Bodausta iltasella

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Avv
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Avv

Onko illalla bodaamisesta haittaa? Meinaan että mä meen yleensä arkisin joskus puol kymmeneltä tai kymmeneltä nukkuu, nii onko siinä mitään sääntöä, että ei saa bodata jos nukkumaanmenoaika on lähellä? Varsinkin kun juon palautusjuoman bodauksen päätteeksi, niin sitä ei varmaa kannata yön päälle ottaa. No oli miten oli: miten on?

"Fakta ja tutkittu asia on, että kova harjoitus pitää lopettaa neljä tuntia ennen oletettua nukkumaanmenoa. Pulssi, adrenaliini ja muut elintoiminnot vaativat sen ajan ”rauhoittuakseen”."

tämä oli lainaus voimaharjoittelu.netistä joten periaatteessa ei saisi. mutta jos kuitenkin on pakko treenata illalla niin älä ainakaan palkkaria pois jätä.

Kovan reenin jälkeen saattaa olla vaikeuksia nukahtaa kun kroppa käy vielä ylikierroksilla. Itse vaihdoin muutama viikko sitten reeniaikaa ja nykyisin tulen salilta kotiin siinä yhdeksän pintaan ja nukkumaan meen kymmenen ja yhdentoista välillä. Alussa oli vähän nukahtamishäiriöitä mutta nyt olen tottunut reenaamaan illalla eikä nukkumisen kanssa ole mitään ongelmia.

eipä siitä itellä ainakaa mitää haittoja oikeestaa oo vaikka reenaanki illal yleensä siinä puol 9-9 maissa meen salille sit siitä pari tuntia nii nukkuu. hyvi nukahtaa

Minä käyn salilla yheksän ja puol yhentoista väilissä. Treenin jälkeen otan normaalisti palkkarin. Siitä tunti kunnon ateria naamaan, jossa esim. tummaa makaroonia ja jauhelihaa. Siitä pari tuntia ja rahkasetti naamaan ja unta palloon. Nukkumaan siis joskus 02:00-03:00
Ja hyvin on toiminu.

huumor sanoi:
"Fakta ja tutkittu asia on, että kova harjoitus pitää lopettaa neljä tuntia ennen oletettua nukkumaanmenoa. Pulssi, adrenaliini ja muut elintoiminnot vaativat sen ajan ”rauhoittuakseen”."

tämä oli lainaus voimaharjoittelu.netistä joten periaatteessa ei saisi. mutta jos kuitenkin on pakko treenata illalla niin älä ainakaan palkkaria pois jätä.
tuo siis jos on vaikeuksia päästä nukkumaan. jos ei oo vaikeutta saada unta, niin voi aivan hyvin reenata iltaisinkin.

Minä joudun treenaamaan joka kolmas viikko klo: 23:00-01:00 välillä iltavuoron takia tällä hetkellä. Onhan tuo vähän vittumaista kun unta saa vasta viiden aikaan aamulla, mutta onneksi nyt kuitenkin saan vielä silti sen kahdeksan tuntia nukuttua.

tuo siis jos on vaikeuksia päästä nukkumaan. jos ei oo vaikeutta saada unta, niin voi aivan hyvin reenata iltaisinkin.
Eiköhän toi oo just noin kun neutraali sano.Jos tuntuu että kroppa on rauhottunu niin paljon,että uni tulee,niin ei kai tossa mitään sitten oo.

neutraali sanoi:
joo tuli vaan mieleen tuo juttu niin aattelin heittää sen tuohon. myös kylmä suihku on ihan hyvä heti salin jälkeen ettei tule se jälkihiki sitten nukkumaan mentyä.

Mäkin käyn yleensä myöhään salilla. On tullut vaan mietittyä tota ruokapuolta salin jälkeen... Kun syön aina kunnon ruoan siinä puotoista-pari tuntia ennen salille menoo ja sit heti reenijen jälkeen palkkari ja ennen nukkuun menoo purkki rahkaa ja/tai purkki tonnikalaa.. Tarttisko siinä panostaa enemmän siihen syömiseen ennen nukkuunmenoo? Mitä te tietäväiset tohon sanotte?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom