Bodyfitness/Fitness SM 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hulkki sanoi:
Rohkenenpa väittää, että kisakunnossa noihin maksimipainoihin on mahdollista päästä natuna. En nimittäin pidä lainkaan mahdottomana ajatuksena, että tästä vielä 10 vuoden ajan aivan saatanallisesti treeniin, ravintoon ja lepoon panostaen voisin kisakunnossa painaa sen 94 kg, joka on pituiselleni kaverille (188 cm) Classic BB-kisojen painoyläraja. Toki tuossa vaiheessa olisi sitten alla jo 18 vuotta natutreeniä, mutta eipä Roomaakaan päivässä rakennettu.

Anteeksi Hulkki kommentointini, mutta aivan pakko kommentoida.Edelliset lauseet ovat IMHO typerimpiä mitä olen pitkään aikaan lukenut. Tai sitten unohdit vaan ne pakolliset hymiöt perästä.

Halutko vakavissasi panostaa aivan "saatanallisesti" treeniin, lepoon ja ravintoon 18 vuotta, päästäksesi 94kg painoisena johonkin kälyseen Classic BB kisaan? Mitä sieltä jää käteen, kenties kullanvärinen nikkelinpala ja hetken kestävä hyvä mieli, jos niitäkään...:(

No maailma on täynnä valintoja, enkä minä ole tällaisena surkena haistapaskamyrkyttäjäkynäniskana sanomaan yhtään mitään, mutta jotenkin tuo sinun fanaattisuutesi on välillä jopa pelottavaa...

Oletko ikinä ajatellut että kevyillä kuureilla ja samalla asenteella mitä sinullakin on, olisi menestymisen mahdollisuudet myös ihan oikeassa kehonrakennuksessa.
Tällöin voisit kenties elää ihan normaaliakin ihmisen elämää silloin tällöin, eikä pelkästään saatanallista treenielämää :thumbs:

Jahas, saapa nähdä käykö moden käsi delete-napilla piakkoin...

SSS sanoi:
Halutko vakavissasi panostaa aivan "saatanallisesti" treeniin, lepoon ja ravintoon 18 vuotta, päästäksesi 94kg painoisena johonkin kälyseen Classic BB kisaan? Mitä sieltä jää käteen, kenties kullanvärinen nikkelinpala ja hetken kestävä hyvä mieli, jos niitäkään...:(
Jos et oikeasti näe tuossa taustalla mitään muuta motiivia kuin kisamenestyksen, harrastat mielestäni kyllä väärää lajia. Aika pieni motiivi se kisamenestys tai kuva lehdessä on niiden oikeiden syiden rinnalla.
No maailma on täynnä valintoja, enkä minä ole tällaisena surkena haistapaskamyrkyttäjäkynäniskana sanomaan yhtään mitään, mutta jotenkin tuo sinun fanaattisuutesi on välillä jopa pelottavaa...
Heh. Minusta taas on pelottavampaa ajatella että ihmiset, jotka haluavat panostaa lajiin treenin, ravinnon, levon ja ajan saralla vain rajallisesti, ovat kuitenkin valmiita myrkyttämään itseään parempien tulosten toivossa. Mutta maailma on täynnä valintoja, enkä minä tällaisena surkeana haistapaskanaturaalikynäniskana voi sanoa muiden valinnoista yhtään mitään. ;)
Oletko ikinä ajatellut että kevyillä kuureilla ja samalla asenteella mitä sinullakin on, olisi menestymisen mahdollisuudet myös ihan oikeassa kehonrakennuksessa.
No vaikka olisikin, valitsisin silti mieluummin natuna saavutetun Classic BB -kisan finaalipaikan kuin kevyellä kuurittelulla hankitun kehonrakennuksen SM-kultamitalin. Niin yksinkertaista se vain on, ja hyvä niin. :)
Tällöin voisit kenties elää ihan normaaliakin ihmisen elämää silloin tällöin, eikä pelkästään saatanallista treenielämää
Niin no, nyt oletat virheellisesti että edes haluaisin elää "normaalia" ihmisen elämää, joka tarkoittaa ilmeisesti viikonloppuisin dokaamista, tupakanpolttoa, roskaruoan syömistä, baareissa riehumista yms. Ei suoraan sanottuna tarvitse kovin pitkään pohtia, valitsisinko tuollaisen elämän vaiko sen saatanallisen treenielämän. :piis:

Joillekin tuntuu olevan vaikea sisäistää sitä, että jotkut voivat oikeasti nauttiakin siitä kurinalaisesta "saatanallisesta" treenielämästä. Päämäärä ei ole tärkeintä, vaan se miten sinne on päästy. Tuskin kukaan tosissaan urheilee toisia miellyttääkseen, tai ei ainakaan pitäisi.

Kumpi on kovempi suoritus: 18 vuoden kovan natutreenin ja kaikkensa antaneena saavuttaa se kälynen Classic BB mitali, vai sama saavutus 5 vuodessa kevyellä dropittelulla ja kohtuullisella panostuksella?

Todennäköisesti ainakin urheilijan omasta mielestä ensimmäinen vaihtoehto. Sillä mitä muut ajattelevat, ei ole silloin mitään väliä.

Hulkki sanoi:
... elämää, joka tarkoittaa ilmeisesti viikonloppuisin dokaamista, tupakanpolttoa, roskaruoan syömistä, baareissa riehumista yms...
Meikä on kyllä yhdistänyt tuon ja treenielämän :rock:
Noista kahdesta en kyllä ikinä luopuisi! :D

JWO sanoi:
Meikä on kyllä yhdistänyt tuon ja treenielämän :rock:
Noista kahdesta en kyllä ikinä luopuisi! :D
Kuin myös :D

Mutta jokainen tehköön niinkuin huvittaa tässäkin asiassa!

Hmm, onpas hankala asetelma. Kumpaa tässä arvostaisi enemmän:
1. naturaalitreenajaa jonka intohimona on treenaus ja kaikki siihen liittyvä. Henkilö elää varmasti mukavaa elämää, paitsi herra 2. mielestä. Menestystä tulee jossain vaiheessa Classic BBssa.
2. voisilmää käyttävä treenaaja, jolla on varaa elää hauskaa elämää (kuten ryypätä koska haluaa). Ei sen kummempaa menestystä, kunhan nyt vaan isolta näyttää, rauta liikkuu ja kaverit arvostaa hyvän kokosia haukkareita.

Veteydynpäs sänkyyn miettimään asiaa.

Hulkki sanoi:
Jos et oikeasti näe tuossa taustalla mitään muuta motiivia kuin kisamenestyksen, harrastat mielestäni kyllä väärää lajia. Aika pieni motiivi se kisamenestys tai kuva lehdessä on niiden oikeiden syiden rinnalla.Heh. Minusta taas on pelottavampaa ajatella että ihmiset, jotka haluavat panostaa lajiin treenin, ravinnon, levon ja ajan saralla vain rajallisesti, ovat kuitenkin valmiita myrkyttämään itseään parempien tulosten toivossa. Mutta maailma on täynnä valintoja, enkä minä tällaisena surkeana haistapaskanaturaalikynäniskana voi sanoa muiden valinnoista yhtään mitään. ;)No vaikka olisikin, valitsisin silti mieluummin natuna saavutetun Classic BB -kisan finaalipaikan kuin kevyellä kuurittelulla hankitun kehonrakennuksen SM-kultamitalin. Niin yksinkertaista se vain on, ja hyvä niin. :)Niin no, nyt oletat virheellisesti että edes haluaisin elää "normaalia" ihmisen elämää, joka tarkoittaa ilmeisesti viikonloppuisin dokaamista, tupakanpolttoa, roskaruoan syömistä, baareissa riehumista yms. Ei suoraan sanottuna tarvitse kovin pitkään pohtia, valitsisinko tuollaisen elämän vaiko sen saatanallisen treenielämän. :piis:

