Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai jos on painanu perseeseen ei saa luovuttaa
Tuo estää melko tehokkaasti sinkkujen luovutusaikeet. Tosin käsittääkseni tuo ei kovin tarkkaa ole aina, tai sitten tutut ovat valehdelleet luovuttaessaan.seksistä uuden kumppanin kanssa tulee olla kulunut vähintään 3 kuukautta ennen verenluovutusta, riippumatta siitä onko käytetty kumia vai ei.
Ite oot.Siis oikeesti, mitä idiootteja tähän threadiin on oikein kirjoitellu?! :curs:
Eikös tuolta saa ilmasta safkaa "vastapalveluksena"?
Itse suunnittelen myös kovasti meneväni kokeilemaan verenluovutusta. Meneekö siihen kauan aikaa?
Hienoa jollain kyselylomakkeella "testata" mitä ihmiset on tehnyt viime aikoina. Siihen voi laittaa ittesä "puhtaaksi" vaikka sitten ois tyrkkiny itteesä hepoa ja pannu vihermarakatteja viimesen kolmen kuukauden aikana.
Siis oikeesti, mitä idiootteja tähän threadiin on oikein kirjoitellu?! :curs:
Miksi menette luovuttamaan verta, jos täytyy siinä kyselykaavakkeessa valehdella?? Ei kenenkään ole pakko! Ja kaikki nää kommentit, että "saa syödä sämpylää ja juoda kahvia ja tietoa verestä"... hoh hoijaa... Jos haluaa HIV-testeihin tai tietää hemoglobiininsa niin menee sitten terkkariin. Ja ilmaisia kahveja tarjotaan muuallakin. Sapot & co kun "luottaa tapahtuneeseen" ja venyttää moraaliaan, niin on se hienoa, kun joku onneton sen hiv-tartunnan esimerkiksi vaikka luovutetusta verestä saa. :thumbs: Ei se 3 kk:n flaksirajoitus oo tuulesta temmattu.
Wendylle :haart: & oot viksu nainen!
Tuossa on vaan se harmi, että kaikki taudit (esim. juuri HIV) eivät näy testeissä välittömästi, vaan sen takia on tuo 3kk "karanteeniaika" on laitettu. Mutta voihan sitä tosiaan parisuhteessakin niitä tauteja saada :(....
Nyt kun uskallan itsekin luottaa asiaani (onhan siinä minunkin terveys vaakalaudalla joten varmasti olen tarkka asiasta) niin uskallan myös luovuttaa verta sillä siinähän on kuitenkin vielä se testaus jos vaikka olisi jotain todella epätodennäköistä tapahtunut.
Eli kun sinkkuna olen käynyt/käyn luovuttamassa niin voi helposti olla etten kelpaisi noiden kriteerien nojalla luovuttamaan.
...
Mikään ei ole koskaan täysin varmaa mutta entä nämä vakaassa parisuhteessa elävät joiden kumppani ei olekaan ollut uskollinen. Silloinhan tuo riski on suurempi kuin henkilöllä jonka ei ole tarve luottaa seksipartneriinsa niin suuresti ettei huolehtisi ehkäisystä ja testeistä.
Jos kuitenkin ihan omaa terveyttänikin vaalien olen harrastanut leppoista kanssakäymistä jonkun "tutun ja turvallisen" kanssa niin siitä tuossa mainitsin, että luotin tapahtuneeseen.
(...)
Ja se että joku saa sen hivin verenluovutuksen kautta... Onko näin koskaan Suomessa tapahtunut...