Bodaus ja pituuskasvu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lollero
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tämäkin on käsitelty aika moneen otteeseen.

Muistaakseni aika monissa ketjuissa tultiin siihen tulokseen, että säännöllinen lenkkeily rasittaa reisiluita/polvea enemmän kuin esim. muutama jalkaprässisarja.
Sitten pitäisi olla tekniikat kunnossa(loukkaantumisriski ym. vääntymisriskit vähenee) ja selälle suuntautuvaa rasitusta pitäisi jonkun verran välttää.

Omalta kohdalta voisi sanoa, että ei ole oikein missään tuntunut. Joskus oli polvikipua, mutta kipu lähti venyttelyllä. Pituuttakin on tullut muutama sentti lisää salilla käynnin aloituksesta. :thumbs:

Ei siitä ainakaan mitään todisteita ole. Painoharjoittelu ei altista luustoa sen suuremmille voimille kuin ihan normaali juokseminen ja hyppiminen.
Oletuksena on siis, että harjoitukset tehdään turvallisilla liikeradoilla. Väärin tehdyt liikkeet aiheuttavat ongelmia iästä riippumatta.

mua taas harmittaa etten alottanut salilla käyntiä aikasemmin että olisin jäänyt normaalin pituiseksi n. 180cm olis ollut hyvä. Nyt oon aivan liian pitkä 188cm:wall:

Originally posted by fisu
mua taas harmittaa etten alottanut salilla käyntiä aikasemmin että olisin jäänyt normaalin pituiseksi n. 180cm olis ollut hyvä. Nyt oon aivan liian pitkä 188cm:wall:

Liian pitkä? Ymmärtäisin ehkä jos mennään paljon yli 200 mut mua lähinnä vituttaa ku pituuskasvu jäi alle 200.

Originally posted by pek
Liian pitkä? Ymmärtäisin ehkä jos mennään paljon yli 200 mut mua lähinnä vituttaa ku pituuskasvu jäi alle 200.

Onhan se huomattavasti hankalampaa saada ittensä näyttämään lihaksikkaalta kun on pitempi :rolleyes:

Originally posted by KäveleväRuumis
Onhan se huomattavasti hankalampaa saada ittensä näyttämään lihaksikkaalta kun on pitempi :rolleyes:

älä muuta sano. mutta ei taas saa olla liian lyhytkää ku sitten näyttää tyttöjen vieressä niin :david:

Pitää nyt katsoa itsekin, olen kasvanut nyt vuodessa 10cm pituutta, jos lopettaa bodaus kasvun (olen nyt 170cm pitkä, kasvuennuste oli 185~), niin sitten olen kyllä ihan :david: :o

huoh... :zzzz:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No anna mulle ne kaheksan senttiä, niin ollaan sitten molemmat 180cm.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom