Bodaus-lehti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja p.o
  • Aloitettu Aloitettu

p.o

On vähän menny bodaus lehti huonoon suuntaan ku kp lähti pois. Napparin telinevoimistelu ohjelmia viimeksi oli kans peppu-vatsa-reisi jumppa ja kauneus nurkka.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo kyllä tyyli on muuttunut huononmaksi(aika paska lehti nykysin)

Kirjoitusvirheitä ihan täynnä ja lauseista puuttuu sanoja ym.

Ja otsikot on taatusti sen kauniinman osapuolen kirjoittamia

Ennen se oli juuri sopivalehti useampaan makuun eli löytyi juttua kaikesta voimailuun ja fitnesiin liittyen bodausta unohtamatta eikä myöskään ole ollut liian HC bodilehti kaiketi koskaan

Jos löydätte kirjoitusvirheitä minun tekstistä niin ei tarvii antaa ruoskaa siitä..... kiitos

Originally posted by PattiPete
Saken voimailujutut ovat nykyään ainoita hyviä juttuja.

Totta. Ollut jo pidemmän aikaa ainoa syy hankkia Pottaus -lehti. Tilata kun en ole uskaltanut siinä pelossa että voimailuosuus poistuu ja jään lueskelemaan meikkaus- ja fitnessvinkkejä loppuajaksi tilausta. Ahistava ajatus.

Onko muuten B&K:ssa voimailuosiota? Ainakaan ennen ei ole ollut ja siksi en ole sitä vaivautunut lukemaan kun pelkkä bodaus ja fitness ei oikein riitä.

Originally posted by PattiPete
Vuodesta 99 olen tilannut, mutta nyt taitaa loppua tilaus. Saken voimailujutut ovat nykyään ainoita hyviä juttuja.

Noiden takia minäkin tuota olen ostanut. Uusimmassa lehdessä oli pienoinen pettymys,että kyykky treeniä koskeva artikkeli oli lähes 100% sanasta sanaan sama,kun penkkiä koskeva artikkeli.
:curs:

Juu, sehän oli aika pitkälti niin, että penkkipunnerrus sanan tilalla oli jalkakyykky. Mutta on noista Saken artikkeleista niin paljon hyvää tietoa irronnut, että ei voi muuta kuin :worship: .

Menin itsekin viikonloppuna taas tyhmistelmään ja ostin lehden. Vaikka lupasin itselleni jo aikaisemmin, että en osta lehteä vaan selaan kirjastossa, niin mönkään meni.

Mulle artikkelit tyyliin 'bodarit ostaa nopeita autoja' pisti vituttamaan ihan täysillä. Paljonkohan lie kirjoittaja saanut alennusta jutun kirjoittamisesta, oli niin törkeetä (piilo)mainontaa.

Eipä taida olla Suomessa yhtään ostamisen arvoista bodi- tai voimailulehteä, se KP:n toimittama haukutaan yhtä säännöllisesti kuin Bodauskin. Onneksi on tämä foorumi!

Noissa Suomalaisissa lehdissä pyörii noi samat iänikuiset kuvatkin numerosta toiseen ja juttujen taso kehonrakennuksessa on laskenut KP;n lähdön jälkeen mielestäni "rajusti".Bodaus lehden uusimman numeron kansikin oli tehty sellaisella leikkaa ja liimaa yhditelmällä,että siitä oli ammattimaisuus kaukana. Eniten kyllä vituttaa nuo suoranaiset asiavirheet,jonkun esim.henkilökuvasta jää treenaamisen osalta joku päivä kokonaan pois.Viime numerossa Saken ohjelmasta oli jäänyt peruskuntokaudelta viikkojen numerot pois muistaakseni viikoilta 4-5 ja jos ei olisi tiennyt millainen ohjelma on olisi voinut oikeasti olla hahmotusvaikeuksia.

Minä lopetin Bodaus-lehden lukemisen jo vuonna 2000, kun rupesi taso olemaan mitä sattuu. Eniten ärsytti ne samojen huonojen kuvien kierrättäminen ja huono asiasisältö. Olen jotain uudempaa numeroa selaillut ja eipä voi todeta tason parantuneen tippaakaan. Veikkaan että parin vuoden päästä loppuu senkin lehden elinkaari.

Originally posted by Olbe
Eniten kyllä vituttaa nuo suoranaiset asiavirheet,jonkun esim.henkilökuvasta jää treenaamisen osalta joku päivä kokonaan pois.Viime numerossa Saken ohjelmasta oli jäänyt peruskuntokaudelta viikkojen numerot pois muistaakseni viikoilta 4-5 ja jos ei olisi tiennyt millainen ohjelma on olisi voinut oikeasti olla hahmotusvaikeuksia.

Juu, siis aivan käsittämättömiä anteeksiantamattomia virheitä. Saken jalkakyykky ohjelman peruskuntokauden viikkojen 4 ja 5 sarjat oli pistetty yhteen pötköön viikon 3 kohdalle. Vaikka itse tiesin minkälainen ohjelma on, niin aika hemmetin pahasti tuo hämäsi ja piti ihan tarkemmin tutkailla, että mitäs hittoa. Jos joku ei ole lukenut aikaisemmasta (8/02) numerosta penkkipunnerruksen ABC -artikkelia, eikä muutenkaan tiedä ohjelmasta mitään niin ei kyllä ihan helposti tajua, että mitä tuossa tarkoitetaan. Penkkipunnerruksen ABC

Joo aina ku lehti kolahtaa postiluukusta mä luen eka Saken voimahommat ja sitte lehti hyllyyn. Pitää varmaan lopettaa tilaus ja tilata jalmari, hustler tai joku muu alan lehti.

Nyt riitti! Ostin eilen lehden ja aivan totaalisen paska! Rupeaa näyttämään joltain helvetin Anna-lehdeltä. Ei yhtään kiinostavaa juttua, Saken artikkeli oli hyvä, mutta olen nuo kaikki teesit lukenut aikaisemminkin jostain. Jostain martial-arts gurusta oli alussa monen sivun juttu ja kaverin harjoitusohjelman liikkeet oli lontooksi eipä tuossa mitään,mutta ainakin minulla jäi sellainen kuva,että joko jutun kirjoittaja ei ollut viitsinyt tai ei suoranaisesti tiennyt kaikille liikkeille suomenkielisiä nimiä. Olisi vaikka kysynyt pakkotoistosta,jos ei tiedä. Erittäin epäpätevää toimittajatyötä kokonaisuutena, vaikka en itsekkään mikään Aleksis Kivi ole ja jutut olivat todella epäkiinnostavia,paitsi tuo Saken juttu ja se henkilökuva siitä bodarista(en nyt nimeä muista". Puutarhanhoito ja kauneusvinkit eivät kuulu BODAUS-lehteen. Äänestän lompakollani.Kiitos ja hei!

Edit:se "golfia pelatessa syke nousee"- artikkeli oli viimeinen niitti!

Lupaan tässä ja nyt, kaikkien pakkotoistolaisten edessä, että eilen ostamani Bodaus-lehti ( mikähän minuun meni ) on ehdottomasti viimeinen bodaus-lehti minkä ikinä ostan!

Siis aivan käsittämättömän huono...Jos toimittjakunta vaihdetaan niin voin harkita asiaa uudestaan....

Joo, ja lehden välissä on automainosksia sun muita. Ja olipa kerran joku HELVETIN autoartikkelikin!!! Bodausta en osta enkä lue.
Jos jotain bodilehteä luen,niin se on toi B&K Sports Magazine. Tosin ei sekään mikään kovin tasokas ole..

Täytyy varmaan vaan tyytyä lukemaan Kuntosali&Fitness -lehteä minkä saa ilmaiseksi salilta.. NOT! Siinä on kans yks sellanen lehti mihin voi surutta pyyhkiä perseen..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom