Bodausdokkari tänään 22.20 YLE Teema

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMP75
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
49
Mainostin tätä jo tuolla tv-guide-threadissa. Ajattelin vielä tännekin pistää, että useammat huomaisivat.

Yle Teeman hauskassa dokkarisarjassa "Theroux'n vinksahtaneet viikonloput" esitetään tänään jakso, jossa Louis tutustuu kehonrakentajien alakulttuuriin. Ne teistä, jotka ovat Louiksen edesottamuksia seuraillee arvaavatkin, että luvassa on todennäköisesti hauskahko pläjäys. Eiköhän siellä kynis-Theroux nähdä rautaa vääntämässä - ehkä jopa posettamassa :D

Louis Theroux on tällainen hyväntahtoinen kevyen sarjan Michael Moore (ihan kirjaimellisestikin), omasta mielestäni kaverin ohjelmat ovat olleet aivan mainiota viihdettä. Louis tutustuu aihepiireisiinsä aina innokkaana ja sopivasti pilkettä silmäkulmassa.

Siis Yle Teema 22.20

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitokset tästä, tulee aika harvoin noita teeman ohjelmia seurattua. Noi Therouxin dokumentit on kyllä aiemmin ollu loistavia. Kritiikkiä on varmasti tulossa, huumoriin puettuna, koko homman järkevyydestä, mutta se tuskin on kenellekään pahitteks. Pysyy järki mukana näissä hifistelyissä.

muistaakseni tuo on esitetty aiemminkin. ovat nyt jo joitain viikkoja näyttäneet uusintoja. Mieleeni positiivisessa valossa jääneet jaksot ovat wrestling-jakso jossa fanaattinen kouluttaja pisti Luissin nurkkaan häpeämään, sekä amerikan mustien nationalistien touhuihin keskittynyt jakso. Eipä tullut kaikkea nähtyä ensimmäisellä kierroksella, joten uusinnat kyllä kelpaavat.

Ois jääny kattomatta ellet ois tehny tästä threadia :thumbs:

Kiitti ja Hyvää Joulua koko pakkiksen poppoolle...

Toivotaan muuten, että ohjelma myös tulee tuolloin...On joskus ollut vähän epätarkkuuksia noissa Teeman ennakko-ohjelmatiedoissa.

edit: oli maininta näköjään YLEn sivuillakin, joten eiköhän tuo tule. Vielä, kun digiboksi suostuisi palvelemaan nöyrästi!

onko jotkut nähnyt tämän dokkarin? onko edes katsomisen arvoinen?

Mä olen nähnyt. Mun mielestä on ihan katsomisen arvoinen. Hauska, muttei mitenkään alentava. Friikkishown makua on aika paljon, mutta ihmettelen ettei enempää dissattu "meitä".

kyllähän ton kattoo,on tullu ennenkin+itellä taitaa olla vielä koneellakin
roinakyselyt veti vastaajat vähä hiljaseks :D

Kiitoksia! Ei muuta kuin anoppilan videot laulamaan!

No niin. Katsottu on. Hyvä kun oli tämä mainos, muuten en olisi tajunnutkaan.

Pakko sanoa että oliko tämä nyt bodaus dokumentti vai naisten bodaus dokkari? Luulin että olisi ollut jotain mielenkiintosempaa kun tämä, vaihtu 15min jälkeen urheilukanavalle.

Juha.N sanoi:
Pakko sanoa että oliko tämä nyt bodaus dokumentti vai naisten bodaus dokkari? Luulin että olisi ollut jotain mielenkiintosempaa kun tämä, vaihtu 15min jälkeen urheilukanavalle.

No miksei siitä naistenkin kehonrakennuksesta saisi puhua? Hyvä vaan, muutenkin liian vaiettu aihe eikä kovinkaan paljoa esillä ainakaan mun mielestä... Mutta jos vain 15min katselit niin paljosta jäit paitsi :)

Vähän liian positiivisen arvion heitti se yks traineri, kun kyseltiin, että miten nopeasti pääsisi kisakuntoon nollasta: Yksi vuosi :D

Tuo oli uutta mulle, että on tollasia "kotikäyntejä", jossa käy kättä vääntämässä ym. :)

hyrre sanoi:
Vähän liian positiivisen arvion heitti se yks traineri, kun kyseltiin, että miten nopeasti pääsisi kisakuntoon nollasta: Yksi vuosi :D

Käsitykseni mukaan Jenkkilässä on noita kisoja vähän joka lähtöön joten varmasti voisi mennä sinne patsastelemaan vuodenkin jälkeen johonkin ensikertalaisten natujen ryhmään :D

Juha.N sanoi:
Pakko sanoa että oliko tämä nyt bodaus dokumentti vai naisten bodaus dokkari?

Missä ne naiset oli? Tässäkö?

IMG_0292_jpg.jpg

pic4.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom