja eikös se nyt kuitenkin oo enemmän tuollaista tyttöjen puuhastelua :lol2: Ei vaiskaan pitäis oikeesti varmaan avoimesti kokeilla tuotakin. Ja miksei spinningiäkin, siinä ainakin pitäis sykkeen nousta ja rasvan palaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom