Mä oon väärä ihminen vastaamaan tuohon, mutta uskoisin että joka vuosi valitaan liiton puheenjohtaja. Ilmeisesti pitäisi äänestää joku muu puheenjohtajaksi. Mutta liekkö siellä kellään munaa.. Kisajärjärjestäjiä varmasti löytyisi, siihen on ihan turha vedota. Weider kääntyisi haudassaan, jos kuulisi kaikista sääntörikkomuksista sun muista.Sehän hoituisi helposti kunhan saatais Ouraman pois pallilta.. Mitenköhän se hoituis?
En halua kohdistaa näitä sääntörikkomuksia keihinkään yksittäisiin kilpailijoihin, en vaan pysty hyväksymään sitä, että säännöt eivät ole samat kaikille. Pelin pitää olla kovaa, mutta rehellistä. Kilpailijatkaan eivät uskalla sanoa sanottavaansa, pelkäävät että jos avaa suunsa, se näkyy tulosluettelossa. Mä en kuvittelis itse enää voivani kilpailla nykyisen johdon kilpailuissa, ei vaan selkäranka taivu. Kaksissa kisoissa olen ollut ja molemmilla kerroilla katselin, kun sääntöjä rikottiin. Se riitti mulle.
Sitäkään en ole saanut taottua päähäni, että miksi meidän kilpailijoiden pitää maksaa siitä että saamme mennä kilpailemaan. Mehän ne katsojat sinne tuomme. Sama kun menisi vaikka raksalle töihin ja maksaisi raksafirmalle, että saa tehdä töitä. Käsittämätöntä.. Liitolle menevän lisenssin vielä ymmärrän, jos se menee jollainlailla lajin edistämiseen tai jos kilpailija saa sillä jotain vastineeksi. Ja tämä syksyinen väripelleilykin, pikku asiasta piti vääntää hirvittävä show.
Paljon olisi hommia tehtävänä. Ensin pitäisi saada laji miellyttäväksi kilpailijoille ja jo olemassa oleville katsojille. Sen jälkeen voisi olla jopa pieni mahdollisuus saada vietyä lajia eteenpäin ns. tavallisille ihmisille ja saada sen kautta lisää katsojia ja kilpailijoita, sekä positiivista näkyvyyttä kehonrakennukselle.