Järkeviä pointteja, en halua tästä taas yhtä natuvsroina väittelyä, joten annan asian olla suosiolla, oli vaan pakko kommentoida, kun jotenkin tuo 18 vuotta kolahti niin pahasti korvaan. :D

Yhtä asiaa on pakko kuitenkin kommentoida, käsityksesi muiden ihmisten "normaalista elämästä" on jokseenkin veikeä, kuullostaa kuin puhuisit tuurijuopoista tms katujen miehistä :lol2:

Omasta mielestäni normaali nuoren miehen elämä voisi olla vaikkapa: naisten deittailua, uusiin ihmisiin tutustumista, kavereiden kanssa vapaa-ajan viettoa, harrastamista(muutakin kuin salia), silloin tällöin juhlimista, seurustelua, elokuvia, ravintoloissa syömistä, tanssimista(efe krampit eivät siis ole tanssimista :D ) jne.
Olen käsittänyt että elät totaalista munkkielämää, entäpä jos neljäkymppisenä rupeaa vituttamaan että jäipä paljon kokematta asioita sen malmin liikuttelun takia.
JWO tuossa ilmoitti yhdistäneensä 2 tärkeää asiaa. Samoin minä, tosin en polta, en syö roskaruokaa ollenkaan, juon kännit kolme-neljä kertaa vuodessa, enkä käy juurikaan, saatika riehu baareissa. Silti koen onnistuneeni yhdistämään kaksi asiaa, "normaalin elämän" ja bodauksen :)

Kuinka vaan, omistautumisesi on ihailtavaa ja soisin sinulle paljon enemmänkin kuin mahdollisen "kälyisen Classic BB" mitalin. :thumbs:

SSS sanoi:
Järkeviä pointteja, en halua tästä taas yhtä natuvsroina väittelyä, joten annan asian olla suosiolla, oli vaan pakko kommentoida, kun jotenkin tuo 18 vuotta kolahti niin pahasti korvaan.
No joo, tuo 18 vuotta on toki pitkä aika, mutta kun alla on jo 8 vuotta ja olo on vieläkin kuin eilen aloittaneella innokkaalla pikkupojalla, ei 10 vuotta (tai 20 vuottakaan) tähän päälle tunnu lainkaan epämieluisalta - päinvastoin. :)
Olen käsittänyt että elät totaalista munkkielämää
Niin no, miten sen nyt ottaa. Opiskelen kahdessa korkeakoulussa yhtäaikaisesti eli ylimääräistä aikaa ei oikein ole vaikka joskus päättäisinkin lähteä esim. vetämään kännit. En siltikään haluaisi elää elämääni kovinkaan erilaisella tavalla vaikka saisinkin vapaasti maailman menosta päättää; mitä nyt lisäisin vuorokauteen muutaman tunnin ylimääräistä aikaa nukkua. :D
Kuinka vaan, omistautumisesi on ihailtavaa ja soisin sinulle paljon enemmänkin kuin mahdollisen "kälyisen Classic BB" mitalin. :thumbs:
Kiitos. Lähdenpä tästä elämään hieman lisää karun askeettista munkkiluostarielämääni, jotta en näyttäisi 2007 Classic BB -kisoissa vierelläsi aivan maratoonarilta. :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tässä on muuten todella hyvä esimerkki siitä, kuinka täysin natunakin voi päästä kovaan kisakuntoon:

Ironteme, 2005 Classic Bodybuilding SM-5.

attachment.php

Liitteet

• CRW_4952.webp
    CRW_4952.webp
    32,7 KB · Katsottu: 1 377
valio sanoi:
mistät tiedät etteikö herralla ole (roinausta takana)????
Voi jösses... :rolleyes:

Olen tuntenut Teemun varmaan yli 10 vuotta, ja tapaan uskoa niinkin vanhan kaverin sanaan. Harva se päivä salilla miehen treenejä ja kuntoa nähneenä ei minulla ole epäilystäkään asiasta. Mutta kysy mieluummin mieheltä itseltään; kirjoittaa Pakkotoistolle nickillä ironteme. Minulla ei ole pienintäkään halua tai aikomusta alkaa taas väittelemään kaiken maailman peruspakkisnörttien kanssa tästä iänikuisesta natu or not -aiheesta.

