Body tyylinen treenaus??

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
raggi sanoi:
Ok. Siitoksia vastauksesta. Yksi kysymys ois viel :)

1. Eli kuuluuko pakkotoistot bodytreenii vai enemmänkii voimatreenii?
Tossa voimatreeni viikolla kyllä teen paljon pakkotoistoja, ja pitäisikö niitä tehdä myös bodyjaksolla?

ehdottomasti bodytreeniin. voimareenissähän likakselle pitäisi jättää hieman paukkuja varalle.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
OK. Siis bodytreeniin. Joo en mä niitä joka liikkeessä tee tai joka sarjassa.Muutamaan sarjaan pari pakkoo. Sillä mennään :rock:

Lembo sanoi:
jos ollaan massankasvatuslinjalla niin sellanen 5x10 on paras ja tauot noin 2 minuuttia

Tarkotus ois saaha lihaa ja paljon :D Ja olen tossa aatellut jotain 3x10 ja tauot 2min. Sopiva ?

kaippa se tuollakin toimii, mutta minua on ohjattu et 5x10,niin hyvin tulee lihasmassaa.ja just se 4X10 on kans ihan hyvä.ite teen 5x10.

Tauot maksimissaan 2min, mielellään 1-2min.

raggi sanoi:
Tarkotus ois saaha lihaa ja paljon :D Ja olen tossa aatellut jotain 3x10 ja tauot 2min. Sopiva ?

Koita vähentää ne tauot minuuttiin, tekee ehkä alussa tiukkaa ja tuntuu että sarjapainot tippuu, mutta aika nopeeta tulee takasin. Ja joskus on hyvä vetää 30 sek palautuksilla.

Timba79 sanoi:
Koita vähentää ne tauot minuuttiin, tekee ehkä alussa tiukkaa ja tuntuu että sarjapainot tippuu, mutta aika nopeeta tulee takasin. Ja joskus on hyvä vetää 30 sek palautuksilla.

Jos nuo palautukset ovat 30sek, niin eikö se ala mennä jo pumppi treenin puolelle? Itse pidän aina silloin tällöin (säännöllisesti) yhden pumppiviikon jolloin palautukset ovat 30sek-45sek ja toistot 12-20. Tuolla pumppitreenillä saa kyllä paikat helvetin kipeeks ja tuntuu et lihaksessa käryää :)

Laitetaan tähän nyt samalla yks lihasryhmä arvosteltavaks.

Ojentajat:

-kapeapenkki 3x5
-ranskalainen 3x10
-pushdown 3x10
-käsipainolla kahdellakädellä 2x12

minkälaisil painoil teet kapeeta penkkii jos teet vaan 5 toistoo? mie saan ainaski 10-12 toistol hyvi tuntuu ojentajis.....Eiks 5 toistoo kehitä enemmä voimaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos ojentajille esim ottaa 5 toiston sarjoja 2 kappaletta niin niihin pitää myös ottaa ne kaksi pakkoa. Niillä pakkotoistoilla saa sen pikku pikku lihaksen ihan pa****si :) Kannattaa kokeilla niin tiedät sen. Ottaa jonkun 80-90% painot maksimistaan ja alkaa vääntää. Se vain kannattaa muistaa että alaslasku nätisti ja hyvällä tuntumalla ja ylös sitten niin että se tanko lentää kädestä.

Testatkaa hyvät immeiset :hyper:
Itse voin suositella.

Treenasin noin vuoden tuolla systeemillä. Tai no siihen kyllä kuului että joka toinen viikko oli pitkää pumppi sarjaa 2 pudotussarjalla. Mutta annan esimerkin. Ennenkuin vaigdoin tuohon ylläolevaan tyyliin niin tein hauiskääntöä tangolla hikiseen 50kg sen 8 toistoa. Nyt saan vääntää samaa liikettä 67,5 kg. Hauis ei varmaan kyllä kasvanut yhtään (kun se on niin säälttävä vieläkin ) mutta sarjapainot nousi ainakin :hyper:

