Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olenko mä sokea, kun en löydä tuolta sivuilta lippujen (katsojien) hintoja vai eikö niitä ole tarkoituskaan löytää? Yritin selailla kaikki sivut, mutta ei osunut silmiin.
Kysyn silti, että löytyikö tota hintaa tuolta nettisivuilta lainkaan vai saitteko tiedon muualta? Ja jos se siellä oli, niin missä siellä?
Tea Havstein Eriksen kisoihin..
Kiitos tiedosta (lipun hinta).
Kysyn silti, että löytyikö tota hintaa tuolta nettisivuilta lainkaan vai saitteko tiedon muualta? Ja jos se siellä oli, niin missä siellä?
Täältä löytyy:
Oli ihan kelpo kisat seitsemään euroon
Noh... halpaa oli, mutta en mä kyllä ois siitä enempää maksanutkaan. Kisojen järjestelyt tuntuivat ontuvan (tietty kait ja ilmeisesti eka kerta järjestäjille) ja tunsin aina välistä myötähäpeää. Ehkä mä odotin liikoja.
Olisi saanut liitto lähettää muitakin PM-kisoihin. Esim. CBB:hen oisi voinut Kiviniemen lähettää ja BF:äänkin olisi voinut Heinosen vielä lähettää. Muilla mailla näytti olevan ihan kiitettävän kokoiset tiimit, mutta ehkä tulevaisuudessa enemmän porukkaa.Napalmi oli erittäin kovassa iskussa. Voin vain todeta että typerintä mitä suomen kehonrakennusliitto on koskaan tehnyt , oli jättää lähettämättä Vilponen PM kisoihin.
epävirallisilta, mutta varmoilta tahoilta kuultuna:
Suomen kehonrakennusliiton puheenjohtaja kp ourama on antanut 2v kilpailukiellon timo "napalmi" vilposelle, tämän kisattua viikonloppuna riihimäellä.
syy??!
Kilpaileminen muussa liitossa, kuin IFBB:ssä!
Miksei kilpailijat saisi kilpailla vapaasti muissa liitoissa, kuin IFBB:ssä?Esimerkiksi IBFA:n, NAC, WABBA:n ja NABBA:n kilpailuissa saa kilpailla ihan vapaasti, siis ilman pelkoa kilpailukiellosta.:hyvä:Miksei IFBB:n?
Tosin tämä saattaa vain olla Ouraman "kuitti" Vilposelle, eikä mikään virallinen IFBB:n kanta...