Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by fisu
mua taas harmittaa etten alottanut salilla käyntiä aikasemmin että olisin jäänyt normaalin pituiseksi n. 180cm olis ollut hyvä. Nyt oon aivan liian pitkä 188cm:wall:
Originally posted by pek
Liian pitkä? Ymmärtäisin ehkä jos mennään paljon yli 200 mut mua lähinnä vituttaa ku pituuskasvu jäi alle 200.
Originally posted by KäveleväRuumis
Onhan se huomattavasti hankalampaa saada ittensä näyttämään lihaksikkaalta kun on pitempi
älä muuta sano. mutta ei taas saa olla liian lyhytkää ku sitten näyttää tyttöjen vieressä niin
mua taas harmittaa etten alottanut salilla käyntiä aikasemmin että olisin jäänyt normaalin pituiseksi n. 180cm olis ollut hyvä. Nyt oon aivan liian pitkä 188cm:wall:
se vaan on mun mielipide. ehkä pidät minua normaalipituisena mutta itse olen erimieltä, tytöki on nykypäivänä niin lyhyitä..Originally posted by rautaP
huoh...
No anna mulle ne kaheksan senttiä, niin ollaan sitten molemmat 180cm.Originally posted by fisu