Zone-sarja -42%
torsti sanoi:
Jos ojentajille esim ottaa 5 toiston sarjoja 2 kappaletta niin niihin pitää myös ottaa ne kaksi pakkoa. Niillä pakkotoistoilla saa sen pikku pikku lihaksen ihan pa****si :) Kannattaa kokeilla niin tiedät sen. Ottaa jonkun 80-90% painot maksimistaan ja alkaa vääntää. Se vain kannattaa muistaa että alaslasku nätisti ja hyvällä tuntumalla ja ylös sitten niin että se tanko lentää kädestä

Samalla linjalla mennään. Pari pakkoo päälle mut kuitenkii sillee et muistaa tekniikan, ettei revi niitä pakkoitoistoi ihan vituillee. Ojentajat onkin jalkojen ohella itselläni kehittyneet nopeinten ja painot nousee koko ajan :rock:
Saan myös ojentajat helpointen helvetin kipeeksi, sillee et viel parin päivän jälkee tuntuu.

raggi sanoi:
Jos nuo palautukset ovat 30sek, niin eikö se ala mennä jo pumppi treenin puolelle? Itse pidän aina silloin tällöin (säännöllisesti) yhden pumppiviikon jolloin palautukset ovat 30sek-45sek ja toistot 12-20. Tuolla pumppitreenillä saa kyllä paikat helvetin kipeeks ja tuntuu et lihaksessa käryää :)

Mennään pumppitreenin puolella ja siksi laitoinkin sillointällöin, itse teen joka neljäs kierto ja suunnitteluaseteella on myös voimaviikon ottaminen mukaan, siis jos se tukee bodailua. En sitä voiman takia ole ottamassa.

Mutta mun mielestä toi 60 sek. on bodailutreenissä sopiva palautusaika, jaloille ehkä vähän pidempi kovempien sarjojen väliin, jotta edes vähän hengitys tasaantuu. Mutta 120 sek on mulle ainakin vähän turhan pitkä palautustauko vaikkapa käsille ja rinnalle.

Timba79 sanoi:
Mennään pumppitreenin puolella ja siksi laitoinkin sillointällöin, itse teen joka neljäs kierto ja suunnitteluaseteella on myös voimaviikon ottaminen mukaan, siis jos se tukee bodailua. En sitä voiman takia ole ottamassa.

Mutta mun mielestä toi 60 sek. on bodailutreenissä sopiva palautusaika, jaloille ehkä vähän pidempi kovempien sarjojen väliin, jotta edes vähän hengitys tasaantuu. Mutta 120 sek on mulle ainakin vähän turhan pitkä palautustauko vaikkapa käsille ja rinnalle.

Ok. Mulle taas toi 60sek on liian lyhyt aika. Eihän siin kerkee ku istuu alas ni se oli siin! :D Mutta kaikkihan on yksilöllistä.

raggi sanoi:
Ok. Mulle taas toi 60sek on liian lyhyt aika. Eihän siin kerkee ku istuu alas ni se oli siin! :D Mutta kaikkihan on yksilöllistä.

Näinhän se menee, kannattaa ettii itelle sa paras palautumisaika. Tosin todennäkösesti kun vuosia salilla karttuu, niin tuo palautumisaikakin saattaa lyhentyä kun haluaa ehkä sitäkautta vähän tehostaa sitä ajankäyttöä salilla tai sitten ei. Mutta kuten sanoit, kullekin on "se oma juttu" olemassa.

Dodii tänää tein sit ekaa kertaa tolle body tyylillä eli toistot siin 8-15. Penkissä tein 2x6 ja 2x8 ja sillee, että hitaasti alas ja koko työ rintalihaksilla ja puhtaasti. Voi pojat, penkin jälkee tissti huuti leipää ja mukava polte kävi :hyper: Penkin jälkee saikin sitte ottaa muissa liikkeissä reilusti pienemmät painot et jakso tehä sen 10 toistoo :curs: . Tästä onkii mukava lähtä eteenpäin :rock:

No niin. Eli näinhän se on että raskaalla perusliikkeellä paikat p*****si ja sitten hiplaillaan niillä "tyttöjen" painoilla ne eristävät.

:whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom