Bodybuilding Alliance

Bodybuilding Alliancen Joonas Haapasaari pumppaa selkää.

Montakos punttia @Hanska-Jone tulee viikkoon ?
Minkälaisella jaolla treenailet ?
Onko sinulla valmentajaa ?

Aika pitkälti tulee se 5 treeniä tehtyä viikossa ja näin on tullut tehtyä melkeinpä aina kun oon treenannu. Treenijakoa tulee vaihdeltua vähän sen mukaan mitä kiinnostaa milloinkin priorisoida, ainoastaan vakiona pysyy kaksi jalkatreeniä viikossa. Lihasryhmäkohtaista frekvenssiä tulee vaihdeltua paljonkin.

Nyt viimeaikoina on tullu tehtyä näin

1. Selkä & hauis
2. Jalat A (etureisille yleensä vähän enemmän duunia tässä)
3. Olkapäät & ojentajat
4. Jalat B
5. Rinta & kädet

Valmentajaa ei ole. Viimeksi ollut jonkun valmennuksessa muistaakseni 2010 kun Make veti yhden dieetin :)

Jumaliste tulee olemaan mielenkiintoinen tapahtuma toi lätkäpeli:rock:. Onhan jätkillä tapaturmavakuutukset kunnossa:D? Aettelin vaan että ku yli satakiloiset mörököllit vetää luistimet jalkaan ekaa kertaa moneen vuoteen ja lähtee vähä höntsäileen niin tapaturmariski voi olla kohtalaisen korkea:p. Toivottavasti ei käy niin, että seuraavana aamuna on 20 bodaria Dextran ovella jonossa ortopedille.

Älkää suotta hätäiltkö! On meillä selästä taklaaminen, kyynärpäätaklaus ja keihästäminen kielletty niin vältytään pahimmalta :D ;)

Tulipas tässä muuten mieleen että onko suojavarusteet vapaaehtoiset vai onko esim kypärä pakko? Osais sitten hyvissä ajoin alkaa hamstraamaan vehkeitä talteen.
Kun Halmonaattori päästetään irti niin kannattaa olla kaikki varusteet mitä löytyy. :D

En mä kato muista että käytetäänkö sielä mitään vehkeitä, viimeks oon livenä nähnyt jonku luistelevan joskus -90 luvulla :D
Itse suosittelisin näitä suojia ja tässä järjestyksessä: munarit, kypärä, hanskat, kyynärsuojat, polvisuojat...., mut jos noi ekat kolme löytyy niin pahimmilta ongelmilta vältytään, ehkä.....

Pienenä lisämausteen pelistä saisi mielenkiintoisen jos kaikki vetäis sumopuvut, (siis ne puhallettavat jutut) päällensä, Ja eiku pelaan:cool:

Joko on paikka ja aika selvillä? Onko lisää yrityksiä lähtenyt mukaan? Osanottajia ainakin näkyy ilmaantuvan mukavasti :) Osallistuuko koko Alliancen sakki? Tästähän voisi vaikka Body-lehteen tehdä jutun? Muuta mediaa ei varmaan hirmuisesti kiinnosta vaikka olisihan se hienoa jos bodarit saisivat tällaista positiivista julkisuutta...

Joko on paikka ja aika selvillä? Onko lisää yrityksiä lähtenyt mukaan? Osanottajia ainakin näkyy ilmaantuvan mukavasti :) Osallistuuko koko Alliancen sakki? Tästähän voisi vaikka Body-lehteen tehdä jutun? Muuta mediaa ei varmaan hirmuisesti kiinnosta vaikka olisihan se hienoa jos bodarit saisivat tällaista positiivista julkisuutta...
Aika ja paikka selviää todennäköisesti tämän viikon aikana. Varmaa on jo, että ottelu pelataan pääkaupunkiseudulla ja maaliskuussa. Yritetään järjestää hallia niin saadaan musiikkia ja kunnon istumapaikat katsojille. Koko Alliancen jengi osallistuu tähän ja saattaa olla, että tarvitaan ehkä 1-2 lainamiestäkin. Yhteistyökumppaneita on tällä hetkellä noin 4-5 jotka ovat lähteneet rahallisesti tukemaan tapahtumaa, mutta myös muita tukijoita löytyy jotka tuottaa videomateriaalia jne.

Back
Ylös Bottom