RapidAid sanoi:
Tuskinpa menee sulla enää kymmentä vuotta päästä 94kg kisakuntoon...
No tuskin meneekään, heitin tuon 10 vuotta ihan hatusta lukuna jossa olisi reilusti pelivaraa. Tosin jos aivan kuivana ja tyhjänä haluaa punnituksessa painaa 94 kg, saa sitä lihasta kasvatella varmaan enemmän kuin 10 vuotta.

oli muuten aivan helvetin kovat reidet sillä joka tuli bf kisassa toiseksi. maanataina tulleesta fitness expo ohjelmasta näki hyvin ne reiskat kun se jäbä pyöri siinä lavalla.

neutraali sanoi:
oli muuten aivan helvetin kovat reidet sillä joka tuli bf kisassa toiseksi. maanataina tulleesta fitness expo ohjelmasta näki hyvin ne reiskat kun se jäbä pyöri siinä lavalla.

kyllä mulla tipahti useamman kerran leuka ennemminkin antikaisen reisiä katsellessa, varsinkin sivuposeerauksissa. tosi kovan ja paksun näköiset.

Hulkki sanoi:
Voi jösses... :rolleyes:

Olen tuntenut Teemun varmaan yli 10 vuotta, ja tapaan uskoa niinkin vanhan kaverin sanaan. Harva se päivä salilla miehen treenejä ja kuntoa nähneenä ei minulla ole epäilystäkään asiasta. Mutta kysy mieluummin mieheltä itseltään; kirjoittaa Pakkotoistolle nickillä ironteme. Minulla ei ole pienintäkään halua tai aikomusta alkaa taas väittelemään kaiken maailman peruspakkisnörttien kanssa tästä iänikuisesta natu or not -aiheesta.
*
HULKKI tarkotukseni ei ollut alkaa väittelemään kysyin vain mistä tiedät että se on natu , ja kerroit jo mistä tiedät , kiitos vastauksesta :)

Kyllä nyt tuollaiset "ruikkulihakset", kuin mulla natuna saa.. tässä lyhyehkön n. 11-12v. punttiuran aikana nähnyt paljon itseäni kovempia natukarjuja, usealla ongelmana on tuo hieman suurempi rasvaprosentti (ehkä siellä 15-20 keskimäärin), joilla tosi kova pohjamassa. kiristely siis veisi aikaa. Kaikki ei myöskään halua kipailla, tai ei oo intoa yleensä dieetata itseään kuivaksi.

Mulla (ja esim. Hulkilla) kysymys on periaatteesta, että en halua mitään kamaa tunkea elimistöön - anaboliset lääkeaineethan on tarkoitettu sairauksista kärsiville, tai niille teineille, joilla murrosiän alku on pitkittynyt. Tähän ne LÄÄKEAINEET on tarkoitettu. Ne jotka niitä käyttää omiin tarkoituksiinsa (lihaskasvu/voimienkasvu), ottavat sitten itse vastuun terveysriskeistä, ja mahdolliset sivareista (enkä tässä enempää aihetta sivua - se kuuluu muulle keskusteluosastolle). Toivoisin vaan, että ne jotka ens vuoden classic bodybuilding-kisoihin aikovat, eivät talvella käyttäisi ainakaan suuria määriä settiä, jotta olisimme kaikki suht. samalla viivalla.

Teemu

ironteme sanoi:
Toivoisin vaan, että ne jotka ens vuoden classic bodybuilding-kisoihin aikovat, eivät talvella käyttäisi ainakaan suuria määriä settiä, jotta olisimme kaikki suht. samalla viivalla.
Teemu

Ymmärrän ihan täysin mitä tarkoitat tuolla.

Mutta tiedät varmaan itsekkin, että kovinkaan monille ei tollaisella asialla ole merkitystä kun haetaan sitä kuntoa. Ja toisaalta miksi pitäisikään olla, jos kisoissa testeissä on puhdas, sillon on PUHDAS ja sillä sipuli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom